איפור "הבחורה הבוכה" הוא הטרנד המפוקפק של הרגע

אחרי ש"סלפי בכי" הפך למאסט עבור כל איטגירל בשאיפה, ועורר את השאלה אם מדובר בהיחשפות רגשית אותנטית או בציניות ריקה, מגיע הטרנד שלפחות חוגג את זיוף הלוק הנחשק "גם כשאת לא במצב רוח לבכות". אז איך אמבר הרד נכנסת לסיפור?

מאת  | ‏ 8 נובמבר 2022

 

איפור בכי

צילום: טיקטוק, zoekimkenealy

"מכירות את זה שאנחנו נראות טוב כשאנחנו בוכות?", שואלת הטיקטוקרית זואי קים קנלי בפתח הסרטון שעומד על 3.7 מיליון צפיות. הוא הפך פופולרי כל כך כי התשובה היא כן – אנחנו מכירות את התופעה, ולאחרונה גם נשים כמו בלה חדיד, ניקולה פלץ בקהאם או בילי אייליש הטביעו עליה חותמת איטגירל רשמית כשהובילו את טרנד הסלפיז הבוכים.

בסרטון ההדרכה שלה מסבירה קנלי איך תוכלו להשיג את האפקט הנחשק "גם אם אתן לא במצב רוח לבכי", ומדגימה רוטינה די פשוטה שכוללת שפתיים מטושטשות ומבריקות, הסמקה של איזור האף והעפעפיים וכמובן נצנוץ לח תחת העיניים. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@nicolaannepeltzbeckham)

התוצאה, מה לעשות, יפה למדי, וההאשטגים הרלוונטיים – #cryingeyes או #cryingmakeup – גוררים עשרות מיליוני צפיות, אבל גם לא מעט ביקורת. איפור הבכי הוא רק עוד נדבך באסתטיקת "הנערה העצובה" שמסתמנת כמגמה משמעותית, וכוללת פוזות אינסטגרם ספציפיות, מוזות כמו כוכבת "אופוריה" קלואי צ'רי ואווירה שנעה בין חושפנות רגשית אותנטית לבין התקרבנות צינית. 

"אנשים – בעיקר גברים – הגיבו לי 'אמבר הרד' על הסרטון", סיפרה קנלי לגרדיאן, בהקשר לצבא הטיקטוק שהתגייס להשמצת גרושתו של ג'וני דפ בטענה שהיא מתחזה לקורבן אומלל. "אבל זה לא לוק שנועד לרמות אף אחד, וגם לא בהכרח הייתי יוצאת איתו מהבית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chloe Cherry (@perfect_angelgirl)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

@madelynreynolds0 #stitch with @zoekimkenealy brb crying i love this makeup look so much only if i actually looked this good crying #prettywhenicry #sadgirl #sadgirlmakeup #cryingmakeup #edgymakeup #makeuotutorial #pisces #cancer #cancerrising Show Me How (Album V) – Men I Trust


@leonejessi crying makeup look @Tasya Farasya #recreatemakeup #tutorialmakeup #cryingmakeup #gayaditiktok #gayadirumah #fyp Aesthetic – Tollan Kim


@zoekimkenealy #greenscreen crying makeup look tutorial Can I go as a crying person for Halloween or is that not a thing #cryingmakeup #tearmakeup #cryingeyes #makeupforhalloween Show Me How (Album V) – Men I Trust

השאירו תגובה