אמאל קלוני נראית כמו פסלון אוסקר, אבל לא בקטע טוב

וגם: קייט הדסון מדהימה באדום, סוקי ווטרהאוס לא יכולה לטעות, רייצ'ל מקאדמס מפשלת ואריה סטארק עושה הופעת אורח. כל המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 4 יוני 2015
מייסי וויליאמס, קייט האדסון ואמאל קלוני (צילום: גטי אימג'ס)

מייסי וויליאמס, קייט הדסון ואמאל קלוני (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט הדסון, פרסי אשת השנה של מגזין גלאמור בלונדון
שמלה של ג'יי מנדל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא ראינו את קייט הדסון נראית כל כך טוב מאז אי שם בתחילת שנות האלפיים, כשרק התחילה להתפרסם. צבע החמרה המנצנץ של השמלה הוא אחד היפים שנתקלנו בו על השטיח האדום. החיתוך במותן יושב כמו שצריך, הכתפיות כובשות והתכשיטים, השיער והאיפור הופכים את כל הלוק ללא פחות ממושלם. על המחשוף העמוק והמוגזם יש אמנם על מה לדבר, אבל נוותר לה הפעם כי זה בכל זאת נורא נורא יפה.

אליסיה ויקנדר, פרמיירת "Testament Of Youth" בניו יורק
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפני כמה שבועות סיפרנו לכם על אליסיה ויקנדר, השחקנית השוודית העולה, שהולכת להיות שם מוכר בכל בית ממש בקרוב (מבטיחים). ב-FF כבר פיתחנו סוג של גירל קראש רציני עליה, ולכן בודקים כל מה שהיא לובשת על השטיח האדום. בינתיים, אין לנו על מה להתלונן. כיוון שויקנדר נבחרה כפנים החדשות של לואי ויטון, היא בעיקר לובשת פריטים בעיצובו של ניקולה גסקייה לבית האופנה הצרפתי, וזה נראה מעולה. הפרינט המעודן על הרקע השחור של השמלה הנ"ל הוא חמוד וכובש, הכיסים קוליים להחריד והמחשוף הריבועי הוא אחד המעניינים והמיוחדים שנתקלנו בהם. יו גו גירל.

אליזבת בנקס, פרמיירת "אהבה ורחמים" בהוליווד
שמלה של אוסמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו קייט הדסון למעלה, גם אליזבת בנקס בחרה השבוע בשמלה אדומה וזה השתלם לה לגמרי. היא תפורה למידותיה בלי פיסת בד מיותרת, ומחמיאה לה באופן מרהיב. אפילו הקו השקפקף על אזור החזה (שהוא בדרך כלל לא כוס התה שלנו) נראה טוב ואלגנטי על בנקס, שמצליחה להיראות גלאמית מבלי להתאמץ מדי. אפילו האקססוריז האדומים נראים איכשהו טוב בכל האנסמבל הזה. ותודה לאל שלא הלכה על שפתון אדום, אז זה היה הורס הכל.

קיילי קוקו, פרסי אשת השנה של מגזין גלאמור בלונדון
שמלה של לילה רוז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת "המפץ הגדול" מפציעה פה במראה הכי אלגנטי ומרשים שנראתה בו אי פעם. השמלה השחורה הזו נראית כאילו נלקחה ישירות מארונה של גרייס קלי, ומצליחה להיראות נשית ואדג'ית בו זמנית, תודות לשיער הפיקסי הקצרצר והוורוד של קוקו.

סוקי ווטרהאוס, פרסי אשת השנה של מגזין גלאמור בלונדון
שמלה של אלי סאאב

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יקירת המדור, סוקי ווטרהאוס, לא יכולה מבחינתו לטעות. היא תמיד מצליחה לבחור את השמלות הכי יפות שיש למעצבים להציע, ובאופן פלא גם לגרום להן להיראות כאילו עוצבו במיוחד עבורה. כמו תמיד, המראה הוא גלאמי, נשי וקצת פרוע, וככה בדיוק אנחנו אוהבים את סוקי שלנו.

המתלבשות הרעות:

אמאל קלוני, פרמיירת "בחזרה למחר" בטוקיו
שמלה של מרטין מרג'יאלה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ללוק המוזהב הזה היה יכול להיות פוטנציאל. הרי אמאל קלוני היא גבוהה, רזה (מדי) וגבעולית, ועל פניו הייתה יכולה ללבוש כל שמלה שתרצה. אבל השמלה שעיצב ג'ון גליאנו לבית מרטין מרג'יאלה פשוט לא מוצלחת. הצבע לא זהוב כמו שצריך, בד הסאטן מבריק וצמוד מדי, ונראה כמו צילום רנטגן שחושף את כל הקרביים, והפרח בקולר נראה כמו כזה שקנתה בחנות פנאי לי, ריססה בספריי זהב והדביקה על השמלה. אבל היי, עם ג'ורג' מאשר, מי אנחנו שנגיד משהו.

