מי לבשה את זה טוב יותר: קיילי ג'נר או טיילור סוויפט?

וגם: בלה חדיד מציגה את האסון האופנתי הראשון של שנת 2017, קנדל ג'נר לוקחת השראה מפגי באנדי, ניקול קידמן חוזרת לילדות ונטלי פורטמן עושה שיק הריוני למופת. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 5 ינואר 2017
קנדל, נטלי ובלה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Splash News, גטי אימג'ס)

קנדל, נטלי ובלה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Splash News, גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

נטלי פורטמן, טקס פרסי הקולנוע של פאלם ספרינגס, קליפורניה
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בטן הריונית היא ללא ספק הלאקי צ'ארם של נטלי פורטמן בעונת הפרסים. בפעם הקודמת שהייתה בהריון היא קטפה כל פרס אפשרי בדרך לאוסקר על משחקה ב"ברבור שחור", ונראה שזה המקרה גם כעת, עם סרטה החדש "ג'קי". אבל אם בהריון הראשון היא הלכה על שמלות צבעוניות ושמחות, נראה שהפעם היא דבקה בקלאסיקות שתמיד עובדות כמו במקרה הנ"ל – שמלת מקסי שחורה ואוורירית מבית דיור, המעניקה את מלוא הכבוד לבטן התופחת, אבל גם מפנה את תשומת הלב לפנים החד פעמיות של פורטמן. ככה נראה הוליווד גלאם במיטבו.

מישל ויליאמס, טקס פרסי מבקרי הקולנוע, ניו יורק
טוטאלוק של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שמישל ויליאמס עוד לא ממש השתחררה מדמותה כסאלי בולס מהפקת הברודווי ל"קברט" בה השתתפה לפני מספר שנים. היא ממשיכה לדבוק בשיער שנות השלושים הקצרצר שהולך איתה כבר תקופה ארוכה, ולא נפרדת משמלות המיני השחורות המתאימות לריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. ואי אפשר באמת להאשים אותה, הרי הלוק הזה כל כך הולם אותה שזה פשע לא לצאת ככה אל השטיח האדום.

רות נגה, טקס פרסי הקולנוע של פאלם ספרינגס, קליפורניה
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

במעבר חד מהשמלה השחורה הקטנה של מישל ויליאמס אנחנו עוברים לשמלת הפנטזיות של רות נגה. השחקנית האירית-אתיופית המוערכת הגיעה לפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס במה שנראה כמו יצירת אמנות שאמורה להיתלות במוזיאון. השמלה אמנם חשופה במקומות די אסטרטגיים, אבל משהו באצילות והחן של נגה גורמים לה להיראות כמו נימפת יער קסומה, ופחות כמו קורבן ריאליטי שעושה הכל כדי למשוך תשומת לב. ורק על זה מגיעים לה כל השבחים שבעולם.

איזבל הופר, פסטיבל הקולנוע הבינלאומי, מרקש
חליפה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השחקנית הצרפתייה הנחשבת איזבל הופר, היא ההגדרה המילונית לקוליות פריזאית על זמנית. ממרומי גיל 63 היא יודעת שכל אישה צריכה בארון חליפה מחויטת טובה (רצוי של דיור), נעליים מחודדות שחורות ואודם אדום בוהק שיחתום כל לוק באלגנטיות זוהרת. טרה ז'ולי.

קירסטן דאנסט, טקס פרסי הקולנוע של פאלם ספרינגס, קליפורניה
שמלה של ראלף אנד רוסו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשימת המתלבשות הטובות השבוע חותמת עוד שחקנית איכותית אהובת המבקרים, הלא היא קירסטן דאנסט. אל השטיח האדום הראשון של 2017 היא הגיעה בשמלה כסופה של ראלף אנד רוסו המקנה לה מראה של פייה טובה מתוך אגדה ישנה. המחשוף סקסי אך לא בוטה, השרוולים תפוחים וחלומיים והבד מנצנץ בדיוק במידה. קירסטן, המשיכי כך.

המתלבשות הרעות:

ניקול קידמן, טקס פרסי הקולנוע של פאלם ספרינגס, קליפורניה
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שמלת הדיור שלבשה השבוע ניקול קידמן מחלקת את העולם לשניים – אלו שאוהבים את המראה הנאיבי מבית היוצר של מריה גרציה קיורי לדיור ואלו שממש לא. המדור, אם עוד לא הבנתם, שייך למחנה השני וההייטרי, אם תרצו. אז מה גורם לשמלה הזו לא להיות כוס התה של מערכת FF? ובכן, בעיקר האיורים הילדותיים, שאולי היו יפים על המסלול בשבוע האופנה, אבל לא עוברים את השטיח האדום הנוקשה, וכן צבע השמלה החיוור שמתמזג באופן לא פרופורציונלי עם גוון עורה של קידמן. או בקיצור, לא משהו בכלל.

רות נגה, טקס Creative Impact של וראיטי, אל.איי
טופ וחצאית של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אז נכון, רק לפני כמה רגעים שיבחנו את הסטייל הייחודי של רות נגה, אבל הנה כבר מגיעה נקודת הקיצון. עם חולצה ויקטוריאנית מודפסת וחצאית עיפרון עם אפליקציות פאייטים מבית ארדם הבריטי, נוצר עומס ויזואלי שמקשה על הצופה מהצד. זה אולי יכול היה להיות יפה בתור ספה מפוארת בדאונטון אבי, אבל לאירוע צהריים הוליוודי זה פשוט לא עובד. וחבל שכך.

ריילי קיאו, גאלת National Board of Review, ניו יורק
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא ברור מה חשבה לעצמה ריילי קיאו (הנכדה של אלביס פרסלי ושחקנית מצליחה בפני עצמה) כשיצאה מהבית עם שמלת המחוך הזו של דולצ'ה וגבאנה, שנראית כמו מתוך עיזבון של יצאנית מהמאה ה-19 שמתה משחפת. לא רק שהשמלה עצמה בעייתית, אלא שקיאו מדגישה את ממד התחפושת שלה באמצעות שיער אסוף בקוקו מרושל ואודם בורדו כהה. בואו נגיד שלא נתפלא אם היא גם מגיעה עם ריח של מסבאה ישנה.

קנדל ג'נר, מסיבת סילבסטר במועדון Nice Guy, אל.איי
שמלה של אלכסנדר וונג

צילום: Splash News

צילום: Splash News

איך סוגרים שנה בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר? עם כמה שפחות בגדים, כמובן. לראייה – קנדל ג'נר שנתפסה בדרך לחגיגות הסילבסטר עם החברה הטובה בלה חדיד כשהיא לובשת שמלת קומבניזון שחורה וקטנטנה ומעליה חלוק סאטן מנומר. הייתכן וקנדל התחילה לראות בבינג' "נשואים פלוס" ומצאה השראה בדמותה של פגי באנדי? כי אם כבר הניינטיז חוזרים, אז עד הסוף.

בלה חדיד, מסיבת סילבסטר במועדון Nice Guy, אל.איי
חליפה של
The Line by K

צילום: Splash News

צילום: Splash News

קשה למצוא את המילים כדי לתאר את גודל האסון האופנתי שבלה חדיד הציגה בפנינו בסוף השבוע האחרון. אפשר אולי להבין את הרעיון העומד מאחוריו – צבע כסף מטאלי בסימן באג 2000 וקצת בטן חשופה, כי בכל זאת, מדובר בבת למשפחת חדיד, אבל הכל ביחד? מדובר באחד האאוטפיטים המשונים והמחרידים שנתקלנו בהם בשנה החדשה, ואנחנו רק בשבוע הראשון שלה.

קו המשווה:
קיילי ג'נר
Vs. טיילור סוויפט
אוברול של סאן לורן

קיילי או טיילור, מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס)

קיילי או טיילור, מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס)

את חגיגות הכריסמס שלה, בחרה קיילי ג'נר להעביר באוברול פאייטים שחור של סאן לורן. כמובן שהיא גם דאגה לתעד את המאורע החגיגי בכל רשת חברתית אפשרית, אבל משהו אחד היא שכחה לעשות – לבדוק אם מישהי כבר לבשה אותו לפניה. אם הייתה עושה זאת, היא הייתה מגלה שלא רק שטיילור סוויפט כבר לבשה אותו, אלא שהיא גם הגיעה בעקבותיו לרשימת המתלבשות הרעות של מדור זה ממש. אנחנו בינתיים נהנים מההפקר וזוכים לעוד שבוע של השעשועון האהוב "מי לבשה את זה טוב יותר?" וכמו תמיד, יש רק מנצחת אחת.

השאירו תגובה