החום פתאום עולה: כולן באטרף על הגלוס מנפח השפתיים, והמסקנה ברורה

בהחלט אפשר להבין את הביקוש ההיסטרי למוצר הספציפי הזה, שמכיל שמן ג'ינג'ר ותמצית צ'ילי לטובת פלאמפ טבעי וחלומי, אבל אפילו יותר מאפקט הניפוח - הוא עושה לנו חשק לגוון הטרנדי והסקסי של העונה. היילי ביבר יודעת כבר מזמן

מאת  | ‏ 28 פברואר 2023

קצת כמו המייסדת והמוזה שלו (כשבא לה), גם "פנטי ביוטי" לא מפסיק לייצר להיטים. החברה שהקימה ריהאנה ב-2017 נחשבת למקבילה הקוסמטית של סקימס – מותג מבוסס מגה-סלב שמוכיח שהוא הרבה יותר מזה, בזכות מוצרים איכותיים ומבוקשים לאורך זמן.

זה המצב, למשל, עם ה"גלוס בומב" של פנטי – ליפגלוס שהפך לאהוב והנחשק ביותר בז'אנר בזכות פורמולה מנצחת. לא מזמן הצטרפה אליו וריאציה חדשה – Gloss Bomb Heat, הכוללת מרקם יותר קרמי ואפקט מנפח שפתיים, בחסות רכיבים טבעיים כמו שמן ג'ינג'ר ותמצית פלפל צ'ילי, לצד ויטמין E שמעדן את החריפות עם הרבה לחות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

הטיקטוק, כמעט מיותר לציין, מתחרפן לחלוטין מהמוצר – ספציפית בגוון Hot Chocolit החום העמוק והמחמיא לכולן, שרק לאחרונה חזר למלאי אחרי שאזל ממנו לגמרי. מצפייה בסרטונים קשה שלא להשתכנע בגדולתו הבלעדית של הגלוס בומב, אבל עולה מהם גם מסקנה נוספת שלא בהכרח עולה 150 שקלים: הליפגלוס החום הכי קורה בעולם.

האמת היא שיכולנו לדעת את זה כבר לפי מראות הביוטי העכשוויים של חברותינו הקרובות קיילי ג'נר, אמילי רטאייקואסקי ובעיקר היילי ביבר, שבכלל מתאימה את השפתיים לציפורני "סופגניית השוקולד" שלה. הטוויסט הניינטיזי הזה, שיושג במלוא תפארתו בשילוב עם תוחם שפתיים כהה, הוא טרנד שקשה לסרב לחמימות הסקסית שלו, עם או בלי פלפל צ'ילי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kirn Iqbal (@kirn456)

@mangomoniica Fenty gloss bombs just hit differently #fentybeauty #fentybeautyglossbomb #fentybeautyglossbombheat #glossbombheat #lipgloss #lipglosstutorial #makeupreview #makeuptutorial #firstimpressions #lipplumping #lipplumpinggloss #OLAFLEX #DoritosDareToBeBurned #foryou #fyp #mangomoniica @Fenty Beauty BIG MAD – Ktlyn


@_alyssa_lorraine_ #glossbombheat #fentyglossbomb #plumpinglipgloss #brownlipgloss #brownlipcombo n side – jaz

השאירו תגובה