אני כולי בלינג: 'עור ערפד' נוצץ הוא טרנד הביוטי החם של הרגע

למשפחת הטרנדים ששוטפים את הרשתות החברתיות מצטרף עכשיו גם 'עור ערפד'- טרנד שמקדם מראה נוצץ, גליטרי וזוהר במיוחד בהשראת ערפדי הסרט 'דמדומים'. מדריכי האיפור ליישום הטרנד מקבלים בולטות באינסטגרם ובטיקטוק ומסתמנים כאובססיה רותחת לקראת חג ההאלווין

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2022

כל הנוצץ- עור הערפד משתלט על הרשתות. (צילום: אינסטגרם   char_barker@)

כל הנוצץ- עור הערפד משתלט על הרשתות. (צילום: אינסטגרם char_barker@)

כפי שכבר למדנו בעבר, טרנדים בעולם הביוטי לא תמיד עולים לכותרות בגלל החידוש שבהם. לפעמים, כל מה שצריך זה אריזה קורצת בשם חדש, מיתוג מסקרן או עיתוי מתאים, והופ- מגמה או תת טרנד חוזרים לפרונט.

 'עור ערפד' הוא טרנד הביוטי הוויראלי של הרגע והוא מצטרף לרשימה ארוכה של טרנדים שמתרכזים במראה ובטקסטורה של העור. אחרי עור הדונאט המבהיק בהשראת היילי ביבר, ועור צח שנראה כמו חתיכה זוהרת של זכוכית, מגיע תורו של הטרנד הבא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aυɠυʂt (@imonaugust)

 בין אתרי הביוטי המסקרים את הטרנד המתפשט בטיקטוק נמצא גם Byrdie. ההשראה לטרנד הנוכחי, מסבירים שם, מגיעה מערפדי הסרט 'דמדומים' שאינם נשרפים באור השמש, אלא זוהרים באור דמוי יהלומים. "זה יכול להיות קשה לפזר גליטר על הפנים באופן שווה", הם מפרטים, "וזו הסיבה שיוצרי הטיקטוק מחקים את עור הערפדים על ידי ערבוב של גליטר עם מייק אפ, לקבלת מראה זוהר ומנצנץ על כל הפנים".

 מדריכי האיפור שמתכתבים עם הטרנד זוכים למיליוני צפיות ברשתות ומקבלים טוויסטים קטנים בעמודים של משפיעינים שונים. עקרונות היישום, עם זאת, די דומים: ליחוח רציני של העור לפני הנחת האיפור לרבות הכנת הפנים עם פריימר. לאחר מכן מערבבים את גוון המייק אפ הרצוי עם מוצרי גליטר במרקמים שונים, מניחים את התערובת על הפנים בצורה שווה ומתפנים לדון בהחלטה האם להשאיר את העור במראה זוהר עדין או להעלות את הטון עם הארות נוכחות ועוצמתיות של גליטר נוסף. 

לפעמים כל מה שטרנד ביוטי צריך זה מיתוג חדש. (צילום: Rebecca Lewis/BFC לגטי אימג'ס)

לפעמים כל מה שטרנד ביוטי צריך זה מיתוג חדש. (צילום: Rebecca Lewis/BFC לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Şeyda Erdoğan (@seydaerdogan)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by evelyn (@number1newyorktimesbestseller)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TUANNE FEITOSA (@tuanne)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elif Ertürk (@eliferturk0)

 

השאירו תגובה