קייט מידלטון גונבת את האאוטפיט למלכה אליזבת

וגם: ג'יג'י חדיד חוזרת לסקיני, היידי קלום באאוטפיט שצריך להגיע עם הגבלת גיל, קייט בוסוורת' הולכת צעד אחד יותר מדי וג'סטין ביבר ראש בראש עם אליל רוק אמיתי. המתלבשות (והמתלבשים) של השבוע

מאת  | ‏ 17 מרץ 2016
קייט טובה וקייט רעה (צילום: גטי אימג'ס)

קייט טובה וקייט רעה (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט מידלטון, מפגש של וויל וקייט עם נערים בסיכון, לונדון
חליפה של
Eponine London

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השבוע קיבלנו מנה כפולה של הדוכסית מקיימברידג'. האחת, יפה בוורוד, השנייה, מבוגרת ואפרורית. אבל לפני שנגיע לבעייתית מבין השתיים, נתחיל בחליפת החצאית הוורדרדה שהוציאה את הטוב ביותר מקייט. במראה שמרפרר לג'קי קנדי בימיה הסיקסטיזיים, מידלטון נראית אלגנטית ורשמית, ועדיין מספיק צעירה וקלילה, מבלי ליפול למלכודות וינטג'יות מדי. רק חבל שהיא לא הצליחה לשמור על אותו הקו בהמשך השבוע, כפי שתיווכחו בהמשך.

ג'יג'י חדיד, מסיבה של סוכנות הדוגמנות IMG, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס


במעבר חד מהדוכסית קייט אל הנסיכה ג'יג'י. למרות כי האאוטפיט פשוט למדי, וכולל בסך הכל חולצת שיפון שחורה, סקיני ג'ינס, אודם בוהק ושיער אסוף, מדובר במראה שהרבה יותר מתאים לחדיד מאשר השמלות הבעייתיות שהיא בדרך כלל בוחרת ללבוש. הפעם היא נראית קולית להחריד, נינוחה ובדיוק בגילה. תישארי ככה לעד.

אוליביה וויילד, הקרנת הסרט "Race", ניו יורק
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בסדרה החדשה שלה "וייניל", אוליביה וויילד לבושה כאלילת סיקסטיז וסבנטיז משגעת. לכן כשהיא מחוץ לסט, היא הולכת על מראה אחר לגמרי, גם אם דרמטי באותה המידה. קחו לדוגמא את השמלה הזו מבית דולצ'ה וגבאנה, שההגדרה המתאימה ביותר עבורה היא "על זמנית". היא לא שייכת לשום עשור, ז'אנר או סגנון מסוים, מלבד טביעת היד המובהקת של צמד המעצבים האיטלקיים. סופיה לורן וודאי גאה.

הלן מירן, פרמיירת "Eye in the Sky", ניו יורק
חליפה של ארמני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הלן מירן היא מלכה אמיתית. היא לובשת מה שבא לה ולאן שבא לה, וביקורות האופנה עוברות לה מעל הראש כאילו לא היו שם בכלל. אבל במקום להיות זקנה טרחנית, היא עדיין מצליחה לשמור על אלגנטיות ורלוונטיות אופנתית, בדיוק כמו עם החליפה הזו של ארמני. הנשיות המדהימה שלה מצליחה לעבור בקלות את מחסום הבלייזר והמכנסיים הרחבים, ולנו רק נותר לקוות כי נראה כך כשנגיע לגילה.

נעמי ווטס, פרמיירת "מפוצלים: נאמנים", ניו יורק
טופ וחצאית של דרק לאם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נעמי ווטס מוכיחה כי אפשר ללבוש נצנצים ועדיין להיראות סופר קלאסית ומעודנת. לא צריך מחשופים עמוקים או שסעים אינסופיים, רק גזרה מתוחכמת, שילוב צבעים חכם וסטיילינג מהודק. ג'יי לו – לתשומת לבך.

המתלבשות הרעות:

היידי קלום, טקס פרסי הילדים, אל.איי
שמלה של ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הייתם חושבים שהיידי קלום, אם לארבעה, תדע מה ללבוש לטקס פרסי הילדים, אבל היי, יש הפתעות בחיים. קלום בחרה ללכת על שמלה צמודה מדי, כחולה מדי, כעורה מדי, או, אם נסכם זאת בפשטות – שמלה שלא הייתה צריכה לראות אור יום.

