הקראנץ' פיסטוק של האיפור: הסומק הכי מדובר ברשת נחת בארץ

אחרי שהתפוצץ במשך חודשים ארוכים בטיקטוק, מגיע סוף סוף לישראל הסומק הוויראלי של פיקסי, סומק-סטיק עם גוון המיועד להנחה קלילה ומלאה בגלואו. נותר רק לקוות שהרשת תמהר להביא לארץ גם את שאר מוצרי האיפור של המותג, ביניהם גם הברונזר-סטיק המוצלח. כל הפרטים כולל מחירים

מאת  | ‏ 30 מאי 2023

הסומק של פיקסי. מבוקש כמו קראנץ' פיסטוק (צילום: אינסטגרם Pixi by Petra)

הסומק של פיקסי. מבוקש כמו קראנץ' פיסטוק (צילום: אינסטגרם Pixi by Petra)

קטגוריית הסמקים היא ללא ספק מהוויראליות ביותר בעולם הביוטי. קשה לנו לתאר שיש חובבת איפור בקהל שלא נתקלה בנוכחות המסיבית של הסומק הנוזלי של Rare Beauty או ברוזי גלואו הוורדרד של דיור.

אחרי שהתפוצץ במשך חודשים ארוכים בטיקטוק, מגיע סוף סוף לישראל הסומק הוויראלי של פיקסי, סומק-סטיק עם גוון המיועד להנחה קלילה וחופשית. עד היום היה ניתן להשיג בארץ רק את הסטיק הרב-שימושי ונטול הגוון ON-THE-GLOW , מוצר דגל של המותג הבריטי, שמזוהה במיוחד עם טונר הגלואו טוניק המהולל.

יש מצב שזה המוצר שהכי נח להשתמש בו  (צילום: אינסטגרם Pixi by Petra)

יש מצב שזה המוצר שהכי נח להשתמש בו (צילום: אינסטגרם Pixi by Petra)

סדרת הסמקים, המיובאת על ידי סופר-פארם, כוללת שלושה גוונים: ורוד רך, כתמתם ג'וסי ואדום-ורדרד עז. המוצרים מיועדים להנחה על הלחיים והשפתיים, ומשמשים גם כתכשיר הזנה וטיפוח.

ממש כמו הסטיק נטול הגוון, מדובר במוצר שקלילות השימוש בו מנצחת. הסטיק הקטן הוא מסוג המוצרים שאפשר לזרוק בבוקר לתיק, ולשלוף כשרוצים בוסט טבעי של צבע וזוהר. ההנחה פשוטה, הטשטוש מהיר, וניתן לשלוט בקלות במידת הדרמה של המראה הסופי.

גם סומק וגם מלא גלואו במוצר אחד (צילום: אינסטגרם Pixi by Petra)

גם סומק וגם מלא גלואו במוצר אחד (צילום: יחצ)

נותר רק לקוות שהרשת תמהר להביא לארץ גם את שאר מוצרי האיפור של המותג, ביניהם גם הברונזר-סטיק המוצלח. הסמקים ימכרו במחיר של 89 שקלים ב-25 סניפים נבחרים של הרשת ובאתר האונליין.

זה הגיוני שבא לנו הכל (צילום:יחצ)

זה הגיוני שבא לנו הכל (צילום:יחצ)

עכשיו נשאר לחכות לברונזרים  (צילום: אינסטגרם Pixi by Petra)

עכשיו נשאר לחכות לברונזרים (צילום: אינסטגרם Pixi by Petra)

השאירו תגובה

 

  • איזה כיף.סופסופ חברה ללא אכזריות.
    מסתבר שאפשר להיות יפות ומטופחות גם בלי להתעלל בחיות

    מאת: =^..^= |‏ 30 במאי 2023 | 14:18