לא תאמינו איך דמי מור נראית בגיל 54

וגם: סלמה הייאק שוב הורסת לעצמה, לילי ג'יימס לא נותנת לגשם לעצור אותה, סיינה מילר לבושה כמו חבובה, קייט בוסוורת' מפעימה וג'סיקה סימפסון פוצחת בקריירה של רקדנית ליווי. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2016
ג'סיקה סימפסון, דמי מור וסיינה מילר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

ג'סיקה סימפסון, דמי מור וסיינה מילר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

לילי ג'יימס, טקס פרסי BFI, לונדון
שמלה של
Galvan

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גם את לילי ג'יימס תפס השבוע הגשם במלוא תפארתו. אבל בניגוד אלינו, שבכינו על כמה טיפות שהרטיבו את השמלה מזארה, לג'יימס היה יכול להיות הרבה יותר מבאס אם שמלת המשי היפה של גאלוון הייתה נסחטת בגשם אנגלי זועף. למזלה, היא הצטיידה מבעוד מועד במטרייה ענקית ונאמנה, כשהתגלתה כאקססורי הכי נכון ללוק הזוהר אך מאופק שהציגה על השטיח האדום. אז קחו דוגמא מלילי וזרקו את המטרייה המצ'וקמקת שלכם מהסופר, ופרגנו לעצמכם באחת יוקרתית וחזקה מהרוח. זה משתלם.

קייט בוסוורת', אירוע בכלבו ברגדורף גודמן, ניו יורק
שמלה של ג'יל סנדר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אולי לא כל קוראי FF יהיו שותפים להתמוגגות בנות המערכת מהשמלה יוצאת הדופן הזו של קייט בוסוורת', אבל מבחינתנו מדובר באחד המראות היותר מרשימים ויפים שראינו לאחרונה מצד נשות הוליווד. בוורוד עתיק מעודכן וגזרה אוונגרדית מלאת מעוף, בוסוורת' נראית כמו נסיכת קוטור דרמטית ונועזת. רק חבל שהנעליים אינן סטילטו דקות ומינימליסטיות, שהיו מתאימות הרבה יותר ללוק הפומפוזי אך משובח הזה. ועדיין, ייקח עוד קצת זמן עד שנרים את הלסת שנשמטה לרצפה. זה עד כדי כך טוב.

ברי לארסון, טקס פרסי בריטניה, אל.איי
שמלה של ברברי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם זוכת האוסקר ברי לארסון עדיין לא שם ידוע בכל בית, אבל הלוק האחרון שלה מוכיח כי מדובר בפנינה אמיתית המסתתרת בים של שמלות שקופות חושפות מפשעות. כי מי בעצם צריכה יותר בחיים מאשר שמלת שיפון לבנה עם דיטיילים מחוספסים מבית ברברי? לא אנחנו ולא ברי, שהפסלון המוזהב שהיא מחזיקה בידה משלים באופן סופי את הלוק הנהדר הזה.

רות' וילסון, גאלה של The Fashion Group, ניו יורק
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שחקנית נוספת שמראה פניה גורם לגירוד בראש ולתהייה "מאיפה היא מוכרת לי?" היא רות' וילסון, שהדהימה השבוע על השטיח האדום בשמלה פנטסטית של ארדם. היא עד כדי כך טובה שווילסון גררה את המעצב עצמו כדי להיות לצידה בזמן שהיא מפזזת מול עדשת המצלמות. ואכן, מדובר בשמלה חד פעמית שכאילו נלקחה מתקופה אחרת, כמו שריון מתכתי של ז'אן דארק, גרסת 2016. רות', אנא צרי איתנו קשר, יש לנו עסקת חליפין להציע לך עליה.

דמי מור, גאלת מוזיאון האמנות של לוס אנג'לס, אל.איי
טוטאלוק של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מדמי מור לא שמענו הרבה זמן. כנראה שהגירושין מאשטון קוצ'ר עשו את שלהם, אבל כעת נראה שהזמן גם ריפא, והחזיר אותה לאור הזרקורים בצורה הכי טובה שיש. מור, שתחגוג 54 בעוד שבועיים, נראית קורנת מאי פעם, כמו נסיכה מודרנית בשמלת מיני משגעת של גוצ'י. למזלה, היא הצליחה לעבור בקלות את משוכת המקסימליזם המוגזם של אלסנדרו מיקלה ולקחת רק את הטוב ביותר מהרנסאנס של בית האופנה האיטלקי – צבעוניות מעודנת, גזרה מחמיאה ואקססוריז מתוקים במיוחד. בקיצור, שיחקה אותה.

