וונדר וומן: גל גדות מראה להוליווד איך כובשים את השטיח האדום

וגם: קייטלין ג'נר מבקשת שמשטרת האופנה תחוס עליה, גווינית' פאלטרו מהממת בולטינו, קנדל וקיילי מתאמצות מדי, ג'ניפר לורנס עושה בת מצווש ובריטני ספירס חוזרת לימי לאקי. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 16 יולי 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות

קייטלין ג'נר, טקס ה-ESPY  (פרסי מצוינות בספורט), לוס אנג'לס
שמלה של ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בהופעתה הראשונה בטקס עטור כוכבים ומצלמות, קייטלין ג'נר הצליחה להמם ולרגש אותנו, לא רק בשמלה הלבנה והמחמיאה שלבשה, אלא גם במילותיה העדינות והחוששות מפני הביקורות. "אני מבינה עכשיו כמה זה קשה, בנות" אמרה על הבמה, והתכוונה כמובן לקושי בלהתלבש לקראת השטיח האדום. כמו כן ביקשה שמשטרת האופנה תקל עליה כי היא "חדשה בזה". ככל הנראה היא ביקשה זאת ממנחי התוכנית בערוץ E, אבל בואו נדמיין שהיא התכוונה למדור זה. אז קייטלין היקרה, יש לנו בשורה משמחת – שיחקת אותה בגדול, והוכחת שיופי חיצוני וסטייל טוב מתחיל קודם כל באישיות כובשת ואמיצה.

גווינית' פאלטרו, תצוגת הוט קוטור של ולנטינו, רומא
שמלת קוטור של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש לנו מילה אחת להגיד על השמלה האדומה הזו שלבשה השבוע גווינית' – וואו. היא כל מה שאפשר לרצות בשמלה – צבע מושלם, בד משי שכאילו מרחף בכוחות עצמו וגזרה מחמיאה ונשית המאפשרת לנשום ולהתהלך בקלילות. שלבו את כל אלו עם גוף תמיר, בלונד זוהר ופנים נקיות מאיפור וקיבלתם מראה פשוט מרהיב.

אוליביה פלרמו תצוגת הוט קוטור של ולנטינו, רומא
שמלת קוטור של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כשהחמה שוקעת, עם צאת הכוכבים, צצה לה מלכת הלילה, הלא היא אוליביה פלרמו השמיימית. בשמלת טול שחורה של ולנטינו הגיעה פלרמו אל תצוגת הקוטור של בית האופנה האיטלקי והוכיחה לעולם כי קשרים וגנים טובים יכולים לזכות אותך בלבישת השמלה הכי יפה שמוצגת על המסלול.

אליסיה ויקנדר, כנס קומיק קון, סן דייגו
טופ ומכנסיים של רוזטה גטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אליסיה ויקנדר, השחקנית והאיט גירל השוודית, ממשיכה להמם על השטיח האדום. כמו כוכבות רבות אחרות, גם היא הגיעה לכנס קומיק קון בסן דייגו מלאת השמש, ולכן הלכה על לוק שהוא קיץ מזוקק – קרופ טופ ומכנסיים מתרחבים בגזרת culottes. הצבע הלבן של האאוטפיט יוצר קונטרסט מושלם על גוון עורה השזוף, ויחד עם השיער האסוף, אודם הבורדו העמוק ונעלי העקב האדג'יות, נוצר מראה שהוא לא פחות ממשגע.

המצטיינת הישראלית:
גל גדות, כנס קומיק קון, סן דייגו
טופ וחצאית של
Cushnie et Ochs

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ובפינת הפרגון הפטריוטי נמצאת גל גדות שכבשה השבוע את הוליווד באופן מוחלט. אל מסיבת העיתונאים של "באטמן נגד סופרמן" הגיעה בחליפה לבנה (בדומה לאליסיה ויקנדר למעלה), המציגה גוף חטוב כיאה לוונדרוומן. הבחירה באאוטפיט הלבן הזה היא לא פחות ממושלמת – היא סקסית, אבל לא חושפנית מדי, טרנדית אבל לא קורבן אופנה, בקיצור, מי שאחראי על הסטיילינג יכול לגמרי לבקש העלאה, כי לפי איך שזה נראה, מצפה לנו עוד הרבה מגל בתקופה הקרובה.

