"יש לי התפרצות די קשה עכשיו": היילי שיתפה במחלת העור ממנה היא סובלת

בתור מי שידועה בעור הפנים המושלם שלה, היילי ביבר יצאה הכי אמיתית עם העוקבים כשחשפה את הדרמטיטיס הפריאורלית שלה: מחלת עור שמזכירה אקנה ומתאפיינת בפצעונים סביב איזור הפה. יש לה גם אחלה טיפים לטיפול במצב (חוץ מחלב הפנים של מותג הביוטי שלה, כמובן)

מאת  | ‏ 1 אפריל 2024

בהתחשב בכך שהמותג החזק והרווחי ביותר של היילי ביבר הוא עור הפנים שלה, הידוע בגלואו הבריא והנחשק ביותר בעולם, ניתן לשער שחשיפת הפגמים שלו היא מהלך אישי ושיווקי אמיץ למדי.

בפועל, כולנו יודעות ש"כנות" היא הפוטושופ החדש – ערך עליון שמאפשר לפשוטי העם להתחבר ולהזדהות עם מושא הערצתם. אז הרשו לנו לא לצאת מגדרנו לגבי החשיפה המטלטלת, אבל בכל זאת מדובר בשיתוף מעניין מצד גורו הביוטי.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hailey Rhode FAN PAGE‎‏ (@‏‎newsbaldwin‎‏)‎‏

במהלך סוף השבוע העלתה היילי סטורי וטיקטוק שבו היא מראה מקרוב את פניה נטולות האיפור, שכמובן לגמרי קורנות את אותו גלואו משגע – אבל גם מציגות כמה פצעונים סוררים ואדמומיים. 

"דרמטיטיס פריאורלית היא מחלת עור שמזכירה אקנה או רוזציאה. ברוב המקרים, היא כוללת בליטות אדומות קטנות שמופיעות בחלק התחתון של הפנים, בצדי האף ומסביב לפה", הסבירה ביבר את מצבה.

היילי ביבר

מטלטל (צילום: טיקטוק, haileybieber)

"יש לי התפרצות די קשה עכשיו, אז רציתי לשתף ולספר במה אני משתמשת: בלילה אני משתמשת בקרם חומצה אזלאית במרשם, שהוכחה כיעילה לטיפול במצב הזה וממש עוזרת לדלקת. במהלך היום אני משתמשת בקלינדמיצין, אנטיביוטיקה שאפשר לקבל במרשם מרופא עור".

זה כמובן לא מסתכם רק בזה, וכולל גם המלצה חמה על חלב הפנים של מותג הביוטי שלה, Rhode, כי "הוא עדין ועוזר להרגיע את העור". העור שלנו נרגע רק מעצם העובדה שגם העור שלה לא רגוע לפעמים.

השאירו תגובה

 

  • התלהבה, זה התפרצות? בשביל זה אנטיביוטיקה? 4 חצ'קונים זה מחלה? זה לחץ זה שינוייםבמזג אוויר ועוד אבל התפרצות? תנשמי……………

    מאת: אמא |‏ 1 באפריל 2024 | 08:49
  • לחץ לחץ לחץ בחיים מביא מחלות אוטואימונית שימו לב כמה דוגמניות ואנשים מפורסמים חולים במחלות נדירות…
    תשמרו על רוגע תאכלו נכון תנשמו עמוק
    ואל תחקו את החיים שלהם..

    מאת: ליחי |‏ 1 באפריל 2024 | 07:45