גם אנחנו אוהבות את הדייסון, אבל החלפנו אותו במעצב השיער הזה

הוא עולה פחות, עובד מהר יותר, ואנחנו מכורות. וגם: השפתון העמיד המנצח של הרגע, הסרום שבאמת מרים את הפנים, השמפו שדואג למה שחשוב באמת וההברקה החדשה של נטע אלחמיסטר. כל מוצרי הביוטי שאהבנו במיוחד לאחרונה

מאת  | ‏ 7 פברואר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shark Beauty‎‏ (@‏‎sharkbeauty‎‏)‎‏

 

מכשיר לעיצוב השיער FlexStyle של שארק, 1,990 שקלים

ה"פלקס סטייל" הושק שבועות בודדים לפני פרוץ המלחמה, וחיכה בסבלנות שנספר לכם כמה הוא מוצלח. זה השתלם לו, כי הייתה לנו מספיק זמן לוודא שמדובר בהתמכרות יציבה ולא בהתלהבות רגעית. בניגוד למכשירים אחרים מהז'אנר, את המחליק ומעצב השיער של שארק לא זנחנו אחרי כמה שימושים כי העצלנות הכריעה. זה בלתי אפשרי כאן, כי השימוש בו קל, מהיר ופשוט מדי. 

המתחרה הישיר של דייסון – גם שארק הוא בכלל מותג שואבי אבק שגילה שימוש נוסף ורווחי במיוחד לטכנולוגיה שלו – ללא ספק מאיים על המונופול בתחום. הערכה המלאה של הפלקס סטייל זולה בכמה מאות שקלים ממקבילתה הדייסונית, ועושה עבודה לא פחות טובה, אם לא יותר במצבים מסוימים. הטריק שמאפשר לכופף את ראשו במאוזן הופך אותו לנוח במיוחד למטרת ייבוש מהיר, מוטות הסלסול מצוינים וגם הדיפיוזר, אבל הפייבוריטים שלנו הם ללא ספק המברשת המחליקה וחברתה האובלית, שיחד משיגות מראה רך וטבעי בחמש עד שבע דקות עבודה. 

בשילוב הטכנולוגיה שמבטיחה בקרת חום מתמדת ומפיקה טמפרטורת אוויר מקסימלית של 110 מעלות צלזיוס (פחות מזו שמגיעים אליה מכשירים אחרים בשוק), התחושה היא של מינימום נזק לשיער: גם מבחינה מנטלית, אבל גם ממשית – כאמור, אחרי שימוש קבוע של מספר חודשים. 

הערכה המלאה (צילום: יח"צ חו"ל)

הערכה המלאה (צילום: יח"צ חו"ל)

שפתון INFAILLIBLE MATTE RESISTACE של לוריאל פריז, 65 שקלים

זה קורה כל כמה זמן: אחד ממותגי הדראג-סטור המוכרים והאהובים משיק שפתון עמיד חדש, בדגש חזק על אחד האפקטים המבוקשים, ואנחנו מיד משתכנעות שהוא הבסטי החדש שלנו. עכשיו מדובר ב"אינפליבל מאט רזיטנס" של לוריאל, שמבטיח גימור מאט מושלם ועמידות של 16 שעות. ל-16 עוד לא הגענו, אבל על 10 אנחנו מוכנות לחתום. הגוונים מעולים, האפליקטור נוח, הפורמולה לא כבדה ולא מייבשת (מדי). מה עוד אפשר לבקש.

גם קנדל אומרת. שפתון נוזלי עמיד של לוריאל (צילום: יח"צ חו"ל)

גם קנדל אומרת. שפתון נוזלי עמיד של לוריאל (צילום: יח"צ חו"ל)

שפתון לחות Afterglow Sensual Shine Lipstick של נארס, 135 שקלים

כל שפתון עמיד הרי חייב את הסיידקיק החלקלק שלו, ועם כל הכבוד לעמידות – לפעמים (ובעיקר בחורף) כל מה שבא לנו זה משהו שקודם ימלא את השפתיים בלחות, ואם אפשר, על הדרך, גם ייתן קצת גוון או הברקה. ה"אפטר-גלואו" של נארס עושה את כל אלה, ותופס את מקומו הבטוח בכיס המעיל. הזוהר שהוא מעניק לשפתיים ממכר כמעט כמו המרקם החמאתי שלו.