המתלבשות הרעות

קנדל ג'נר, טקס ה-ESPY  (פרסי מצוינות בספורט), לוס אנג'לס
שמלה של אלכסנדר ווטייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קנדל ג'נר המתוקה הגיעה, יחד עם כל אחיה ואחיותיה, לטקס ה-ESPY כדי לעודד את קייטלין. כל זה טוב ויפה, רק חבל שהשמלה שבחרה להגיע עמה לשטיח האדום מאכזבת בגדול. קנדל, שהיא ללא ספק הדוגמנית הכי עסוקה בתעשייה כרגע, יכלה לבחור כל שמלת קוטור שהיא רוצה, אבל היא הלכה דווקא על זו שנראית כאילו היא לקוחה מריקוד סוף שנה של מגמת מחול, כולל הגוזייה, התחתונים הגבוהים והבד השקוף מעל שנקנה בנחלת בנימין ונתפר אצל התופרת השכונתית.

קיילי ג'נר, טקס ה-ESPY  (פרסי מצוינות בספורט), לוס אנג'לס
שמלה של שאדי זינלדין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קיילי ג'נר, שהגיעה ל-ESPY יד ביד עם קנדל, הלכה על השמלה הכי פשוטה ועדינה שיש. כזו היא, מופנמת. אנחנו כמובן צוחקים. כמובן שהיא הלכה על הדבר הכי מופרך ומוציא עיניים שראינו לאחרונה. קיילי נראית כאילו טבלה את גופה באמבטיית נצנצים מוזהבים. השמלה כל כך צמודה לגוף שמיד עולה השאלה – האם היא אי פעם תוכל לצאת ממנה? To be continued.

ליה מישל, כנס קומיק קון, סן דייגו
טופ וחצאית של טניה טיילור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו גל גדות מהחלק הטוב של המדור, גם ליה מישל הלכה השבוע על לוק של קרופ טופ וחצאית. אך לעומת גדות, מישל הגיעה אל החלק הרע של המדור. למה אתם שואלים? ובכן, מדובר במקרה קלאסי של כמה סנטימטרים פחות מדי. הטופ שהיא לובשת קצר מדי, על גבול הגוזייה, בעוד שהחצאית לא מספיק גבוהה במותן, מה שיוצר מרווח גדול וחשוף מדי בבטן. תוסיפו על זה את הפסים שקצת משגעים את העיניים וקיבלתם לוק מתאמץ ולא מוצלח בעליל.

ג'ניפר לורנס, כנס קומיק קון, סן דייגו
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עם כל אהבתנו לגברת לורנס, השמלה השחורה חסרת הצורה הזו, יחד עם השיער הארוך האסוף בקוקו בלוף, מקנה לה מראה של כלת בת מצווה טיפוסית, מינוס הטבעות בשיניים. כולנו היינו שם, ולכן אנחנו לגמרי יכולות להזדהות ולתהות למה לעזאזל היא בחרה לצאת ככה החוצה לשטיח האדום. עכשיו כל מה שחסר לה כדי להפוך את הלוק לבת מצווש מהאגדות זה לצאת אל הקהל על גבי מרכבה יורקת אש. אה רגע, היא כבר עשתה את זה ב"משחקי הרעב".

בריטני ספירס, טקס ה-ESPY  (פרסי מצוינות בספורט), לוס אנג'לס
שמלה של דיווידסון זנין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שלבריטני ממש לא היה מה ללבוש לפני שהגיעה אל טקס ה-ESPY. נראה כאילו היא מצאה שמלה שלבשה לאחת ההופעות שלה אי שם בשבת 2000. יש פה הכל מהתקופה – גזרת מעוין, נצנצים, כתפיות דקות, גב חשוף ופרנזים. רק חבל שאנחנו כבר לא בערב המילניום שרים את "לאקי", אלא ב-2015 שרים "סטייל" של טיילור סוויפט.

קו המשווה:
אירינה שייק Vs. ריטה אורה
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

אירינה מול ריטה. מי עשתה את זה טוב יותר? (צילום: ספלאש, גטי אימג'ס)

אירינה מול ריטה. מי עשתה את זה טוב יותר? (צילום: ספלאש, גטי אימג'ס)

ריטה אורה הייתה צריכה לקרוא את מדור המתלבשות של שבוע שעבר. אם הייתה עושה זאת, היא הייתה יכולה למנוע את הפדיחה הנ"ל, כיוון שאותה השמלה בדיוק הכניסה את אירינה שייק לחלק הרע של המדור. אך בעוד שייק הלכה על נעלי עקב אדומות קטנות, אורה בחרה בגרסה המוגזמת עוד יותר – מגפי לקה המגיעים עד מעל הברכיים, כולל גרביונים סמי שקופים ושיער בלונדיני שופע. אורה, שנראית כמו ניצבת ב"אוסטין פאוורס" הולכת בכל הכוח בקרב האימתנים הזה מול שייק. מי לדעתכם עשתה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה