"איבדתי את כל השיער ביום אחד": הטעות הקשה של הטיקטוקרית

בהתחלה היא דווקא הייתה מאוד מרוצה מעצמה, והעלתה סרטון שמציג את מהפך השיער ומזלזל במי שאמרו לה שהיא לא יכולה לעשות את זה לבד. יום למחרת היא כבר תיעדה את עצמה מייבבת במקלחת כששיערה נושר בגושי ענק. איך זה קרה, ואיזה סוף טוב בכל זאת היה כאן? עשרות מיליוני צופים כבר יודעים

מאת  | ‏ 10 מאי 2023

"צפו בי מאבדת את כל השיער ביום" (צילום: טיקטוק, thestephseries)

"צפו בי מאבדת את כל השיער שלי ביום" (צילום: טיקטוק, thestephseries)

לא פעם אנחנו יוצאות מטיפולים יקרים במספרות ומכוני יופי ושואלות את עצמנו האם הם באמת שווים את המחיר. העדות הוויראלית הכואבת של טיקטוקרית בשם סטף (thestephseries@), היא תזכורת מצמררת לחשיבות של זהירות ומקצועיות.

בסדרת סרטונים שזכו בימים האחרונים לעשרות מיליוני צפיות, היא מתעדת איך הבהרת שיער ביתית, פשוטה לכאורה, הפכה לאסון של ממש, עם נשירה מסיבית ומטרידה במיוחד.

לפני: סטף עפה על תוצאות החמצון העצמאי (צילום: טיקטוק, thestephseries)

לפני: סטף עפה על תוצאות החמצון העצמאי (צילום: טיקטוק, thestephseries)

סדרת הסרטונים של סטף מתחילה בתיעוד תמים ואף זחוח של ההבהרה העצמאית, ממשיכה לתיעוד הרבה פחות שמח של תחילת הנשירה במקלחת, וכוללת גם סרטון שמסכם את ההתרחשות הכואבת ב-24 השעות של ההבהרה ואיבוד השיער.

"זה הסימן שלכם ללכת לאיש מקצוע", סיכמה סטף את המאורעות הכואבים, "הבהרתי את השיער שלי מיליון פעמים בבית, וגם לחברות שלי, בשימוש אותם חומרים בדיוק כמו הפעם. ההבדל היחידי בין הפעמים הוא שהפעם היה לי שיער חום, והייתי צריכה להשתמש קודם במסיר צבע ואז להבהיר את השיער". היא זרקה גם מסר ברור לאוויר הטיקטוק: "אם מישהו רוצה לשלוח לי לי פאה, אעריך זאת".

אחרי: נשירה מסיבית במקלחת (צילום: טיקטוק, thestephseries)

אחרי: נשירה מסיבית במקלחת (צילום: טיקטוק, thestephseries)

לסיפור של סטף יש בכל זאת סוג של סוף טוב. שני מומחים לצביעת שיער ולתוספות שיער מבוורלי הילס נחשפו לסיפור שלה ברשת. הם הציעו להטיס אותה על חשבונם במהירות האפשרית, לשקם את השיער שלה ולהחזיר אותו למצבו הקודם והארוך. נחכה לתיעוד המפגש המרגש ולחשיפת התוצאות הסופיות.

"זה הסימן שלכם ללכת לאיש מקצוע" (צילום: טיקטוק, thestephseries)

"זה הסימן שלכם ללכת לאיש מקצוע" (צילום: טיקטוק, thestephseries)


@thestephseries come again? #fyp #hairtransformation #transition #thestephseries #sillysteph01 original sound – hard ahh audios fr

@thestephseries Ive never felt so ugly in my life, if anyone wants to send me a wig it would be appreciated #fyp #thestephseries #hair #sillysteph01 #bleaching #gonewrong #help original sound – steph :)

@thestephseries Replying to @lisaaaa14 this has been my WORST nightmare. #fyp #hairloss #thestephseries #sillysteph01 #help #bleaching #gonewrong #hairtransformation original sound – steph :)

השאירו תגובה