חמאתי וזוהר. שפתון לחות של נארס (צילום: יח"צ חו"ל)

חמאתי וזוהר. שפתון לחות של נארס (צילום: יח"צ חו"ל)

סומק נוזלי Sunny של Byneta, מחיר: 79 שקלים

עד כמה נטע אלחימיסטר היא משפיענית משכנעת? עד כדי כך שהיא גרמה לנו לזרום על מראה ה"אופס נשרפתי בשמש" גם בשיא החורף. זה לפחות האפקט שה"סאני" החדש שלה מצטיין בו, אבל הוא פשוט טינט מעולה באופן כללי, שיתרונו העיקרי הוא עמידות גבוהה לאורך הזמן. הגוון הדובדבני העמוק מחמיא וכיפי, והפורמולה מאפשרת סוגים שונים של הסמקה: החל בנגיעה עדינה על עצמות הלחיים ועד מה שאנחנו מעדיפות לקרוא לו בימים אלה "כוויית סקי".

דובדבנית. סומק נוזלי של נטע אלחמיסטר (צילום: יח"צ)

דובדבנית. סומק נוזלי של נטע אלחמיסטר (צילום: יח"צ)

סרום חומצה היאלורונית מסדרת Hydragenist של ליראק פריז, 315 שקלים 

במוצרים של ליראק פריז אנחנו מאוהבות כבר תקופה, וסדרת הלחות החדשה רק מזכירה לנו למה. היא עושה שימוש בפטנט של חומצה היאלורונית במשקל מולקולרי גבוה, ומה שזה אומר בפועל הוא שאחרי השימוש בסרום, הפנים פשוט נראות ומרגישות מוצקות, מורמות ומרוצות הרבה יותר. 

נותן עבודה. סרום של ליראק פריז (צילום: יח"צ חו"ל)

נותן עבודה. סרום של ליראק פריז (צילום: יח"צ חו"ל)

קרם לחות Rose Water Gelee של סבון

סדרת מוצרי הטיפוח החדשה של "סבון" היא אחד הדברים הכי כיפיים שנחתו בלשכתנו לאחרונה, ומתוכה אהבנו במיוחד את הקרם-ג'ל נטול השומן המבוסס על מי ורדים, מינרלים מים המלח ואלוורה. הוא משאיר את העור רוויי ומפונק היטב, וגם משמח את הלב בכל פעם שצנצנת הזכוכית נפתחת והעין פוגשת את הוורדרד הקסום הזה.

ג'ל ורוד לפרצוף שלנו. קרם לחות של סבון (צילום: יח"צ)

ג'ל ורוד לפרצוף שלנו. קרם לחות של סבון (צילום: יח"צ)

שמפו משקם ומטהר P+20 של פפטיד פלוס, 129 שקלים

הטרנד המסתמן בתחום טיפוח השיער הוא כל מה שקשור בבריאות הקרקפת, וזה לגמרי המוצר לצאת איתו למסע הזה: הוא מכיל פפטידים, פחם וחומצה סליצילית שנועדו לסלק את כל הלכלוך והשומן תוך שמירה על גמישות השיער, ולגמרי אפשר להרגיש אותו עובד.

בריאות הקרקפת זה הדיבור. שמפו P+20 (צילום: יח"צ)

בריאות הקרקפת זה הדיבור. שמפו P+20 (צילום: יח"צ)

שמן Ultra Light Mist לגוף ולפנים של וולדה, 139 שקלים

מי שסובלת מעור יבש כנראה כבר יודעת היטב שהקרמים של Weleda הם החברים הכי טובים שלה, בייחוד בחורף. אז עכשיו אנחנו שמחות לבשר על מצטרף מוצלח במיוחד לחבורה, שירגש גם את מי שאינה אובססיבית להתמרחויות: השמן-מיסט הקליל והנעים הזה הוא מוצר מנצח לאחרי המקלחת, ללפני האיפור, לחורף ולקיץ ולמתי שתרצו אותו – הוא יהיה שם בשבילכם.

מוצר מנצח. שמן מיסט של וולדה (צילום: יח"צ חו"ל)

מוצר מנצח. שמן מיסט של וולדה (צילום: יח"צ חו"ל)

 

השאירו תגובה

 

  • וילדה זה טוב אבל כמות שבבקבוק 1,לימרוח בכול הגוף? צריך מינימום שלושה בקבוקים בכול מריחה .כצת יקר לא ?

    מאת: מימי |‏ 16 במרץ 2024 | 11:25