טיילור סוויפט עוברת לצד האפל וזה לא נראה טוב

וגם: סלינה גומז במחווה לבריטני ספירס, קייט מידלטון הולכת על כחול מלכותי, ריהאנה חושבת שפרווה זה עדיין לגיטימי ודיאן קרוגר מפתיעה בוורוד צעקני אבל יפהפייה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 7 אפריל 2016
סלינה גומז, קייט מידלטון וטיילור סוויפט. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

סלינה גומז, קייט מידלטון וטיילור סוויפט. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

דיאן קרוגר, פרמיירת "Sky", פריז
שמלה של הוגו בוס

צילום: אינסטגרם HUGOBOSS

צילום: אינסטגרם HUGOBOSS

זה קורה פעם בירח מלא, אבל לפעמים גם צבע צעקני כמו ורוד פוקסיה יכול להגיע לרשימת המתלבשות הטובות. אובייסלי זה יכול לקרות רק אם מי שלובשת אותו היא דיאן קרוגר, אבל עדיין, זה שווה ציון לשבח. בגזרת מידי נשית, שמלת הקטיפה/נצנצים הזו היא משב רוח רענן בים השחור/לבן/זהב שאנחנו כל כך מורגלים אליו על השטיח האדום. אהבנו מאוד.

קרי וושינגטון, פרמיירת " Confirmation", אל.איי
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד מישהי שבוחנת את גבולות השטיח האדום אבל עושה זו בהצטיינות היא קרי וושינגטון, שפורחת בדיוק לרגל האביב. בשמלה מפוארת של דולצ'ה וגבאנה, גזרת הפטיט של וושינגטון נראית בשיאה ומוכיחה שגם כשהכל מכוסה, אפשר להיות סופר סקסית ונשית.

אוליביה פלרמו, גאלת 100 שנים למון בלאן, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אושיית האופנה ואשתו של הדוגמן היפה בתבל, הגיעה לאירוע בלאק-טיי בטופ וחצאית מלאי טקסטורה ונפח שעל אף השחור הקודר, מצליחים לזהור ולסנוור יותר מאי פעם. עם שיער מושלם וצללית ירוקה תמוהה אבל הורסת, פלרמו נראית בשיאה ולנו נותר רק לפרגן.

נעמי ווטס, גאלת האקדמיה לאומנויות, ניו יורק
שמלה ונעליים של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ללוק כמו זה הנ"ל של נעמי ווטס אין צורך להכביר במילים. הכל פשוט יפה מדי – הגזרה המחמיאה והצבע השמיימי של השמלה, נעלי הניוד שכמעט לא שם והשיער הבלונדיני המעודן. מדובר בלוק מושלם שייזכר לדורות.

קייט מידלטון, אירוע בארמון קנזינגטון, לונדון
שמלה של
Saloni

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רגע לפני שוויל וקייט טסים לטיול אחרי צבא בהודו, הם אירחו בארמונם הצנוע מבחר צעירים מבטיחים מהממלכה. קייט החליטה לוותר הפעם על שמלות המידי הקוקטיות שהיא כל כך אוהבת לטובת שמלת מקסי מנוקדת בצבע כחול רויאל (כיאה למעמד כמובן) וזה נראה פשוט נפלא. על אף השרוולים הארוכים והצווארון הוויקטוריאני, השמלה בעלת ניחוח נועז וזה הודות למשחק השקיפויות החכם באזור החזה. אמנם הלוק מתאים טיפה יותר מדי לחליפה של וויל, אבל הם כאלו חמודים יחד שזה כמעט כואב.

המתלבשות הרעות:

טיילור סוויפט, טקס פרסי Iheart Radio, אל.איי
אוברול של סאן לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לטיילור סוויפט יש הכל – כישרון, חברות טובות ובויפרנד לוהט. אבל משהו אחד חסר – טעם אופנתי. הרי מי לעזאזל תבחר לצאת מהבית באוברול פאייטים שחור שלא למשמרת בפוסיקאט? נראה שמשהו אפל עובר על סוויפט והיא מוציאה את כל האמת והאיברים הפנימיים לשטיח האדום. אנחנו, אם עוד לא הבנתם, לא אהבנו.

