אוקי, זה כנראה השפתון הנוזלי הכי מושלם שפגשנו

צבע עשיר, מרקם רך, עמידות גבוהה - כל אלה הבטחות שאנחנו רגילות לקבל כמעט מכל ליפסטיק ממוצע, אלא שכאן כולן מתקיימות במלוא תפארתן, ולאורך זמן. בדקנו גם את התוחם שמייצר אשליית נפח מעולה, את הגלוס שמייצר נפח ללא אשליות ואת הגוונים החדשים של אחד הפייבוריטים הוותיקים שלנו. מסכות? לא זוכרות מה זה

מאת  | ‏ 24 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

הרבה בשורות משמחות מגיעות עם ההודעה על הביטול המסתמן של חובת המסכות: החל בסופן של פדיחות זיהוי מכרים ברחוב, דרך ההקלה במצב האקנה על הסנטר ועד הקטע הזה של נו, איך קוראים לזה, לנשום. באופן אישי, מראה שאנחנו נשמח לא להיתקל בו עוד לעולם הוא זה של מסכה שהחלק הפנימי שלה מוכתם בכל האודם שמשום מה התעקשנו למרוח תחתיה. אם אתן נמנות על אלה שבלית ברירה הוציאו את הקונספט של שפתון לתקופת צינון, אנחנו מציעות לחגוג את הקאמבק המתבקש שלו עם כמה מוצרים ממש מעולים שניסינו לאחרונה.

רק לא מזמן התעלפנו כאן על שפתון הלחות החדש של MAC, שהפך תוך רגע לחבר הכי קרוב שלנו. אנחנו שמחות לבשר שהקשר יציב ופורח – עדיין מדובר בפייבוריט מוחלט שהיד נשלחת אוטומטית לגשש אחריו בתיק האיפור בערך פעם בשעה. עכשיו מצטרף אליו אח קטן-גדול מאותו מותג, ואנחנו בדרך כלל נמנעות מלצאת בהצהרות כאלה – אבל יש מצב שמדובר בשפתון הנוזלי הכי מושלם שפגשנו אי פעם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

סדרת Love Me Liquid Lipcolour מכילה פורמולה חדשה המועשרת בשמן ארגן, וכוללת 20 גוונים בגימור סאטן חלק. עד כאן לשון ההודעה לעיתונות, וכעת לביקורת המלומדת: אומייגדדדד.

ההנחה הראשונית מלטפת את השפתיים בפיגמנט עשיר ובוהק, שהמרקם שלו קרמי ונעים. את האפקט הזה אנחנו כבר מכירות משלל מוצרים דומים, אלא שכאן הוא אשכרה לא הולך לשום מקום: אחרי ההתייבשות הטבעית, הצבע נותר יציב ועיקש גם בפני אכילה, שתיה ושאר פעילויות – בלי להתפורר, בלי להעיק, ובעיקר עם אותו מרקם רך וחלק. פלא של ממש. בעיקר כשמדובר בגוון 498 המושלם, שמכונה, כמה הולם, Still Winning. אז קבלו המלצה באמת חמה וכנה – אם אתן מחפשות שפתון עמיד, אלה 119 השקלים הכי טובים שאפשר להוציא כרגע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

מוצר נוסף שכבש לאחרונה את לבנו ושפתינו שייך לבובי בראון, נקרא Luxe Defining Lipstick ועולה 185 שקלים. אם ה"לאב מי" של מאק מנצח את קטגוריית השפתונים הנוזליים, החדש של בובי הוא לגמרי הפייבוריט בגזרת התוחמים.

מראה השפתיים המוגדר והמחמיא שכולנו למדנו לאמץ בשנים האחרונות מבנות קרדשיאן-ג'נר הופך קל להשגה במיוחד עם השפתון הזה, שצורתו המחודדת והמרקם הרך שלו מאפשרים לתחום את שולי השפתיים ואז לשחק עם האפקט: אפשר למלא את השפתיים באותו גוון, לטשטש אותו כלפי פנים בעדינות, לבחור גוון בהיר יותר לטובת אשליה מגדילה או ההעדפה האישית שלנו – להניח שפתון לחות שקוף או בעל גוון קליל שיגרום לתוחם "לזלוג" מעט פנימה במראה טבעי ובשרני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bobbi Brown Israel (@bobbibrownil)

ואם כבר הגביע הקדוש – שפתיים גדולות, תפוחות ועסיסיות – תניחו את מזרק החומצה ובואו נדבר על הצמד החדש של PUPA. מותג האיפור האיטלקי האהוב משיק את Sexy Voliumizer, קרם (!) להעצמת הנפח בשפתיים, המכיל כמובן חומצה היאלורונית שגם מעניקה לחות, בו אפשר להשתמש בנפרד או כבסיס לשפתון.

הוא עולה 79 שקלים, ומבטיח גם להחליק קמטוטים סביב השפתיים – אבל לגבי זה אנחנו תמיד יותר סקפטיות. איתו מגיע גם גלוס עם אפקט נפח מעקצץ (67 שקלים), וביחד הם מצליחים לייצר את ה"פלאמפ" הנחשק בלי התחושה הכבדה שלרוב נלווית למוצרים כאלה. לא שמריחה אחת הפכה אותנו לעדן פינס, אבל דווקא התוצאה העדינה והטבעית יחסית היא זו שהדליקה אותנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pupa Milano Israel (@pupamilanoisrael)

ולבסוף, חובה לציין את שלושת הגוונים החדשים בסדרת Dirty Talk של איל מקיאג' (129 שקלים) – עדיין אחד השפתונים האהובים עלינו, בזכות המרקם הקרמי, גימור המאט והעמידות המעולה. הגוונים החדשים מוצלחים במיוחד, וכוללים אדום יין עמוק עם תת-גוון כתמתם, סגול-אפרפר ומחמיא, וחום שוקולדי וטרנדי. נשיקות בינתיים. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IL MAKIAGE (@ilmakiage_israel)

השאירו תגובה