בר רפאלי מציגה: השמלה הכי יפה שלבשה אי פעם

וגם: פיפה מידלטון כובשת אותנו עם נעלי לבבות, קארה דלווין מפשלת, אירינה שייק מתאמצת מדי וקריס ג'נר וג'סטין ביבר מתחרים ראש בראש במי לבש את זה טוב יותר. אלו המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 9 יולי 2015
בר, קארה ורוזי: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: ספלאש, גטי אימג'ס)

בר, קארה ורוזי: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: ספלאש, גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

פיפה מידלטון, ההטבלה של הנסיכה שרלוט, נורפלוק
שמלת מעיל של אמיליה וויקסטד, כובע של ג'יין טיילור, נעליים של שרלוט אולימפיה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

די לנו בתמונה אחת של הגב של פיפה מידלטון כדי להכניס אותה לרשימת המתלבשות הטובות. הדודה המלכותית של ג'ורג' ושרלוט כמעט והצליחה לחמוק מעדשות הפפראצי בדרכה להטבלה של הבייבי החדשה בממלכה, אבל תודה לאל על הצלמים האנגלים הנחושים שהצליחו לתפוס את שמלת המעיל האלגנטית הזו מבית היוצר של אמיליה וויקסטד. פיפה נראית חגיגית אך מאופקת, בדיוק מה שהמעמד מבקש. אפילו נעלי העקב עם סוליית הלב של שרלוט אולימפיה כבשו אותנו. פיפה, מסתבר, הרבה יותר רומנטית ממה שחשבנו.

דיאנה אגרון, פתיחת חנות של טורי ברץ', פריז
שמלה של טורי ברץ'

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת גלי אמנם קצת נעלמה לנו מהמסך, אבל לפחות היא מקפידה על אאוטפיטים מוצלחים השומרים על ערותנו. לכבוד פתיחת חנותה של המעצבת האמריקאית טורי ברץ' בפריז, דיאנה הגיעה לפרגן בשמלת מקסי בצבע יין עמוק, מלאה בעיטורי ניטים מהפנטים. בד השמלה נראה כמו של בגד ים, ולכן חובק את גופה באופן מחמיא במיוחד. בכלל, כל הלוק מרגיש כמו איב סן לורן בסבנטיז – מעין דיסקו מעורבב עם חופשה במרקש, וזה, רק שתדעו, הסטייל האהוב עלינו.

סוקי ווטרהאוס, מסיבת הקיץ של גלריית סרפנטיין, לונדון
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ככל הנראה, כל פעם שסוקי ווטרהאוס תעטה על עצמה משהו, אנחנו נהיה פה כדי לעודד מהצד. הפעם מדובר בשמלה חלומית של ולנטינו שלא רק שמצריכה גוף מושלם, אלא גם אומץ ודבק דו צדדי. איכשהו, למרות המחשוף העמוק להחריד, סוקי מצליחה לשאת אותו בגאון מבלי ליפול למלכודות זולות. זה הודות לאיפור והשיער המעודנים וכן לקוליות הבריטית שלה. יש דברים שפשוט נולדים איתם.

מג ראיין, תצוגת ההוט קוטור של סקיאפרלי, פריז
שמלה של
סקיאפרלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כיוון שיש לנו מקום חם בלב לסרטים בכיכובה של מג ראיין ("כשהארי פגש את סאלי", "יש לך הודעה"), לא יכולנו שלא להכניס את המראה הנפלא הזה של ראיין, השבוע בתצוגת ההוט קוטור של סקיאפרלי. הצבע מושלם, האורך מדויק והגזרה הורסת. ראיין נראית טוב יותר משנראתה שנים, והחיוך שלה אומר שהיא לגמרי מודעת לזה.

המצטיינת הישראלית:
בר רפאלי, גאלת ווג הצרפתי לכבוד שבוע ההוט קוטור, פריז
שמלה של קלואה

צילום: ספלאש

צילום: ספלאש

עוד יפה בכחול נייבי היא בר רפאלי, שהיממה אותנו בתמונות שלה ממסיבת ווג בפריז. אפשר להגיד במלוא הרצינות כי מדובר בלוק הכי יפה שלה, Ever. יש פה הכל – תחרה רומנטית, משי עשיר ושסע קורץ, כשהכל נשפך על הגוף בצורה נונשלנטית להפליא. הבלונד זוהר, האיפור עדין, והשילוב בין הכחול העמוק לבין צעיף המשי השחור הדקיק הוא חכם בצורה בלתי רגילה, ומקנה לבר את הסטייל הכי מעודכן שהיא יכלה לבקש.

המתלבשות הרעות:

רוזי הנטינגטון וויטלי, תצוגת ההוט קוטור של אטלייה ורסאצ'ה, פריז
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אל תצוגת ההוט קוטור של אטלייה ורסאצ'ה הגיעה רוזי הנטינגטון וויטלי בשמלה בהשראת הקולקציה שהוצגה על המסלול, אבל נראית יותר כמו כזו שהורכבה משאריות הבדים של דונטלה. זה דפנטלי אחד המראות הכי נוראיים שראינו בזמן האחרון, וכן, אנחנו מחשיבים פה את מיילי וריהאנה. זה סתם פרובוקציה לשם הפרובוקציה, בלי שום ערך אופנתי או אומנותי. אז מה עם לרוזי יש גוף מדהים? זה לא אומר שהיא צריכה לקשור בד שיפון על הגוף ולצאת איתו החוצה.

