השפתון הזה לא זז מהשפתיים, ואנחנו לא זזות ממנו

מצאנו את הליפסטיק העמיד המושלם, והוא לא של קיילי קומסטיקס - אבל מוצר אחד מהמותג של גברת ג'נר דווקא נשאר מאוד צמוד לשפתיים שלנו. וגם: המכשיר הביתי שיגרום לכולם לשאול מה בדיוק עשית כדי לגרום לפנים להיראות ככה, והבושם הממכר של הרגע. בחירות האיפור והטיפוח שלנו

מאת  | ‏ 13 ספטמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maybelline New York (@maybelline)


שפתון Super Stay Vinyl Ink של מייבלין, 45 שקלים
כל מי שעמידות היא התכונה החשובה ביותר עבורה בשפתון שלה, כבר יודעת שהכתובת היא כנראה מייבלין ניו יורק. לכן לא באמת היינו אמורות להיות מופתעות מהביצועים של ה-Super Stay Vinyl Ink, ובכל זאת הופתענו. השפתון הנוזלי החדש מבטיח ומקיים להישאר על השפתיים עד 16 שעות, אבל הכיף האמיתי הוא שזה לא מלווה בשמץ דביקות שמכבידה ומייבשת את השפתיים, אלא דווקא בגמישות נעימה וגימור מבריק ורך. הגוונים מעולים, המחיר נוח ואפילו הריח טוב.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

קיט שפתון נוזלי ותוחם של קיילי קוסמטיקס, 115 שקלים
בואו נעמיד פנים לרגע שאנחנו ב-2016 ונתלהב, טוב? כי הרבה מאוד ליקוויד ליפסטיק זרם בעולם מאז שקיילי ג'נר הפכה את תוחם השפתיים לשרביט קסמים, אבל רק עכשיו הוא זמין לרכישה בסופר-פארם הקרוב לביתנו, ומה לעשות – ההייפ מוצדק. ה"ליפ קיט", מוצר הדגל האיקוני, באמת יביא אתכן הכי קרוב שאפשר לשפתי קרדשיאן-ג'נר, כשהיתרון המרכזי הוא העובדה שהגוונים באים קומפלט זה עם זה ואין צורך לשבור את הראש בניסיון להבין איזה עיפרון מתאים לאיזה שפתון.

אבל האמת היא שבשלב מסוים התחלנו למצות קצת את מראה בובת הבראץ המתקבל מהשילוב, ועברנו להשתמש רק בתוחם עצמו, עם קצת לחות לטשטוש כלפי פנים. זה כבר באמת ממכר, והמסגרת העדינה שהוא מעניק לשפתיים נותרת עמידה ומחמיאה. כך הצטרף לו רשמית מאסט חדש לתיק האיפור.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

עיפרון עיניים Colour Excess Gel Eyeliner Pencil של מאק, 115 שקלים
עוד קצת בענייני עמידות: בעוד שפתון ואפילו תוחם הם בכל זאת משהו שאפשר ורצוי לחדש לאורך היום, הסיפור קצת אחר כשזה מגיע לעפרונות עיניים. סמכו על מאק שיסגרו את הפינה הזאת, ויציעו מוצר מושלם מכל בחינה. העפרונות במרקם ג'ל-קרם סופר נוח וכיפי לשימוש, הגוונים שלהם עשירים ומדויקים והם נשארים על העפעף בנאמנות מחמיאה לאורך כל היום. רק שיהיה בהצלחה עם לבחור צבע.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

טינט של בסטי, 39 שקלים
אי אפשר לחזור אחורה מקסם הטינט, אבל מתברר שבהחלט אפשר לזגזג בין פייבוריטים. בגזרת הקרם אנחנו צמודות כבר תקופה למצטיין של בובי בראון, כשבשביל הגרסה הנוזלית העזה יותר אנחנו פונות ל-Benetint המפורסם והמעולה של בנפיט. אלא שקולקציית הקיץ של Bestie, מותג הטינטים של סופר-פארם, גרמה לנו לגלות אלטרנטיבה זולה וזמינה יותר, שמספקת את אותו אפקט חיוני, בריא ועסיסי ללחיים ולשפתיים. לגמרי בסטי.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

מסקרה Lash Clash של סאן לורן, 160 שקלים
נכון, השוק מוצף במסקרות זולות שעושות עבודה מצוינת. אבל מדי פעם מופיעה אחת שבכל זאת מוכיחה שעם השקעה גדולה באה תמורה גדולה, וה"לאש קלאש" של סן לורן היא כזו. המברשת שלה גדולה וצפופה במיוחד, הפורמולה עשירה, והתוצאה היא נפח דרמטי ואורך מרשים לריסים.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

