יש לנו פייבוריט חדש: השפתון הזה עמיד ומושלם

וגם האייליינר הכי נוח שפגשנו, המסקרה שניצמד אליה בקיץ, הסומק שהוא הדבר היחיד שבאמת צריך בתיק האיפור והקרם שהפך את שגרת הטיפוח הלילית שלנו לפינוק שאנחנו מחכות לו כל היום. אלה מוצרי האיפור והטיפוח שהתנחלו לנו על המדף

מאת  | ‏ 5 אפריל 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by NARS Cosmetics (@narsissist)

בשקט בשקט (אוקי, בערך) חלף עבר לו שליש שלם משנת 2023. היה סוער, היה מלחיץ, והיו לא מעט מוצרי איפור וטיפוח שנחתו על שולחננו ודרשו את תשומת לבנו הבלעדית. ברוב המקרים שמחנו לתת להם אותה, ועכשיו כבר אפשר להעיף מבט על המדף ולגלות אלו מהם ראויים גם לתשומת הלב שלכם.

פאוורמאט ליפסטיק של נארס, 130 שקלים (צילום: יח"צ)

פאוורמאט ליפסטיק של NARS (צילום: יח"צ)

שפתון POWERMATTE של נארס, 130 שקלים

שנים של חיפושים אחר השפתון המושלם, בהתאם לגחמות כאלה ואחרות של קיילי ג'נר ודומותיה, הבהירו לנו את הנוסחה המבוקשת: הוא צריך להיות עמיד, אבל לא עמיד מדי. שלא ירגיש כמו דבק כבד ומתפורר על השפתיים, אבל שבכל זאת נוכל לדעת שהוא שם בשבילנו. ה"פאוור מאט" החדש של נארס הוא חבר נאמן מהסוג הנדיר הזה, שמשיחה אחת ממנו מותירה את חותמה העז אך נעים על השפתיים, והמרקם הדחוס אבל רך שלו הופך אותו למוצר שתמיד משמח לשלוף מהתיק – אף שהפיגמנט החזק והעמידות הגבוהה מבטיחים שזה לא יקרה הרבה במהלך היום. הוא בול.

טינט Haloשל סמאשבוקס, 149 שקלים (צילום: יח"צ)

טינט Halo של סמאשבוקס (צילום: יח"צ)

טינט Halo Sheer to Stay של סמאשבוקס, 149 שקלים

טינטים וסמקים קרמיים הם כבר מזמן קטגוריית הביוטי האהובה עלינו, כי כשהם טובים – פשוט אי אפשר להתחרות באפקט שלהם. וה-Halo של סמאשבוקס הוא, כצפוי, ממש טוב. הפורמולה מבוססת על קומפלקס שמנים טבעיים, קלילה ולחותית, כך שהיא מאפשרת ורסטיליות בבניית ההסמקה. היא יכולה להיות שקפקפה וטבעית, או עזה וחיונית. בשילוב נגיעה על השפתיים (וטיפ של מקצועניות – גם על העפעפיים או עצם הגבה) נוצר מראה שמרים כל פרצוף, והופך את השפופרת הקטנה הזאת לדבר היחיד שבאמת אי אפשר לוותר עליו בתיק האיפור. 

אייליינר של אינגלוט, 99 שקלים (צילום: יח"צ)

אייליינר של אינגלוט (צילום: יח"צ)

אייליינר טוש של אינגלוט, 99 שקלים

המותג הפולני המוערך שעשה עלייה רק לא מזמן ומזוהה עם אייליינר ג'ל אהוב במיוחד, משיק לראשונה אייליינר טוש – והאמת שקצת לא נעים לנו מאחיו הגדול בגרסת הג'ל. זה בלי שום ספק אחד האייליינרים המעולים שפגשנו. הוא סופר נוח למריחה, קל, מדויק ומלא פיגמנט, והוא עבר בהצלחה מסחררת את מבחן המסיבה ולא זז לשום מקום במהלך ערב ארוך ומיוזע. ברכותינו, מדובר במאסט.

מסקרה VAMP FOREVER של פופה, 69 שקלים (צילום: יח"צ)

מסקרה VAMP FOREVER של פופה (צילום: יח"צ)

מסקרה VAMP FOREVER של פופה, 69 שקלים

מזג האוויר כבר לגמרי מאפשר לנו לפנטז על צלילה עמוקה לתוך מי טורקיז כלשהם, ותהיו בטוחים שבפנטזיה הזאת אנחנו לא מוציאות את הראש מהמים כשכל הפרצוף מרוח בכתמי מסקרה נוזלת. זה הזמן להתארגן על מסקרה סופר עמידה שתעביר איתנו את הקיץ הזה, וה-VAMP FOREVER של פופה היא בהחלט מועמדת מובילה. אין כאן הפתעות: המסקרות של פופה מעולות, וזו ספציפית מצטיינת בזכות מברשת מעוקלת שמעניקה נפח מודגש. גם המחיר נוח, אבל שימו לב – הוא לא כולל את מחיר מסיר האיפור העקשן שתצטרכו בשביל להיפטר ממנה.

