קים קרדשיאן וקנדל ג'נר ממחזרות את עצמן

אחות אחת עושה את זה טוב בעוד השנייה קצת פחות. וגם: ליידי גאגא עושה את ביטלג'וס, חאליסי מתלבשת מדהים במציאות, מיילי סיירוס גורמת לנו לתהות על קנקנה וכן ישראלית אחת בהופעת אורח מיוחדת במדור. כל מה שלבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 25 יוני 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קנדל ג'נר, טקס פרסי ארגון הבישום, ניו יורק
שמלה של הלסטון האריטג'

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם יש משהו שאנחנו אוהבים ומעריכים בתעשיית האופנה זה אנשים שמוצאים את הסטייל האישי שלהם ודובקים בו. מעין "תלבושת אחידה" אם תרצו. לכן כל כך שמחנו לראות שגם בגילה הצעיר, קנדל ג'נר מאמצת בגאון את קולה האישי. אמנם מדובר בדוגמנית עסוקה שכל דבר שתלבש יהיה יפה עליה, אבל עדיין, היא הבינה ששמלות מקסי צמודות עם שסעים וקאט-אאוטים במקומות אסטרטגיים יושבות עליה באופן הכי מחמיא שיש. היא לבשה שמלה כזו לפני מספר חודשים, והשבוע הלכה שוב על אותה הגרסה, והפלא ופלא – זה נראה מעולה גם הפעם. אמנם אנחנו כן בעד שינויים והעזות, אבל לפעמים בחורה רוצה ללכת על בטוח, בטח בימים סוערים כמו שעוברים על קנדל ומשפחתה.

אמיליה קלארק, מסיבת עיתונאים לכבוד "שליחות קטלנית: בראשית", פריז
שמלה של קלווין קליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמיליה קלארק (חאליסי, בשבילכם) מנצלת את המומנטום הרותח של "משחקי הכס" לקידום סרטה החדש "שליחות קטלנית: בראשית" כאילו הניינטיז וארנולד שוורצנגר מעולם לא עזבו אותנו. בהתאם לכך, קלארק התלבשה כמו סופרמודלית מ-92 עם שמלה חובקת גוף בצבע ורוד עתיק של קלווין קליין. המראה הנקי והצחור הזה נראה מופלא על קלארק הפטיט, והופך אותה בין רגע לאחת המתלבשות הטובות שנתקלנו בהן לאחרונה.

סוקי ווטרהאוס, מסיבת קיץ של המותג Coach, ניו יורק
שמלה ונעליים של
Coach

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מבחינתנו, סוקי ווטרהאוס הבריטית לא יכולה לאכזב. כל בגד שהיא עוטה על עצמה הופך למגניב, גם אם לא היה כך על הקולב. ואל תתבלבלו – מדובר בתכונה שיש למעטים. כך המקרה עם השמלה המכופתרת הזו של קואץ'. היא חמודה והכל, אבל לא יותר מזה. ואיכשהו, כשסוקי לובשת אותה, עם אטיטיוד "לא אכפת לי מה אתם חושבים" שלה, השמלה הופכת למרגשת ומבוקשת בין לילה.

בהאטי פרינסלו, טקס פרסי ארגון הבישום, ניו יורק
שמלה של ג'יי מנדל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פרינסלו הניגרית, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרטס ואשתו של אדם לווין ממארון 5 היא אמנם לא שם מוכר בכל בית, אך טעמה האופנתי הולך לפניה. הסטייל הגראנג'י שלה, המלא ביומיום בג'ינסים קרועים, חולצות בטן ושרשראות קולר, מצליח להתבטא במלוא הדרו על השטיח האדום עם השמלה השחורה הזו של ג'יי מנדל. היא גותית במידה, קלאסית במידה, ובעיקר מלאה באמירה אישית לא מתחסדת.

מורן אטיאס, מסיבת "נשים בקולנוע" של מקס מארה, הוליווד
שמלה של מקס מארה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא יכולנו שלא לפרגן גם לנציגתנו בתפוצות השטיח האדום, מורן אטיאס. השמלה הבוהמיינית הזו של מקס מארה היא התגלמות הקיץ – צבעונית, קלילה וכיפית, וכשהיא מונחת בכזו אלגנטיות על גופה המושלם של אטיאס, זה נראה פשוט מרהיב.

