ג'יג'י, מה חשבת לעצמך כשלבשת את הג'ינס הזה?

וגם: מנדי מור מעתיקה מקייט מידלטון, מילי בובי בראון זורחת במיו מיו, רייצ'ל וייס מצאה את שמלת הקיץ האולטימטיבית, קאיה גרבר עושה הומאז' לתקופת הזוהר של אמא סינדי ובלייק לייבלי צהובה בקטע רע. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 15 יוני 2017

בלייק לייבלי, ג'יג'י חדיד ואמה סטון. מתלבשות השבוע (צילום: Evan Agostini;AP, Splash News)

בלייק לייבלי, ג'יג'י חדיד ואמה סטון. מתלבשות השבוע (צילום: Evan Agostini;AP, Splash News)

המתלבשות הטובות:

רייצ'ל וייס, בדרך למסיבת עיתונאים, ניו יורק
שמלה של רוזטה גטי

צילום: Splash News

צילום: Splash News

נדמה כי רייצ'ל וייס קוראת אדוקה של פאשן פורוורד ויישמה את אחד הטרנדים הכי גדולים של קיץ 2017 – משבצות גינגהאם. השמלה המתוחכמת שבחרה ללבוש לכבוד מסע היח"צ לסרטה החדש "בת דודתי רייצ'ל" היא כל מה שאפשר לרצות בחודש יוני – קלילה אך מתוחכמת, מודפסת אבל לא צעקנית, מחויטת שעובדת בכל שעות היממה. כזו לארון, עכשיו בבקשה.

טילדה סווינטון, פרמיירת "Okja", ניו יורק
שמלת קוטור של סקיאפרלי

צילום: Jason Kempin; Getty Images

צילום: Jason Kempin; Getty Images

החייזרית הכי אצילית בסביבה, הלא היא טילדה סווינטון, יודעת איך להמיס את ליבנו הקר והאופנתי – כל מה שצריך זו שמלת שיפון לבנה ואטיטיוד שלא שם על אף אחד, כולל מדור המתלבשות. רק היא יכולה טו-פול-אוף אפליקציית לב אדום לצד שפתיים בוורוד בוהק ולשלב נעלי עקב לבנות עם שמלת שיפון באותו הצבע מבלי לצאת כמו כלה מתלהבת משנת 97. למדי אותנו את דרכייך. 

סינתיה ניקסון, טקס פרסי הטוני, ניו יורק
שמלה של רוזי אסולין

צילום: Dimitrios Kambouris; Getty Images

צילום: Dimitrios Kambouris; Getty Images

סינתיה ניקסון לעד תהיה מירנדה מ"סקס והעיר הגדולה" בשבילנו, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להמשיך לפרגן לשחקנית שמזמן עברה הלאה. הנה, תראו אותה בטקס הטוני שנערך השבוע, שם קטפה את פרס השחקנית הטובה ביותר בברודוויי, ועשתה זאת בשמלה שכאילו חטפה בחשאי לקארי ברדשאו. הצבע הוורוד הבהיר, בד הטאפטה הנוקשה, הגזרה המחמיאה והשילוב המקורי עם נעלי העקב האדומות גורמים לה להיראות במיטבה. פייר, התגעגענו.

אוליביה וויילד, טקס פרסי הטוני, ניו יורק
שמלה של מייקל קורס

צילום: Jenny Anderson; Getty Images

צילום: Jenny Anderson; Getty Images

זו משימה לא פשוטה להתייצב על השטיח האדום בשמלה אדומה. הסכנה שבלהתמזג עם הרצפה היא ברורה ומיידית, ולכן יש להשתמש בכל אמצעי הבטיחות על מנת להימנע ממחדל שכזה. מי שהצליחה במשימה ביתר שאת היא אוליביה וויילד, שהגיעה לטקס פרסי הטוני בשמלת מייקל קורס בעלת וייב סבנטיזי מובהק עם טקסטורת פאייטים מעודנת ומחשוף שמושך את כל תשומת הלב, והכל בזכות יחס מושלם בינו לבין השרוולים הארוכים. ככה מראים עור ועדיין שומרים על אלגנטיות.  

מילי בובי בראון, אירוע של SAG-AFTRA לכבוד Stranger Things
חולצה וחצאית של מיו מיו, נעליים של קייט ספייד

אם יש מישהי שגורמת לנעורים להיראות כמו הדבר הכי כיף וקל שיש בעולם זו מילי בובי בראון. לא רק שהיא מתוקה ומוכשרת להפליא, אלא היא גם יודעת להתלבש באופן שגורם לנשים כפול מגילה לקנא. קחו לדוגמה את האאוטפיט המרהיב הזה מבית מיו מיו שמצליח להיות ילדותי ובוגר בו זמנית, ואיכשהו להיות נטול וייב לוליטאי מתבקש. אנחנו בקראש רציני.

המתלבשות הרעות:

קאיה גרבר, תצוגה של מוסקינו, אל.איי
טוטאלוק מוסקינו

 

A post shared by PE✪PLETALK.RU (@peopletalkru) on

לא נעים לנו להיות מחלקת המוסר, אבל מה שקאיה גרבר לבשה השבוע לתצוגה של מוסקינו הוא לא משהו שנערה בת 15 אמורה ללבוש. עזבו את זה שזה טעם רע, על כל אחת בכל גיל שהוא, אבל השילוב של פס הטופ הקטנטן עם החצאית הגבוהה וז'קט העור שיושב באגביות על הזרועות גורם לה להיראות כמו ג'וליה רוברטס ב"אישה יפה", לפני המייקאובר. אז נכון, אולי זה הומאז' לתקופת הזוהר של אמא סינדי, אבל איפה באמת אימא הייתה לפני שקאיה יצאה מהבית?

