מטשטש, מחמיא ומרים: הקונסילר הלבן משגע את טיקטוק

מסתמן שהכל נכון, ואכן מדובר בטריק גאוני מז'אנר ה"איך לא חשבנו על זה קודם": עיגולים שחורים? קונסילר לבן. הבעיה מתחילה אצל מי שזוכרת את מראה האיפור המפוקפק של תקופת 2008

מאת  | ‏ 7 פברואר 2022

כאילו לא מדובר במוצר האיפור הבסיסי שכולנו לומדות את רזי השימוש בו כבר עם פצעי הבגרות הראשונים (ואולי דווקא בדיוק בגלל זה) – זירת הביוטי של טיקטוק מוצפת בטיפים וטריקים לשימוש הכי נכון, חכם ומחמיא בקונסילר. 

בקושי סיימנו לגלגל עיניים על טריק "משקפי הקונסילר" – תוך כדי שאנחנו מנסות אותו כמובן – וכבר יש להיט חדש בשכונה. למעשה, נראה שהפטנט הנוכחי מעורר קונצנזוס של התלהבות והמלצות נמרצות, וחומק ביעילות מתדמית הגימיק המיותר. אולי זה כי לא ממש מדובר ברעיון שכל אחת יכולה ליישם עם מוצר שיש בכל בית, אלא כי הפעם הניסוי ידרוש מכן להתארגן על קונסילר לבן.

@hanstluce Ib: @blumarinebae #concealerhack #concealertutorial #makeuptrend #makeup original sound – Carlosdharrisjr

הלהיט הזה מכוון למטרת העל של הקונסילר והסוגיה שמטרידה כמעט כל מי שמסתכל לפעמים במראה – טשטוש כהויות מתחת לעיניים. כמובן שכבר יש כאן תורה שלמה, כולל התפיסה שדווקא גוונים סגולים ואדמדמים עושים את עבודת הקונטרסט הכי טובה, אבל הטרנד הנוכחי מבקש לחזור ליסודות הקיום הפשוטים ולטעון כי היריב האולטימטיבי של השחור הוא, ובכן, הלבן.

"מתקשות למצוא את גוון הקונסילר המתאים לכן?", שואל הקפשן באחד הסרטונים הכי ויראליים של הטרנד. "פשוט תשתמשו בקונסילר לבן ןהניחו מעליו את המייקאפ". והטיקטוקרית Nakitaglowup בהחלט גורמת לזה להיראות משכנע.

@nakitaglowup Struggle to find your matching concealer? Just use a white one and apply your foundation over it! #makeuphacks #concealerhack #whiteconcealer TO THE MOON – Jnr Choi & Sam Tompkins

המאפרת Charlotte Hyatt-Willis מציגה גישה אחרת, וממליצה להניח את הקונסילר הלבן בנקודות מעל המייקאפ, ואז לטשטש לטובת אפקט הארה והרמה. השיטה הזאת כבר מתחילה להזכיר את אסטרטגיות האיפור המפוקפקות  מעט של איזורי 2008-2009, אז אנחנו בהחלט סקרניות לראות עד כמה הטרנד הזה עומד להתפשט.

 

@blumarinebae

Run! don’t walk 2 ulta ..

original sound – Kevo


@jacquelinekilikita #beautyinatik #whiteconcealer #concealerhacks #makeuphacks #darkcircles #darkundereyes Make Up – Desired


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by NikkieTutorials (@nikkietutorials)

השאירו תגובה

 

  • של איזה חברה איך קוראים לזה איפה קונים את זה

    מאת: יניב |‏ 10 בפברואר 2022 | 06:07
  • קראתי וניסיתי אמנם לא בכמות המטורפת שבכתבה אך כן מראה הפנים קיבל מלא אור ובהירות רצויה

    מאת: מוארת |‏ 8 בפברואר 2022 | 10:09