סלינה גומז, טקס פרסי Iheart Radio, אל.איי
אוברול של טיירי מוגלר, נעליים של ג'וזפה זנוטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

במקרה, או שלא, גם הבסטי של סוויפט, סלינה גומז, החליטה להגיע לאותו הטקס באוברול צמוד. אמנם הוא לא שחור ולא נוצץ, אבל הוא בעייתי לא פחות. הצבע הכתום נראה פירותי מדי והגזרה בתוספת הקאוט-אאוטים בבטן גורמים לגומז להיראות כמו ניצבת בקליפ של בריטני ספירס בשנת 2001. מגניב זה לא.

דמי לובאטו, טקס פרסי Glaad, אל.איי
אאוטפיט של
Sass & Bide

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יום אחד זה יקרה. דמי לובאטו תגיע לרשימת המתלבשות הטובות. אבל עד אז, יש לה עוד כברת דרך ארוכה לעבור. הצעד הראשון לשם הוא להיפטר מהסטייליסט שהלביש אותה באאוטפיט המזוויע הזה. לובאטו נראית כמו קוסם והעוזרת שלו גם יחד, ורק חסר על ידה אריה שיקפוץ מחישוק שעולה באש.

ריהאנה, אירוע Black Girls Rock!, ניו ארק
טוטאלוק של מיו מיו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ריהאנה לא אוהבת להתאמץ, במיוחד בכל הנוגע לאופנה. אם תשאלו אותה, היא הייתה מעדיפה להתהלך ערומה בכל ימות השבוע. לכן זה ממש לא מפליא שכשבתי אופנה מציעים לה ללבוש את עיצוביהם, היא תבחר לעשות קופי פייסט מהמסלול, בדיוק כפי שעשתה עם הלוק הזה של מיו מיו. אבל מה שאולי עובד בשבוע האופנה לא תמיד מצליח להיות מתורגם כהלכה על השטיח האדום. וזה בדיוק מה שקרה פה. אין שום קשר בין הלוק הקיצי והכל-אמריקאי של החולצה המכופתרת והשורטס הלבנים אל מעיל הפרווה המופרך ונעלי העקב המעוטרות. סורי רירי, זה פשוט לא זה.

קייטי פרי, טקס פרסי מוזיקת קאנטרי, לאס וגאס
טוטאלוק ג'רמי סקוט קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולסיום – מפח נפש. אם חשבנו שקייטי פרי עברה את השלב הילדותי והמצועצע שלה, טעות בידנו. השבוע פרי החליטה להגיע לטקס פרסי מוזיקת הקאנטרי עם מה שאפשר רק לתאר כדולי פרטון על ספידים. החליפה הכחולה המבריקה, יחד עם חולצת הבטן הוורודה, גרביוני הרשת ומגפי הבוקרים, גורמים לנו להתכווץ אל תוך הכסא ולהתפלל שזה רק חלום.

קו המשווה:
קלואי קרדשיאן
Vs. מל בי.
שמלה של ג'וזפה זנוטי

קלואי מול מל בי (צילום: גטי אימג'ס)

קלואי מול מל בי (צילום: גטי אימג'ס)

טעם אופנתי קלוקל משותף להרבה יותר אנשים ממה שחושבים. קחו לדוגמא את קלואי קרדישאן ומלאני בי – שתי נשים שמכירות באופן קרוב למדי את טעמו המר של הצד הרע של מדור המתלבשות. באופן תמוה למדי, שתיהן התאהבו באותה שמלת סטרפלס שחורה של ג'וזפה זנוטי שנראית כמו תכריכי מומיית תות-ענח-קרדישאן השלישי. כבר הבענו בעבר את סלידתנו מהשמלה כשנלבשה על ידי מל בי, ואנחנו עדיין עומדים מאחוריה גם (ובמיוחד) כשהיא על קלואי.

השאירו תגובה