רייצ'ל מקאדמס, פרמיירת "אלוהה" באל.איי
אאוטפיט של
Self-Portrait

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רייצ'ל אנחנו מחבבים פלוס פלוס, והעובדה שהיא מככבת בעונה השנייה של "בלש אמיתי" שעולה ממש עוד רגע רק הופך אותה ליותר מגניבה בעיננו. אבל, וזה אבל גדול, אנחנו ממש לא מחבבים את האאוטפיט הזה. אפילו לא מסמפטים. הטופ המרושת, המגלה מבעדו חזיית סטרפלס, לא מתאים בעליל לחצאית הארכיטקטונית והאלגנטית כל כך, שיכלה להראות מדהים בכל שילוב אחר, אפילו עם טי-שירט לבנה. רק לא מה שרייצ'ל לובשת. רק לא זה.

רוז ביירן, פרמיירת "מרגלת" בניו יורק
שמלה של אוסמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד פייבוריטית אישית שלנו שאיכזבה השבוע היא רוז ביירן, שבימים כתיקונם מתחזקת סגנון אישי מרשים במיוחד. הפעם, היא נפלה עם השמלה הזו, שיכלה להיראות מעולה לולא החלק התחתון שלה עם העיגולים התלויים, שנראים כמו קישוט סוכה בהשראת משחקי דמקה, וזה לא מגניב בכלל.

אמילי רטאייקאוסקי, פרמיית "הפמלייה" באל.איי
שמלה של זוהיר מוראד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זוכרים את הסרט "בחזרה לעתיד 3" בו מרטי ודוק חוזרים למערב הפרוע? אז מסתבר שהשחקנית אמילי רטאייקאוסקי מצאה את אחת השמלות מהסט והחליטה שהיא יכולה להיות אופציה מעולה לשטיח האדום של סרט "הפמלייה" המצופה. אבל לא, השמלה דפנטלי צריכה להישאר בדלתיים סגורות, כשרק השוט והנוצה בראש חסרות.

מייסי וויליאמס, פרסי אשת השנה של מגזין גלאמור בלונדון
טופ של אניש, תיק של קייט ספייד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מייסי וויליאמס, AKA אריה סטארק, היא אמנם חמודה נורא, אבל בעולם האופנה יש לה עוד במה להשתפר. אהבנו את הבחירה בצבעוניות בוהקת וצעירה, אבל הטופ הסבתאי הזה נראה כמו משהו שנפל בעריכה של קוקו שאנל, בלי שום קשר לחצאית העיפרון שיכלה להיראות הרבה יותר טופ עם גופיית ספגטי עדינה ושחורה. ובואו נעצור לדבר רגע על תיק החלבנית שנראה עשוי מקרטון. האם סמארטפון נכנס שם? האם הוא מכיל מלא שוקולדים קטנים לעת צרה? והאם הוא נמכר ביטבתה?

קו המשווה:

לילי דונלדסון Vs. דקוטה ג'ונסון
שמלה של סן לורן

לילי מול דקוטה. מי עשתה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

לילי מול דקוטה. מי עשתה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

לפעמים אנחנו אוהבים את קו המשווה רק כי זה נותן לנו עוד הזדמנות להנות מאאוטפיט מוצלח במיוחד. זה בדיוק מה שקרה הפעם עם השמלה המשותפת של הסופרמודל הבריטית לילי דונלדסון ודקוטה ג'ונסון. אחת בשחור, אחת בלבן, ועל שתיהן זה נראה מדהים. לשם ההגינות, נספר שדקוטה לבשה את זה קודם ואפילו הספקנו לרייר על זה בעבר. אבל מי לדעתכם לבשה את סן לורן טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • מחקתם את התגובה שאומרת שאתם חסרי טעם ועדיין 206 אנשים נוספים חשבו כך

    מאת: אורח |‏ 7 ביוני 2015 | 00:25
  • מה נסגר עם הכתבות חסרות הטעם האלה… השמלה של רוזי מדליקה ברמות והתיק שוקו גם מגניב את הלוק עם הסוודר סבתא קוקו… בקיצור אין לכן מושג בסטייל בואו נשים שמלת בייסיק לערב ונגיד ואוו מהממם גם בלבן וגם בשחור? מדהים… כפיים .. חדשנות… יצירה שלא נבראה עוד… שימו תמונות שלכן מודדות בסניף של זארה ונסגור עניין למה להתאמץ מלצאת מהסלפי ועד לשטיח האדום?

    מאת: אורח |‏ 7 ביוני 2015 | 00:14
  • דקוטה!

    מאת: אורח |‏ 5 ביוני 2015 | 20:05
  • דקוטה מהממת בלבן

    מאת: אורח |‏ 5 ביוני 2015 | 15:40
  • נשים ואנשים מסכנים ולא יותר מזה

    מאת: חיים |‏ 5 ביוני 2015 | 15:29