המתלבשות הרעות:

האלי ברי, השקת החנות החדשה של טיפני'ס בבוורלי הילס, אל.איי
נעליים של תמרה מלון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כבר תקופה ארוכה שאנחנו מבכים את מות הסטייל של האלי ברי, ונאלצים להשלים עם התדרדרותה האופנתית, מאחת הנשים המרשימות בהוליווד לדודה מביכה בלי גרם של מודעות עצמית. כי מה החליפה הזו אמורה להביע אם לא חוסר הבנה משוועת במה שמתרחש בעולם סביב. השנה היא לא 1997, את לא סוכנת נדל"ן בסרט פורנו ולכן לאאוטפיט הזה אין זכות קיום. Case Closed.

סיינה מילר, פרמיירת " Lost City of Z", ניו יורק
חליפה של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, סיינה מילר היא אחת המתלבשות המוערכות בהוליווד. אבל לפעמים גם הטובות מועדות בדרכן לצמרת. זה המקרה עם מערכת הלבוש הזו של פראדה שלבשה מילר בשבוע שעבר בניו יורק. אבל אל תתבלבלו עם בית האופנה האיטלקי, כי לפי איך שזה נראה, היא לובשת את עיצובה של פראדה, חבובה חדשה מהחבורה של קרמיט – תופרת קשת יום שמשתמשת בשאריות חבובות אחרות ומכינה מהן מטעמים. אולי זה טוב למיס פיגי, אבל לא לנו.

ניקול שרזינגר, טקס פרסי Pride Of Britain, לונדון
שמלה של ארמנו סקרבינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הרשו לנו להתעלם לרגע ממה שקורה באזור הפנים של ניקול שרזינגר (ליידיז, ניתוחים זה לא תמיד רעיון טוב), ולהתרכז בשמלת צמר הגפן הוורודה שלבשה השבוע בלונדון. אז נכון, כל אחת רוצה להרגיש לפעמים כמו נסיכה של דיסני, אבל לא כל שמלת קצפת מתאימה למשימה, במיוחד כזו שלא מחמיאה, נראית צ'יפית להחריד, ובעיקר, כמו בדיחה על חשבון הלובשת. ניקול, תנחומינו.

ג'סיקה סימפסון, גאלת FFANY Shoes On Sale למען המלחמה בסרטן השד, ניו יורק
אוברול של ברדנון מקסוול

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בעיקרון, ג'סיקה סימפסון נראית במיטבה. היא חטובה ונשית עם גוף מעולה. הבעיה היא בבחירת הבגד שאמור להדגיש את כל הטוב הזה. האוברול השחור מבית ברנדון מקסוול מקנה לה מראה של רקדנית ליווי במחזמר שנה ב' בלימודי תיאטרון. הכל שחור מדי, משתרך מדי על הרצפה, כמו בגד שראה כבר עשרות מחזורים של שחקנים לעתיד. שלא לדבר על התיק עם הלולאה הענקית, שכאילו מחכה לעלות באש ולנמר שיקפוץ מבעדו.

סלמה הייאק, גאלת מוזיאון האמנות של לוס אנג'לס, אל.איי
טוטאלוק של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כבר לא נעים לנו לרדת בכל פעם מחדש על הבחירות האופנתיות של סלמה הייאק, אבל העולם הוא אכזר ולא אנחנו כתבנו את החוקים. דווקא יש איזושהי מגמת שיפור כללית, כי השמלה שהיא לבשה השבוע היא דווקא די חמודה. אבל מה, היה כל כך קשה לבקש תוספת בטנה? או עזבו את זה – ללבוש חזייה ותחתונים שחורים? צבע הניוד כל כך בולט מתחת לבד הטול הדק שהוא פשוט הורס את הלוק כולו, וגורם לנו להתכווץ בכיסא מאי נוחות. זה לא נעים.

קו המשווה:
ג'מה ארטרטון Vs. קייט הדסון
אוברול של טמפרלי לונדון

ג'מה או קייט. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

ג'מה או קייט. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

מסתבר שלאוברולים של המעצבת הבריטית אליס טמפרלי יש קסם אמיתי. זו כבר הפעם השנייה שאוברול בעיצובה מגיעה למעמד קו המשווה בו שתי נשים מפורסמות מתחרות בקרב האהוב של "מי לבשה את זה טוב יותר". פעם שעברה היו אלו סוקי ווטרהאוס ואמבר הרד, והפעם אלו ג'מה ארטרטון מול קייט הדסון. למעשה מדובר בגרסה מעודכנת לאותו אוברול רחב ומנצנץ של ווטרהאוס/הרד, רק שהפעם נוספו לו פסים רוחביים בצבעוניות קרה (אצל ארטרטון) וחמה (אצל הדסון). אבל לפני שניתן לכם להחליט מי המנצחת בקרב, שימו לב לכמה שינויים קטנים אך חשובים בדרך בה כל אחת לבשה את האוברול – בעוד ארטרטון הלכה על שיער אסוף ומבריק, סנדלים קיציים ומחשוף צנוע, הדסון הלכה על פול גלאם עם שיער שכאילו יצא מהים, נעלי ניוד שפיציות, ואיך לא – מחשוף עמוק עד אינסוף. נו, אז מי הפייבוריטית שלכם?

השאירו תגובה