האחת: הפעם סוף-סוף מצאנו את המסקרה המושלמת

השנה חיפשנו לשחרר, להקליל, להתאוורר. כשמראה ה"נו-מייקאפ מייקאפ" הוא המטרה, המוצרים שהפכו לפייבוריטים הם אלה שהצליחו להעניק מקסימום קלאס באפס מאמץ: גימור טבעי ובריא בשימוש קל ונוח. כך התמכרנו לשפתון המפנק, למייקאפ המטפח, לסומק הקרמי ולעוד כמה שהגיע הרגע להמליץ עליהם באהבה

מאת  | ‏ 30 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

העבודה שלנו קשה ומתישה, ובמסגרתה אנחנו נאלצות לבדוק ולנסות מוצרי איפור וטיפוח חדשים שיוצאים לשוק. חלקם לא עוברים את המבחן הראשוני, חלקם זוכים להתלהבות שחולפת לאורך השימוש ונזנחים. אלה שהופכים לתושבי קבע על המדף, פוגשים את הנקבוביות שלנו בכל יום מחדש וגורמים לנו להתבאס על כל טיפה שמתבזבזת ואוזלת – הם המוצרים שעליהם אנחנו ממליצות מכל הלב והעור. 

האודם: LUSTREGLASS SHEER-SHINE LIPSTICK של מאק, 104 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

בין אם כי הפסקנו להשקיע במריחת שפתון שרואה בעיקר את החלק הפנימי של המסכה, או כי נמאס לנו באופן כללי לשלם את מחיר העמידות הכולל כבדות דביקה על השפתיים – השנה התמכרנו רשמית לגימור קליל, רך וחצי-שקוף, שגם מעניק מראה יותר טבעי ונקי. כלומר, לא זזנו לשום מקום בלי ה"שיר שיין" המושלם של מאק (ספציפית בגוון Lady Bug).

שפתון הלחות: Extra Lip Tint של בובי בראון ואולה ג'ונסון, 99 שקלים 

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

בהמשך ישיר לסעיף הקודם – אחרי ניצן ומנו, השידוך הכיפי של השנה הוא לגמרי זה שבין באלם הלחות הזה של בובי בראון לבין האודם של מאק מלמעלה. ה"אקסטרה ליפ טינט" המפנק הוא פייבוריט ותיק, אבל המהדורה המיוחדת בשיתוף המעצבת אולה ג'ונסון הולידה לו גוונים חדשים ומעולים באריזה שרק להסתכל עליה גורם לנו להרגיש יפות יותר.

הסומק: Nudies Bloom של ניודסטיקס, 109 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

המותג הכיפי הזה נחת השנה בסופר-פארם, ואיתו המוצר הרב-תכליתי האידאלי: סטיק שמתאים להנחה על השפתיים, העיניים והלחיים. הפונקציה האחרונה היא החביבה עלינו, מאז שהסומק באבקה החל להעלות אבק על שידת האיפור הודות לאפקט הטבעי והחיוני של האלטרנטיבות הנוזליות והקרמיות. את זה ספציפית הכי קלאסי לזרוק בתיק ולשלוף כל פעם שהמציאות גורמת לנו להחוויר.

המייקאפ: Futurist Hydra Rescue של אסתי לאודר, 176 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

אם זה עוד לא ברור – השנה אימצנו רשמית את מראה ה"נו-מייקאפ מייקאפ": איפור ששואף להשיג מראה קליל, בריא וטבעי ככל האפשר. המייקאפ הזה הוא לחלוטין המוצר המוביל של המגמה מבחינתנו, עם כיסוי עדין אבל מושלם שגם באמת גורם לעור עצמו להרגיש יותר טוב. הכי מומלץ שיש.

הצללית: Eye Shadow Roll-On של אפריל, 59.90 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

גם כאן שמחנו להיפרד מהפורמט המסורתי לטובת שיטת הרבה יותר קלה ונוחה לשימוש, וגילינו שנצנצים עדינים בשפופרת עם גלגלת זה כל מה שאנחנו צריכות על העפעף בשביל מראה משודרג אבל עדיין יומיומי. המוצר הזה, ממותג הבית של אפריל, מגלה נדיבות, עמידות ונוחות מקסימלית.

המסכה: Charcoal Mask + Scrub של קליניק, 149 שקלים 

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

די, עזבו אותנו ממסכות בד עם ציורים של חיות חמודות ומכל מיני גימיקים מתקלפים או נוצצים. תביאו משהו שרואים דרכו את הנקבוביות נפערות ומתרוקנות, משהו שגורם לעור להרגיש חדש מהניילונים. תביאו את מסכת הפילינג המעולה הזאת של קליניק, תודה.

הסרום: Powerbright Dark Spot של דרמלוגי'קה, 459 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

יש לנו סימפטיה למוצרי טיפוח שמבטיחים ומקיימים, בעיקר כשההבטחה היא לטשטש ולאזן פיגמנטציה וכתמי אקנה. נאמר זאת בפשטות: בשימוש יומיומי, המוצר הזה פשוט עובד. בדיוק כשכבר עמדתן לוותר ולהשלים עם הכתמים – דרמלוג'יקה עושים זאת שוב ומוכיחים שאין להם תחרות.

הקרם: Superwater Gel של גלאם-גלואו, 125 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

כבר ברור שקליל ואוורירי הן מילות המפתח, ואלה בדיוק התכונות שקרם הלחות הזה מתהדר בהן. הפורמולה שלו נטולת שומן ועדיין נותנת תחושה של הזנה עמוקה בלחות, ושלוש החומצות הפעילות שלו באמת מצליחות לשפר מראה עור שמנוני ואדמומי. אהבנו מאוד. 

המסקרה: Magic Extension של מאק, 125 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

השנה הרגשנו שסוף-סוף מצאנו אותה באמת: האחת, המסקרה המושלמת. המג'יק אקסטנשן כבשה את הטייטל הזה לא רק בזכות האפקט המושלם שהיא מעניקה לריסים – ארוכים, עבים, דרמטיים – אלא גם בזכות העובדה שהיא לא משאירה פירור אחד על הפנים במהלך היום, אבל בסוף היום גם לא נלחמת לרגע במסיר האיפור. מה זה הכישוף הזה?

האייליינר: Longevity של ג'ייד, 79 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

כמו בסעיף הקודם, גם כאן סוד הקסם טמון בשילוב בין עמידות לבין נוחות. בדקנו הרבה אייליינרים השנה, אבל רק אחד נמרח בשיא הנוחות, סירב בתוקף להכתים את העפעף ונשאר שחור ומשורטט לתפארת לאורך כל היום – וזה האייליינר של ג'ייד.

עפרון הגבות: Brow Wiz של אנסטסיה בוורלי הילס

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

שמענו עליו רבות, אבל עד שלא ניסינו לא הבנו: מותג האיפור המקצועי המוערך הושק השנה בארץ, ואיתו ההוכחה שהשמועות נכונות וזה באמת מוצר הגבות הכי טוב בשוק. אין כאן שום טריק או גימיק: יש כאן עפרון דקיק ומברשת קטנה, ושניהם ביחד משיגים את התוצאה הכי טבעית והכי מחמיאה שפגשנו.

הסרום לשיער: Elixir Silk Light של לה בוטה, 89 שקלים

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

סרבנית מוצרים עיקשת עם שיער יבש הנוטה לפריז השתכנעה לנסות את הסרום הזה, ולא מתכוונת להיפרד ממנו בזמן הקרוב. ככה זה כשהשיער מרגיש חלק, גמיש ורך יותר בלי שזה יהיה כרוך בתחושה שמנונית מכבידה.

השאירו תגובה

 

  • אתם בטוחות שזה לא מכור? רוב המוצרים הם מבית המותג של אסתי לאודר נתתם אחד לגייד ועוד אחד לאנסטסיה…יש דברים יותר זולים ועמידים נפלא…שווה לכם לבדוק

    מאת: בת שבע |‏ 29 בינואר 2022 | 20:44
  • לא מצליחה להבין למה??? להוציא סכומי עתק,ישנם מוצרים מעולים במחיר של שקלים בודדים .מוצרים איכותיים כמו אסנס בסופרפארם,טיפוח של ד"ר פישר מעולים.תפסיקו לשדוד אותנו עם המחירים.זאת ממש גניבה לאור יום .

    מאת: אמה |‏ 29 בינואר 2022 | 07:28
  • ראשית ישנם מוצרים תואמים ,במחיר ששווה לכל נפש,,עצוב שנתתם לחברות היקרות במיוחד,, פרסום רב ללא הצדקה

    מאת: אמה עפרוני |‏ 13 בינואר 2022 | 17:27
  • הבולד של קרליין- המסקרה הטובה ביותר

    מאת: שי |‏ 11 בינואר 2022 | 19:50
  • אין על המסקרה BOLD של קרליין. לוקחת את כולם ובגדול!!!

    מאת: נעמה |‏ 10 בינואר 2022 | 15:04
  • המסקרה של ג'יבנשי מעולה

    מאת: Tt |‏ 1 בינואר 2022 | 17:03
  • למה אתם עדיין מפרסמים ותומכים בכל כך הרבה מותגים שמבצעים ניסויים בבעלי חיים כשיש חלופות טובות ואתיות הרבה יותר?!
    יופי מבחוץ מותנה ביופי מבפנים – אין שום יופי בגרימת סבל (או בתמיכה בסבל) לבעלי חיים

    מאת: תמר |‏ 30 בדצמבר 2021 | 08:02