קלואי קרדשיאן, איך הצלחת להשתחל לשמלה הזו?

קלואי בשמלה עוצרת נשימה, ג'ניפר לופז חוזרת לתחילת שנות האלפיים, אמה רוברטס מינימליסטית, קייט בקינסייל קוטוריסטית, דיאן קרוגר עושה כיפה אדומה ופנלופה קרוז מתכוננת לאחוזת ראשונים. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 2 יוני 2016
ג'ניפר לופז, אמה רוברטס וקלואי קרדשיאן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, ספלאש)

ג'ניפר לופז, אמה רוברטס וקלואי קרדשיאן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, ספלאש)

המתלבשות הטובות:

קייט בקינסייל, תצוגת הקרוז של דיור, לונדון
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תצוגת הקרוז של דיור שהתקיימה השבוע בלונדון הביאה אליה כמה מהכוכבות הגדולות ביותר בהוליווד. כיאה למעמד, כולן עטו על עצמן את הבגדים היפים ביותר שדיור יכלו להציע להן. קייט בקינסייל לדוגמא, הלכה על שמלת נשף מרשימה, הומאז' ליצירות הקוטור המוקדמות של כריסטיאן דיור, רק עם טוויסט של חיתוכים עדכניים באזור המותניים. מדובר בשינוי מרענן למדי לבקינסייל, שבדרך כלל הולכת על שמלות צמודות וחושפניות שגוררות אותה לצד הרע של המדור. בואו נקווה שכעת, משהרגישה את טעמה של שמלה הולמת, בקינסייל תמשיך בקו הטוב הזה.

רוז ביירן, הקרנה של "אקס מן: אפוקליפסה", ניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק לפני ארבעה חודשים רוז ביירן ילדה בן ראשון, וכבר היא משתחלת לשמלות ולנטינו כאילו אין החלפות חיתולים בעולם. במראה מלכת הלילה מוצלח במיוחד, ביירן נראית סופר רעננה וחיונית, מבלי ליפול למלכודות של שמלת בת מצווש עם מלא כוכבים. אהבנו ממש.

קירנן שיפקה, תצוגת הקרוז של דיור, לונדון
חליפה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סאלי דרייפר כבר ממש גדולה ויודעת להבחין בין טוב לרע. לכן כשהגיעה לתצוגת הקרוז של דיור, בחרה בחוכמה בחליפת סמוקינג שחורה, שכמו בקסם בלתי מוסבר, מתאימה בול לגילה הצעיר (16). אבל כנראה שככה זה כשאת לובשת קוטור שנתפר למידותיך. אנחנו רק נציין שבגיל של שיפקה לבשנו מכנסי דייגים.

אמה רוברטס, תצוגת הקרוז של דיור, לונדון
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת נוספת שהגיעה להרים לתצוגה של דיור היא אמה רוברטס בשמלה כחולה, קטנה ומושלמת, שמוכיחה שלס איז דפנטלי מור. בגזרת A צרה, כתפיים חשופות ואבזור מינימלי, כולל תיק ליידי דיור מדויק, הקוקטיות של רוברטס פשוט כובשת.

אווה הרציגובה, תצוגת הקרוז של דיור, לונדון
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולסיום – הקרם דה לה קרם של אורחות דיור, אווה הרציגובה, באחת השמלות היותר חלומיות שנתקלנו בהן לאחרונה. עם שמלת סליפ לבנה ובד שקפקף-תכול מעליה, הרציגובה נראית כמו ענן, במובן הטוב ביותר של המילה. השרוולים הנפוחים, גזרת בת הים, התיפורים האלכסוניים בחזה – כל אלו יוצרים שמלת סינדרלה, גרסת 2016, וזה כל כך יפה שזה כמעט כואב.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לופז, מסיבת בריכה "קרניבל דל סול", לאס ווגאס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היישר מהיופי החלומי של אווה הרציגובה בדיור, אנחנו עוברים לכשל אופנתי חמור של ג'ניפר לופז, שאיכשהו הצליחה להתעלות על עצמה ולגרום למראה "ג'יי לו" קלאסי להיות מחריד מאי פעם. כאילו די ג'ניפר, אנחנו כבר לא בשנת 2001, הכובע הענק הזה לא מגניב, וחליפת הבגד ים/סווטשירט הזו לא תשרוד אפילו יום בריזורט בבודרום. מה עם איזו שמלת אלי סאאב או זוהיר מוראד לעזרת חברה?