טינט נמשים של יולי מאנה, 89 שקלם (צילום: יח"צ)

טינט נמשים של יולי מאנה (צילום: יח"צ)

טינט נמשים של יולי מאנה, 89 שקלים

האמת, התלבטנו קצת אם לספר לעולם על המוצר הזה. מצד אחד, התמכרנו אליו די מהר. מצד שני, כבר תקופה שאנחנו מכחישות את קיומו בפני כל מי ששואל. מה, הנמשים המתוקים האלה שצצו לנו פתאום על האף והלחיים? נשיקת שמש טבעית ותמימה. מי שראתה איזה ביוטי טיקטוק או שניים בחייה כנראה תעלה מיד על הבלוף, ואולי באמת הגיע הזמן לשחרר ולהודות: כן, טינט ליצירת אשליית נמשים הוא מוצר אמיתי, וכיף איתו ממש.

תחליב של מריו בדסקו (צילום: יח"צ)

תחליב של מריו בדסקו (צילום: יח"צ)

תחליב לטיפול בפצעונים של מריו בדסקו, 79 שקלים

לא פשוט לבחור רק מוצר מומלץ אחד של מריו בדסקו, מותג הטיפוח האהוב על מבינות העניין, שנחת לאחרונה בסופר-פארם והפך את הביקור בסניפי אורבן אאוטפיטרס בחו"ל לקצת פחות חיוני. אז תרסיס מי הוורדים הקלאסי הוא תענוג מרענן, וקרם הלחות מפתיע בקלילותו, אבל כדי להבין את גודל האירוע מומלץ לבדוק מקרוב קודם כל את תחליב הייבוש שנועד לטיפול ממוקד בפצעונים. הוא פשוט עובד, וזה כל מה שצריך להגיד במקרה הזה. 

סרום של מייקאפ רבולושן (צילום: יח"צ)

סרום של מייקאפ רבולושן (צילום: יח"צ)

סרום לעיניים של מייקאפ רבולושן, 39 שקלים

מותג נוסף שמרענן לאחרונה את מפי הסופרפארם הוא רבולושן, שליין הטיפוח שלו נוחת כאן לראשונה. גם פה ההתמקדות היא בחיסול ממוקד של צרות עור נפוצות, ובין מדבקות הפצעונים ומסכות הפנים, נדלקנו דווקא על סרום הקפאין והחומצה ההיאלורונית שנועד לרמות את העור מתחת לעיניים ולספר לו שאנחנו ממש לא עייפות ובכלל הרגע נולדנו. התוצאה היא לא נעורי נצח, אבל כן שיפור מסוים – ובמחיר כזה קשה להתווכח.

קרם מידנייט ריקאברי של KIEHL'S (צילום: יח"צ)

קרם מידנייט ריקאברי של KIEHL'S (צילום: יח"צ)

קרם לילה Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream של קיל'ס, 299 שקלים

כבר שנים שסרום המידנייט ריקאברי של קיל'ס הוא אחד המוצרים האהובים והמוערכים בעולם, וכמעט מפתיע שרק עכשיו נולד הקרם שמלווה אותו – אבל לא מפתיע בכלל שהוא הפך מיד להיילייט המרגש של שגרת הטיפוח הלילית שלנו. הפורמולה המלאה בכל טוב צמחי, המרקם העשיר שמחליק את העור, והריח – אוי, ניחוח הלבנדר המשגע הזה – כל אלה מספקים את החוויה הכי מפנקת שאפשר לבקש מקרם לילה, והתגובה של העור בבוקר שאחרי היא בכלל תענוג. 

בוסטר ממצק של דוקטור עור (צילום: יח"צ)

בוסטר ממצק של דוקטור עור (צילום: יח"צ)

בוסטר RE-FIRM של דוקטור עור, 229 שקלים

נכון, לא חסרים איברים שתעשיית הביוטי תשמח למכור לכם בשבילם מוצרים מיותרים לחלוטין – אבל חשוב לזכור שהצוואר והמחשוף אכן ראויים מאוד לתשומת לב מוקפדת כחלק משגרת הטיפוח. בדוקטור עור מציעים עכשיו בוסטר ממצק שמכיל רכיב פטנט המסייע להאטת הזדקנות תאי העור, ומיועד לפנים, אבל אפילו יותר לאיזור בעל השם הלוהט והאקזוטי "דקולטה". הוא מבטיח להחליק קמטוטים, לתרום למראה מוצק ומתוח, לשקם ולחדש את תאי העור – ודוקטור עור הוא מותג שאנחנו מוכנות לקנות ממנו הבטחות כאלה.

מסיכה לתלתלים של לוריאל (צילום: יח"צ)

מסיכה לתלתלים של לוריאל (צילום: יח"צ)

מסיכה לשיער מתולתל Dream Long של לוריאל, 49 שקלים

אין חשדניות ולמודות אכזבות כמו מתולתלות מול מדף מוצרי השיער, אבל הסדרה הזאת של לוריאל מצליחה להחזיר קצת אמון בקונספט. המסכה מגיעה במארז ענק של 680 מ"ל, מתוך הבנת הצורך של שיער מתולתל בכמות חומר גדולה יותר, שזה כבר נחמד. אפשר להשתמש בה גם כקרם לחות או בשילוב עם שמפו, אבל הפונקציה הקלאסית עובדת מעולה, מעניקה לתלתלים לחות וגמישות בלי להכביד בשמנוניות, ומוציאה מאנשים שתי שאלות שתמיד כיף לשמוע: "עשית משהו בשיער?", ו-"מה זה הריח הטוב הזה?".

מסיכה לתלתלים של לוריאל (צילום: יח"צ)

מסיכה לתלתלים של לוריאל (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה