כשהליידי פגשה את הנסיך: שמלת האגדות שאתם חייבים לראות

ליידי גאגא במפגש עם הנסיך צ'רלס בשמלה עוצרת נשימה, וגם: ג'ניפר אניסטון חושבת שהשנה 1996, ניקי הילטון עושה אודרי הפבורן, ווילו וג'יידה פינקט סמית' מתאימות שאנל ואלכסה צ'אנג מעתיקה את הלוק מסיינה מילר. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 8 דצמבר 2016
ניקי הילטון, ג'ניפר אניסטון וליידי גאגא. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

ניקי הילטון, ג'ניפר אניסטון וליידי גאגא. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ליידי גאגא, הופעת Royal Variety בתיאטרון האפולו, לונדון
שמלה של ברנדון מקסוול

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אפילו ליידי כמו גאגא יודעת שבמפגש עם נסיך יש להתנהג בהתאם. לכן כשהגיעה להופעה המלכותית השנתית בתיאטרון האפולו הלונדוני בחרה בשמלת משי מרהיבה בצבע שנהב של הסטייליסט, החבר הקרוב ומעצב האופנה המצליח, ברנדון מקסוול. זה כמעט מרגש לראות את ליידי גאגא חשופה ככה – בלי תחפושות, בלי אקססוריז מיותרים, בלי שיער מוגזם, אלא רק היא ובד עשיר שנשפך באצילות. המשיכי כך.

ג'ניפר לורנס, הקרנת "Passengers", ניו יורק
שמלה של
Sally LaPointe

צילום: REX

צילום: REX

אחרי ששבוע שעבר די ירדנו על האאוטפיט החורפי של ג'ניפר לורנס, נראה שזוכת האוסקר לקחה לתשומת לבה את הטענות שהופנו נגדה ויישמה לטובה. וכך, בהבדל של שבוע בלבד ניכר שינוי של יום ולילה. לורנס נראית במיטבה בשמלת חרוזים שחורה החושפת בגד גוף לוהט, ואיכשהו, במעין מגע קסם בלתי מוסבר, היא מצליחה לשמור על איפוק סקסי במקום בו הרוב נכשלות. בואו נגיד שאם כל מי שנכנסה לרשימת המתלבשות הרעות תעבור כזו טרנספורמציה, העבודה שלנו תסתיים ותושלם.

ג'וליאנה מרגוליס, ערב לכבוד קרולינה הררה בלינקולן סנטר, ניו יורק
טופ וחצאית של קרולינה הררה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפעמים, כשהכוכבים מסתדרים בשורה, העולם נראה לרגע טוב יותר. זו בדיוק התחושה כשמביטים בתמונה עוצרת הנשימה הזו, בה ג'וליאנה מרגוליס נראית במלאו הדרה בטופ וחצאית מבית קרולינה הררה. האישה הטובה שמצאה את מעין הנעורים מעולם לא נראתה טוב כל כך. גם בד זהוב משגע, גם רקע ורדים אדומים וגם עור קורן מאושר – הכל פה טוב מדי.

ניקי הילטון, ערב לכבוד קרולינה הררה בלינקולן סנטר, ניו יורק
שמלה של קרולינה הררה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שהערב לכבודה של קרולינה הררה שהתקיים השבוע בניו יורק עשה רק טוב למוזמנות. כמו במקרה עם ג'וליאנה מרגוליס, גם ניקי הילטון הרהיבה על השטיח האדום בלוק מפתיע ומרענן בהחלט. בשמלה אפורה מעוטרת פרחי זהב עדינים, הילטון נראית כמו גרסה מודרנית לאודרי הפבורן בז'יבנשי, וזה, קוראים יקרים, משפט שלעולם לא נאמר בהקשר לניקי או פריס. זו רמת הנדירות והיופי.

ג'יידה פינקט סמית' ו-ווילו סמית', תצוגת מטייה ד'אר של שאנל, פריז
טוטאלוק של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היו הרבה הפתעות השבוע בחלק הטוב של המדור, אבל את ההפתעה הגדולה ביותר השארנו לסוף. אז קבלו את אמא ג'יידה והבת ווילו לבית משפחת פינקט סמית' בטוטאלוק שאנלי שחור, דרמטי ומשובח. ג'יידה, 45, ו-ווילו, 16, נראות כאילו נלקחו מתוך מסיבה פרועה בשנות העשרים, כזו שנמשכת עד היום. אם ככה נראה השידוך בינן לבין קרל לגרפלד, אז אולי ג'יידה צריכה לשקול גירושין מוויל ונישואין לקרל.

המתלבשות הרעות:

מריה קארי, אירוע VH1 Divas Holiday: Unsilent Night tonight, ניו יורק
שמלה של מייקל קוסטלו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

איזה כיף שתמיד אפשר לסמוך על מריה קארי שתוסיף צבע ועניין לכל רשימת מתלבשות שהיא. כמובן שהיא גם תמיד תעטר את החלק הרע שבה, אבל למה להיות קטנוניים? בואו פשוט נהנה מהלוק הקומיקסי שרקחה השבוע בניו יורק – ורוד פוקסיה, גזרת שעון חול, מחשוף נדיב ועמידה שמאתגרת את כוח הכבידה. מריה – אל תשתני לעולם.

קלואי מורץ, אירוע גיוס כספים ל-TrevorLIVE, אל.איי
חליפה של רוברטו קוואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו רבות אחרות, גם קלואי מורץ החליטה החורף לאמץ את טרנד הקטיפה. ואכן, הוא יפה ועשיר, אבל כמו בכל משהו טוב בחיים האלו – צריך להיזהר במינונים. לכן חליפה פרחונית כמו זו שמורץ בחרה השבוע היא כל כך בעייתית. יחד עם השיער הפרוע והמחשוף העמוק היא נראית כמו רוקר בריטי מזדקן שלובש את שאריות הספה מהטירה המתפוררת שלו. או בקיצור – לא לוק לבחורה בת 19.

מריון קוטיאר, מסיבת עיתונאים ל"Assasin", פריז
שמלה של דריס ואן נוטן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למריון קוטיאר יש מקום של כבוד בלב שלנו. אבל לפעמים גם האהבה יכולה לאכזב, במיוחד כשהיא באה בדמות שמלת פסים של אחד המעצבים האהובים ביותר, דריס ואן נוטן. משהו פשוט לא עובד בשידוך הזה. הבד הנוקשה של השמלה, הבא לידי ביטוי בגזרה בלונית בתוספת הדפס פסים לרוחב (איפה אמא שלה שתגיד לה שלא לובשים פסים לרוחב?) לא עושה חסד לקוטיאר היפה וההריונית. ואם בארזים נפלה שלהבת – מה יגידו אזובי הקיר?

כריסטינה מילאן, השקת הבושם "CurveYourReality", ניו יורק
שמלה של
LaQuan Smith

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפעמים יש מראות כל כך קשים על השטיח האדום, שזה לא באמת משנה אם הכוכבת היא איי-ליסט או די-ליסט. וזה בדיוק המקרה עם כריסטינה מילאן ושמלת הרשת הכחולה הזו. במהלך קרדשיאני מובהק, מילאן בחרה בשמלת צינור מחוררת וצמודה המציגה לראווה את איבריה הפרטיים (וכמעט הפנימיים), כאילו זועקת לתשומת לב וקצת התייחסות. היא לא הראשונה, ובהחלט לא האחרונה שעושה זאת, ועדיין – אין לכך שום הצדקה ושום יופי.

ג'ניפר אניסטון, פרמיירת "Office Christmas Party", אל.איי
שמלה של רוברטו קוואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עם כל אהבתנו לג'ניפר אניסטון, לא יכולנו שלא לתהות – האם היא אי פעם תבין ששנות התשעים כבר עברו מזמן? אז נכון, העשור בו עלתה לגדולה אכן חוזר לחיינו, אבל כמו בכל קאמבק, מדובר באינטרפרטציה ולא העתק מדויק. לכן שמלת הסליפ מבית רוברטו קוואלי שלבשה השבוע אולי יכלה לעבוד אי שם בשנת 1996, אבל היום, עשרים שנה מאוחר יותר, היא נראית ארכאית למדי. צר לנו להרוס את המסיבה, אבל מישהו היה צריך להגיד את האמת הכואבת.

קו המשווה:
אלכסה צ'אנג
Vs. סיינה מילר
חליפה של פראדה

אלכסה מול סיינה. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

אלכסה מול סיינה. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

בימים כתיקונם, אלכסה צ'אנג היא חלוצת אופנה שסוללת את הדרך לכל הבאים אחריה. לכן זה היה בהחלט מוזר להיווכח כי את חליפת הפראדה הצהבהבה שלבשה השבוע לטקס פרסי האופנה הבריטית, מישהי אחרת לבשה כבר לפניה, ואף הגיעה עמה לחלק הרע של מתלבשות השבוע. אנחנו מדברים כמובן על סיינה מילר, עוד בריטית עם טעם אופנתי נהדר שדעתה הוסחה מחליפת הקימונו מלאת הנוצות הזו. אז נכון, כל אחת הלכה על צבע והדפס אחר, אבל בבסיס, יש פה העתקה ברורה מפתיעה ביותר מצדה של אלכסה. אבל כמו בכל שבוע, זה הזמן שלכם לקבוע – מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה