זאת המסקרה המושלמת, וגם המחיר מושלם

במייבלין ניו יורק עושים את זה שוב ומוכיחים שהם שליטי הז'אנר עם מסקרה חדשה שעושה כל מה שאפשר לבקש ויותר, תמורת פחות מחמישים שקלים. וגם: המייקאפ שהפך לפייבוריט, הקונסילר שמרים את הפנים והשפתון שיחמיא לכל אחת

מאת  | ‏ 8 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maybelline New York (@maybelline)

במייבלין ניו יורק הצליח לבסס לעצמם קונצנזוס די ייחודי: רוב הסיכויים שתמיד תמצאו שם את המסקרה הכי טובה בשוק, בטח ביחס למחירים הנגישים של המותג. וכשמדובר במוצר בסיסי וחיוני שהביקוש אליו לא נגמר אף פעם, זה חתיכת נכס. 

אז הרשת בקושי הספיקה להתאושש מהטרפת סביב ה-Sky High, ועכשיו כבר מתחילה להתאבסס על ההשקה הטריה: קוראים לה Colossal Curlbounce, וכדי לגוון קצת את התחרות הקבועה עם הריסים המלאכותיים – הפעם היא מבטיחה לנצח ראש בראש וריס בריס את מעגל הריסים.

מיהרנו לבדוק את הלהיט הפוטנציאלי, והמסקנה הייתה די ברורה מהמריחה הראשונה: בין אם אתן משתמשות במעגל ריסים או שמעולם לא טרחתן להסתבך עם המכשיר הזה, החדשה של מייבלין היא מסקרה שעושה את כל מה שאפשר לבקש – מאריכה, מדגישה, מעגלת ומעבה. בסוף היום שמחנו לגלות שהיא עברה גם את המבחן החשוב מכולם: לא נמרחת, לא מתפוררת, לא הופכת לבעיה בשום שלב. בשביל 45 שקלים, ברור שמדובר בהמלצה רותחת.

Colossal Curlbounce של מייבלין ניו יורק

Colossal Curlbounce של מייבלין ניו יורק, 45 שקלים (צילום: יח"צ)

ועוד כמה מוצרים שאהבנו:

החדש והמשודרג של בובי בראון מתברג מיד בצמרת הז'אנר שהפך לגביע הקדוש של התחום: מייקאפ שגם מכסה וגם מטפח, עם גימור קליל שלא מעמיס על העור. בשילוב SPF 40, הוא בהחלט הופך לבחירה המועדפת עלינו כיום.

Intensive Serum Foundation של בובי בראון, 290 שקלים

Intensive Serum Foundation של בובי בראון, 290 שקלים

את הכיסוי העדין של המייקאפ הנ"ל אנחנו נהנות לסגור עם הקונסילר של אסתי לאודר. הוא חלק מסדרת ה-Double Wear החדשה שכוללת גם מייקאפ ופריימר, שניהם טובים כמצופה מהמותג – אבל הקונסילר הוא הכוכב. המרקם שלו מתקבל כצפוף וכבד מעט, אבל זה מה שהופך אותו לאפקטיבי מאוד בטשטוש, הארה והרמה – בעיקר כי הוא גם מאוד נוח למריחה ולפיזור, מתמזג עם העור בקלות ובאחידות ומגלה עמידות מעולה.

Double Wear Radiant Concealer של אסתי לאודר, 135 שקלים

Double Wear Radiant Concealer של אסתי לאודר, 135 שקלים

אף ביוטרית לא צריכה יותר מדי תירוצים להתפנק על עוד שפתון של מאק, אבל הוולנטינ'ס האחרון היה הזדמנות מצוינת – אז השיקו שם קולקציית שפתונים ורודים ב-17 גוונים ושלושה מרקמים שונים. Just Curious העז והבוהק ו-Frienda הקטיפתי והמבריק הפכו מיד לתושבי קבע על המדף, ויחמיאו מאוד לכל גוון עור. 

קולקציית Re-Think Pink של מאק, 93-104 שקלים לשפתון

קולקציית Re-Think Pink של מאק, 93-104 שקלים לשפתון


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

השאירו תגובה