אמה סטון, ערב מחווה לדיאן קיטון, אל.איי
שמלה של לואה

צילום: Frederick M. Brown;  Getty Images

צילום: Frederick M. Brown; Getty Images

אחרי כמה חודשים של שקט מאמה סטון (כזכור, לפני האוסקר היא הייתה בכל מקום), היא שבה לשטיח האדום במראה שמצדיק עוד כמה שבועות של חופשה מחוץ לאור הזרקורים. אז אמנם השמלה בעיצובו של יקיר המדור, ג'ונתן וו אנדרסון לבית האופנה לואה, אבל משהו פה פשוט לא עובד – שעטנז הבדים נראה כמו מיש-מש לא סגור על עצמו, והשרוולים הארוכים בתוספת חצי צווארון הגולף גורמים לסטון להיראות כאילו יצאה משינת חורף ועוד לא הספיקה לבדוק תחזית. בכל זאת, אנחנו כבר באמצע יוני.

דיאן קיטון, ערב מחווה לדיאן קיטון, אל.איי

צילום: Frederick M. Brown;  Getty Images

צילום: Frederick M. Brown; Getty Images

עם כל אהבתנו לדיאן קיטון האגדית והתרומה הענקית שלה לא רק לעולם הקולנוע אלא גם לעולם האופנה, אי אפשר היה להתעלם מהאאוטפיט שבחרה להגיע עמו לערב המחווה החגיגי שנערך עבורה בהוליווד. קיטון שמרה על האלמנטים המוכרים שלה בשחור ולבן – כובע מגבעת, כפפות וצווארון גולף, אבל הפרופורציות והנפחים של הכל ביחד הם המחדל האמיתי. המשחק המוגזם בין חגורת המותן הרחבה לשמלת הקרינולינה מקנה לקיטון מראה של כדור פורח, ועל הדרך גם מציג את החלק הרע ביותר במשוואה – נעלי הלכה שנראו כאילו גנבה למורה לאמנות בתיכון. ייקח לנו עוד זמן לעכל את המראה הזה.

בלייק לייבלי, גאלת האביב של הבלט האמריקאי, ניו יורק
שמלה של אוסקר דה לה רנטה

צילום: Evan Agostini;AP

צילום: Evan Agostini;AP

אם יש כלל אצבע שיש לדבוק בו כשאת הולכת להופעת מחול, הוא זה – אל תנסי להיראות כמו אחת מהלהקה או, לחילופין, כמו אביזר במה. בלייק לייבלי, לדוגמה, לא קיבלה את הממו, וכך הגיעה לגאלת האביב של הבלט האמריקאי במה שנראה כמו וילון מפואר, רגע לפני שמתחילה ההופעה. השמלה נראית כמו דיגום חופשי שהלך צעד אחד יותר מדי, ויחד עם הצבע הזרחני ושני החידודים באזור החזה נוצר לוק בימתי דרמטי במובן הלא טוב של המילה.

ג'יג'י חדיד, בדרך להשקה, ניו יורק
ג'ינס של
Y/project

צילום: Splash News

צילום: Splash News

חודש אחד בלבד לאחר שכתבנו על הג'ינס המאתגר של Y/project, והנה, הגברת ג'י'גי חדיד כבר נראתה מתהלכת עם זוג כזה ברחובות ניו יורק. מקריות? לא בטוח. אבל אם היא הייתה קוראת אם האייטם קצת יותר לעומק, היא הייתה יכולה להבין שלא מדובר בכוס התה שלנו. אז אוקיי, לפחות היא לא הלכה איתו בגרסתו הקצרצרה, אבל מה לעזאזל היא עשתה שם באזור הקרסוליים? האם היא קשרה את נעלי העקב סביב המכנסיים? האם היא מתאמנת לצבא? ג'יג'י, את חייבת לנו כמה תשובות.

קו המשווה:
קייט מידלטון .
Vs מנדי מור
שמלה של Preen

צילום: Chris Jackson; Jason LaVeris GettyImages  israel, afp, Eamonn M. McCormack

צילום: Chris Jackson; Jason LaVeris GettyImages israel, afp, Eamonn M. McCormack

כשראינו השבוע את מנדי מור בשמלת פרין הכחולה הזו, היא מיד הייתה מוכרת. כפי שדיווחנו בעבר, קייט מידלטון מחזיקה אותה בארון בשני צבעים שונים, אחת באדום ואחת בשחור. כנראה שמנדי, הנסיכה העכשוויות של הטלוויזיה האמריקאית, ראתה כי טוב, ובחרה ללבוש אותה בצבע כחול מלכותי בשילוב נעלי עקב לבנות מבית תמרה מלון. בניגוד לפעמיים בהן מידלטון לבשה את השמלה, מור בחרה שלא לקשט אותה בסיכות דש למיניהן, אלא הלכה על גרסה נקייה ושקטה המעניקה את מלוא הכבוד לחיתוכים המורכבים של השמלה. אבל כמו תמיד, יש רק מנצחת אחת בקרב האופנתי הזה, ואתם מחליטים מי זו תהיה.

 

השאירו תגובה