המתלבשות הרעות:

מיילי סיירוס, "גאלת השראה" של ארגון amfAR, ניו יורק
שמלה של מוסקינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש דברים שהם מעבר לבינתנו. כמו לדוגמא החלק במוחה של מיילי סיירוס האחראי על טעמה האופנתי. המקרה האחרון בשרשרת התאונות האופנתיות שלה הוא זה הנ"ל: שמלה מוגזמת של מוסקינו המקנה לסיירוס מראה של ג'סיקה ראביט על אסיד. אמנם היא מכסה יותר איברים בגופה מאשר אי פעם, אבל זה עדיין לא אומר שזה נראה טוב או אצילי. בואו נגיד שיש עוד על מה לעבוד.

ניקול קידמן, טקס פרסי נשים בקולנוע, הוליווד
שמלה של נינה ריצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

במבט ראשון, מדובר בשמלה לא רעה. היא מחמיאה לגופה התמיר של קידמן היפהפייה, אבל, וזה אבל גדול, הפרינט הגלקטי שלה יוצר מראה שמזכיר לנו את ימי ילדותנו בפלנטריום. אם יסגרו את האור על השטיח האדום, קידמן תוכל להציג מפת בין כוכבים ענפה, בשילוב קרני לייזר בוהקים. ועם כל אהבתנו למערכת החלל, היה רצוי לבחור פרינט וטקסטורה אחרים לשמלה עם הגזרה היפה הזו.

סנדרה בולוק, טקס פרסי נשים בקולנוע, הוליווד
שמלה של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אל תדאגו, אתם לא לבד. משהו באאוטפיט הזה פשוט לא עובד. השיער מוגזם, הנעליים נראות כואבות והשמלה, הו השמלה. אם היו מפרידים בין החלק העליון לתחתון זה היה יכול להיות כל כך הרבה יותר טוב. בשילוב חצאית עיפרון, החלק העליון הא-סימטרי היה יכול להיות מקסים במיוחד, וגם החצאית, אם הייתה בשילוב טי-שירט לבנה. אבל לא. בולוק הלכה על טוטאלוק עמוס ומבאס בהחלט.

סלינה גומז, מסיבת עיתונאים ל"מלון טרנסילבניה", קנקון
אאוטפיט של קייטי ארמיליו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בסך הכל, אנחנו די מחבבים את סלינה גומז. נראה כי יש לה כוונות טובות, אבל הן פשוט לא מצליחות להתרומם בתחום הסטייל האישי. הטופ והחצאית הללו הם דוגמא טובה לכך. אז מה יש לנו פה – בד אדום ומקומט שנראה זול, פרופורציות לא נכונות בין הטופ הקטנטן לחצאית העיפרון, פפיון שהיה צריך להישאר בסטודיו המעצבת ושסע עמוק מדי שגומז הייתה צריכה להסתיר בעזרת כף ידה.

ליידי גאגא, טקס הכניסה להיכל התהילה של כותבי שירים, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ביטלג'וס, ביטלג'וס, ביטלג'וס. זה מה שיצא מפינו כשהנחנו את עיננו על האאוטפיט הזה של ליידא גאגא. אמנם אנחנו רגילים לתלבושות הזויות מבית היוצר של גאגא, וזו אחת המתונות שבהן, אבל עדיין, לא מדובר בלוק שאפשר לפסוח עליו בקלות. מדובר במראה שלוקח עד הקצה את המראה האנדרוגיני, וגורם לנו לתהות ברצינות באיזו שנה אנחנו. אבל היי, אם לוק כזה מעיד על סוף ימי שמלות הבשר של גאגא, אנחנו בעד.

קו המשווה:

קים קרדשיאן Vs.  קים קרדשיאן
שמלות של
Atsuko Kudo

מימין - קים החודש בנאשוויל, משמאל - קים שנה שעברה באוסטרליה (צילום: גטי אימג'ס)

מימין – קים החודש בנאשוויל, משמאל – קים שנה שעברה באוסטרליה (צילום: גטי אימג'ס)

כמו קנדל למעלה במדור, גם קים קרדשיאן אוהבת סוג מסוים של אאוטפיטים, אותם היא ממחזרת עד תום. כך המקרה עם שמלות הלטקס של המעצבת היפנית אטסוקו קודו. היא לבשה שמלה שלה לפני כשנה באוסטרליה, ועכשיו עשתה זאת שוב, הפעם בנאשוויל, כשהיא נושאת ברחמה את בנה העתידי. האם זה אפשרי מבחינה פיזיולוגית? את זה ניתן למומחים להגיד, אבל  מבחינתנו, מדובר בביג נו נו. וכך, במהדורה מיוחדת, הרשו לנו לשאול – מתי קים לבשה PVC טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • שתי השמלות מכוערות אבל השמלה שהיא לבשה החודש יותר "יפה" וגם האיפו והשיער יותר יפים

    מאת: נעה שטיין |‏ 26 ביוני 2015 | 09:53