שיילין וודלי, פרמיירת "מפוצלים: נאמנים", ניו יורק
אוברול אלי סאאב

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא ראינו את שיילין וודלי כבר קרוב לשנתיים, אבל עכשיו מתגלה התשובה האמיתית להיעלמותה: היא פשוט התמקצעה בחוג לריקודי ג'אז. האוברול השחור הזה של אלי סאאב הוא בעצם האאוטפיט שלה להופעות במתנ"ס, והיא כל כך נקשרה אליו ומרגישה בנוח איתו, עד שהיא החליטה ללבוש אותו גם לפרמיירת הסרט החדש שלה. מי אנחנו שנשפוט.

קייט בוסוורת', פסטיבל SXSW, אוסטין
שמלה של
No. 21

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, קייט בוסוורת' נמצאת בחלק הטוב של המדור. למרות כי היא ידועה בלקיחת הסיכונים האופנתיים שלה, הם תמיד נשארים בגבולות הטעם הטוב. הפעם, היא הלכה רחוק מדי. אמנם החולצה והחצאית שבחרה יושבות עליה מעולה, אבל טקסטורת הבד הופכת את כל העניין לבדיחה. בוסוורת' נראית כאילו הרגעה חזרה מטיסת חלל, והיא עוד זקוקה לבד אלומיניום כדי לשמור על חום גוף תקין. אז נכון שזהב זה דבר נהדר, אבל יש פעמים שבחורה צריכה להגיד לו לא.

ליאה מישל, אירוע PaleyFest, אל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שליאה מישל קוראת אדוקה של פאשן פורוורד. רק לפני כשבוע כתבנו כי שאנל וסן לורן הכריזו על חזרתן של האייטיז, והנה, מישל כבר מיישמת. אבל, וזה אבל גדול, זה עדיין לא אומר שהסטייל האייטיזי הוא יפה או הגיוני. לכן השמלה השחורה הזו נפסלת באופן מיידי. גזרת הסטרפלס הישרה בתוספת הוולן השחור על אמצע הבטן נראית כמו משהו מעידן "אישה יפה" וזו לא מחמאה.

קייט מידלטון, אירוע בווסטמיניסטר אבי, לונדון
מעיל של ארדם, כובע של ג'ון בויד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

והנה, סגרנו מעגל עם קייט מידלטון, אהובת המערכת והממלכה הבריטית כולה. אבל לפי הלוק האפרורי הזה, היא עומדת להיות פחות אהודה. הסיבה? מעיל הצמר וכובע הלבד נראים כאילו קייט התפלחה לחדר אל המלכה אליזבת ושדדה אותו במהירות, ולקחה את כל מה שיכלה לשים את ידה עליו. לא נתפלא אם פתאום יהלומים יפלו ברגע שתסתובב כדי לנופף לנתינים.

קו המשווה:
קית' ריצ'רדס
Vs. ג'סטין ביבר
ז'קט של סן לורן

ריצ'רדס מול ביבר. מי לוקח? (צילום: גטי אימג'ס)

ריצ'רדס מול ביבר. מי לוקח? (צילום: גטי אימג'ס)

אלוהי הרוקנרול, אנא סלחו לנו. אבל אי אפשר היה להתעלם מהעובדה שקית' ריצ'רדס וג'סטין ביבר חולקים, על איזושהי פלנטה, דמיון כלשהו. אבל זה המקרה עם ז'קט המשי של סן לורן, בעל הדפס עצי דקל בשקיעה, שמזכיר בעיקר את מכנסי השרוולים מהטיילת באילת בסוף שנות התשעים. ריצ'רדס וביבר בחרו בז'קט כאאוטפיט הופעות, כשאחד מהם אשכרה מנגן איתו מוזיקה אמיתית והשני משחק אותה משורר ענוג ומיוסר. ניתן לכם להחליט מיהו מי.

השאירו תגובה

 

  • קייט פתאום נראית לי כאילו הזדקנה ב10 שנים. עם שני האאוטפיטים.

    מאת: אורח |‏ 18 במרץ 2016 | 11:40