אירינה שייק, גאלת ווג הצרפתי לכבוד שבוע ההוט קוטור ותצוגת ההוט קוטור של אטלייה ורסאצ'ה, פריז
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: ספלאש, גטי אימג'ס

צילום: ספלאש, גטי אימג'ס

נראה שלאירנה שייק יש כוונות טובות. בשתי הזדמנויות שונות השבוע הלכה על שמלות קטנות וקוקטיות, שבמבט ראשון הן די בסדר. אבל משהו פה לא מסתדר. בשמלה האדומה היא הלכה על טוטאלוק שלא אמור לקרות – הכל מתאים יותר מדי זה לזה. השמלה לנעליים, לתיק, לחגורה ואפילו לאודם. החגורה, אגב, היא אחת הרעות שראינו. היא רחבה מדי, דודתית מדי וכלל לא מחמיאה. לשמלה הצהובה יש לנו יותר סבלנות. אבל גם היא לא מספיק טובה. החלק העליון לא יושב טוב, ותוספת הבד על אזור החזה רק מחכה לשתי עיניים שחורות כדי להשלים לאייקון סמיילי. אבל היי, זה יותר טוב ממה שרוזי לבשה.

קארה דלווין, פרמיירת "ערים מנייר", סידני
שמלה של דיון לי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שכבשה כל פסגה אופנתית, פנתה קארה דלווין אל עולם המשחק. רק חבל שהיא לא ארזה במזוודה כמה פריטים מאותה תקופת זוהר, כמו לדוגמא שמלה של שאנל ומעיל של ברברי. במקום, היא מצאה את השמלה הירוקה הזו שפשוט לא נראית טוב. לא ברור אם זה הבד הירוק המבריק או טקסטורת הקשקשים הזו, אבל משהו פה לא עובד. אבל הכי גרוע? הצללית הכתומה התמוהה שלא עושה חסד לעיניה המופלאות של דלווין. קרל לגרפלד, אנא שלח עבורנו ווטסאפ נוזף לבת הטיפוחים שלך.

אמיליה קלארק, פרמיירת "שליחות קטלנית: ג'נסיס", טוקיו
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שהחמאנו לאמיליה קלארק לפני שבועיים, היא החליטה לאכזב בגדול. השמלה האדומה הזו היא אולי של דיור, אבל קלארק נראית בה כמו תותית. אולי זה הווייב היפני שקלטה בטוקיו שגרם לה ללבוש את השמלה המוגזמת הזו, או אולי זו הכתבה על חיג'אב לוליטה שהשפיעה עליה ללבוש שמלה המצריכה חישוק הולה-הופ מתחת. עדיין, היינו יותר שמחים לראות אותה עם שמלות נשפכות ועדינות, מאשר כאלו שנראות כאילו נלקחו מהמערב הפרוע.

אנה דלו רוסו, תצוגת ההוט קוטור של פנדי, פריז
מעיל של פנדי, נעליים של מארקו דה וינצ'נזו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עורכת ווג יפן ואחת הפאשניסטות הגדולות בכל הזמנים, אנה דלו רוסו, הגיעה לתצוגה של פנדי עם בגד שאי אפשר להתעלם ממנו. איך שלא נסתכל עליו, מעיל הפרווה הזה (באמצע גל חום בפריז, מיינד יו) מזעזע ביותר. הצבעוניות והגזרה הופכים את דלו רוסו לדובון אכפת לי, וכמובן שהשימוש בפרווה אמיתית גורם לנו לצמרמורות בכל הגוף. אבל זה לא הכל. היא אבזרה את הלוק בתיק של פנדי המגיע עם יצור פרוותי קטן וכן עם נעלי צמות שנראות כמו חלות קטנות על כפות הרגליים הרזות שלה. אמנם אנחנו תמיד בעד לקחת את הסטייל האישי צעד קדימה, אבל זה פשוט מוגזם ולא נסלח.

קו המשווה:
קריס ג'נר Vs. ג'סטין ביבר
ז'קט של בלמיין

קריס מול ג'סטין: מי לבש את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

קריס מול ג'סטין: מי לבש את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

ידענו שהיום הזה יגיע מתישהו. מישהו/י ממשפחת קרדישאן-ג'נר יזכה להיתקלות אופנתית עם ג'סטין ביבר. אנחנו חשבנו יותר בכיוון של ישבן חשוף, אבל לא, היה זה דווקא ז'קט אחד של בלמיין שזכה לעטר את כתפיו של ביבר ואף את של קריס ג'נר. אך קרדיט הראשוניות חייב להינתן לביבר, שלבש את הז'קט ראשון במט גאלה במאי האחרון, בעוד שג'נר לבשה את הז'קט רק לפני שבועות אחדים בתצוגת הגברים של בלמיין. למען האמת, השניים הלכו על אותו הסטייל בדיוק – טוטאלוק שחור מכף רגל ועד ראש, כשרק הז'קט בעל העיטורים הסיניים המוזהבים מעניקים את זריקת הצבע הבוהקת. אבל כיוון שחייבים להחליט – מי לדעתכם לבש את זה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • אוקיי אוקיי בר רפאלי נראית בפיז'מה קרועה!!! אירינה שייק נראית מעולה יחסית למה שכתבתם עלייה וקארה דלווין גם אם תלבש שקית אשפה תיראה מיליון דולר. מה עוד? פשוט סתמו.

    מאת: משהו מיוחד |‏ 23 בפברואר 2021 | 18:40