באלם של ד"ר פאו פאו, 39 שקלים
עד לא מזמן הוא עוד היה הסוד הקטן הזה שאת קונה ב"אורבן אאוטפיטרס" בחו"ל ואז מתקמצנת עליו עד הטיסה הבאה, אבל עכשיו כבר אין ברירה אלא לגלות: דוקטור פאו פאו זה מושלם, וזה חובה. הבאלמים מבוססים על פרי הפאו-פאו, זן ייחודי ממשפחת הפפאיה שהוא כנראה רכיב קסמים, לצד אלוורה ושמן זית, ומעניקים לעור הזנה, לחות ורכות שאין להן תחרות. הם מגיעים בגוונים שמעניקים לשפתיים (וללחיים) צבע טבעי ומחמיא, כשעכשיו מצטרף לגווני האדום והחום גם ורוד מרים. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dr.PAWPAW (@dr.pawpaw)

מכשיר קוסמטי-רפואי לשימוש ביתי Aigain של בי-קיור לייזר, 2,980 שקלים
ההתפתחויות בעולם הביוטי-טק לא עוצרות לרגע, ומכשירי טכנולוגיה קוסמטית הופכים נפוצים ונגישים יותר ויותר, על אף הסקפטיות טבעית שגם מוצדקת על ידי מוצרים לא מספיק אפקטיביים. זה לא המקרה כאן: ה-Aigain הוא תוצאה של שלוש שנות פיתוח, בסופן רשמו בי-קיור לייזר פטנט על הטכנולוגיה שמשלבת טיפול בגלי רדיו עם בינה מלאכותית הלומדת את עור הפנים ומתאימה את הטיפול אישית למאפייניו וצרכיו של כל משתמש. 

אלה המילים הגדולות והמפרט הטכני, וזה מה שקרה בפועל: אחרי כשישה שבועות של שימוש (קל ונוח) במכשיר, כעשר דקות בכל ערב מול הטלוויזיה, מדווחת נסיינית בת 55 על שיפור ניכר במראה עור הפנים, שנראה מוצק וזוהר יותר וגורר שאלות נוסח "עשית משהו?". זה לא מעלים את הקמטים העמוקים, בטח לא בין לילה, אבל זה מאפשר גישה בלתי מוגבלת לטיפול שעושה הבדל אמיתי, בטווח הקצר והארוך.

צילום: יושי פרידמן

צילום: יושי פרידמן

בוסטר להפחתת פגמי עור ופצעונים של דוקטור עור, 230 שקלים
אם כבר מוצרים שבאמת עושים הבדל – הנה עוד אחד כזה. מי שעורם נוטה לפצעונים כנראה יודעים היטב שאין קסמים בתחום הזה, אבל יש דברים שעובדים טוב יותר. הבוסטר הזה, שכולל רכיבים כמו סליצין וחומצה גליקולית, מתערבב עם קרם הלחות ודואג לעור מאוזן, נקבוביות נקיות וטיפול אפקטיבי למדי בפצעונים קיימים.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

פילינג נוזלי Clarifying Do-Over Peel של קליניק, 185 שקלים
לאחרונה נכנסו לענייני הסקין-סייקלינג, רוטינת הטיפוח הוויראלית שמשלבת תמיסות קילוף כימי לחידוש העור. הפילינג הנוזלי של קליניק הוא מועמד מושלם למשימה, ואחרי שימוש של כמה שבועות (בתדירות של כפעמיים בשבוע), מרקם העור אחיד וחלק יותר, והוא באמת מרגיש ונראה נקי ובריא יותר. 

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

בושם Sauge Sclaree של ל'אוקיסטן, 269 שקלים ל-50 מ"ל
סמכו על ל'אוקסיטן שירקחו את הבושם שכולם שואלים אותנו עליו עכשיו, ויספקו את מתנת החג המושלמת (לפחות עבור מי שמוכנות לפרגן גם לאחרים גישה לניחוח). תווים עליונים של תפוז וברגמוט פוגשים לב עשבוני של מאסק ודשא ונוחתים על ענבר – תודו שזה נשמע וואו, ותהיו בטוחים שזה מריח בהתאם. רענן, נקי, מעט פרחוני ולגמרי ייחודי.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

 

השאירו תגובה