דיאן קרוגר, טקס פרסי הקולנוע "לולה", ברלין
שמלה של נים קאהן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מתחת למעטפת כיפה אדומה שעוטה על עצמה דיאן קרוגר, מסתתרת מישהי שבימים כתיקונים היא אחת המתלבשות המצטיינות בהוליווד. אבל משהו פה פשוט לא עובד, ואנחנו מצביעים כמובן על החשודים המיידיים, הם כמובן הקאט-אאוטים בכתפיים, בחזה ובעיקר במותניים, המדגישים צלעות באופן מעורר חשש. כמובן שגם השכמייה הדרמטית שכמעט מתמזגת לשטיח האדום לא מוסיפה לכל הקלחת הזו. בקיצור – איפה דיאן הישנה והטובה?

 קיילי מינוג, אירוע "BOCELLI AND ZANETTI NIGHT", מילאנו
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם זו כמעט מצווה ללבוש דולצ'ה וגבאנה כשאת על אדמת איטליה, אבל עדיין יש לנקוט אמצעי בטיחות ולבדוק מה קיבלת בחבילה מצמד המעצבים. במקרה של קיילי מינוג, היא קיבלה את ערוגת הגינה השחורה הזו, שנראית כאילו כל הפרחים בעולם יצאו להלוויה. וזה כל כך חבל. הרי מינוג היא אחת הנשים היותר מרשימות ומגניבות בפופ, וכשהיא בוחרת בשמלה שכל כך מבגרת אותה, זה מרגיש כאילו אנחנו אלו שבעצם הזדקנו, וזו לא הרגשה נעימה במיוחד.

פנלופה קרוז, הקרנת "Ma Ma" ניו יורק
שמלה של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת נוספת שבחרה בשמלה שגוררת אותה למחוזות "אחוזת ראשונים" היא פנלופה קרוז, שנראית כמו אם החתן, שנת 2006. החצאית עם הנוצות, החלק העליון הנחתך ישירות מתחת לחזה, בד הרשת השחור מעל בטנת הניוד – הכל פה פשוט רע, רע, רע. פנלופה – ממך ציפינו להרבה יותר.

קלואי קרדשיאן, מסיבת יום ההולדת של סקוט דיסיק, לאס ווגאס
שמלה של
House of CB

צילום: Splash

צילום: Splash

ולגראנד פינאלה של השבוע, קבלו את קלואי קרדשיאן שהולכת בדרכי אחותה הגדולה ומשתחלת בקושי רב לשמלת לטקס ורודה שצמודה לחיים עצמם. אנחנו מבינים, קלואי בתקופה החטובה ביותר שלה, וכקרדשיאנית למופת היא רוצה להראות את זה לעולם כולו. אבל זו פשוט לא שמלה לגיטימית, בשום קונסטלציה שהיא, אפילו לא על ברבי.

קו המשווה:
אמאל קלוני Vs. היילי סטיינפלד
שמלה של
Monse

אמאל מול היילי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

אמאל מול היילי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

כמעט שני עשורים מפרידים בין אמאל קלוני להיילי סטיינפלד, ועדיין, כשזה נוגע לאופנה, הן חולקות משהו במשותף. שתיהן בחרו השבוע באותה השמלה בדיוק של המותג Monse, אבל הצליחו לגרום לה להיראות אחרת על כל אחת מהן. קלוני בחרה במידה אחת יותר מהרגיל והורידה שרוול למראה א-סימטרי, בעוד שסטיינפלד הלכה על מראה צמוד וסגור יותר. למרות כי השמלה באופן כללי קצת נתונה לוויכוח בין אם היא מוצלחת או לא, השאלה שבאמת מרחפת פה היא כמובן – מי לבשה אותה טוב יותר?

השאירו תגובה