"זה מטורף, תאמינו להייפ": הרשת עפה על המייקאפ הזה, וזה יקרה גם לכן

הכוכב התורן של זירת הביוטי בטיקטוק הוא לא איזה מוצר מפתיע של מותג עלום, כי אם פודרת-מייקאפ קומפקטית של אחד המותגים הנפוצים והפופולרים בעולם. כל מי שמנסה מתעלפת - וכולן מנסות, אז טוב לגלות שממש בקרוב נוכל לבדוק בעצמנו את הלהיט תמורת מחיר נוח למדי

מאת  | ‏ 17 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by L'Oréal Paris Official (@lorealparis)

זירת הביוטי של טיקטוק מתמחה בלגלות לנו מוצרים ומותגים שלא הכרנו, ועכשיו אנחנו חייבות. אלא שלאחרונה היא עושה לא מעט גם בשביל המוצרים והמותגים שאנחנו דווקא מכירות היטב, ועכשיו צריכות לתת להם אקסטרה כבוד ותשומת לב. אז אחרי שהדלקנו אתכם על המסקרה הוויראלית של מייבלין שעומדת לנחות כאן באפריל, עכשיו סביר שבאותה הזדמנות תוסיפו לסל גם את המוצר הכי מדובר ברשת כרגע, הפעם מבית לוריאל.

סדרת Infalliable של המותג המוכר אהובה על הביוטריות כבר כמה שנים, בזכות השפתונים העמידים והמייקאפ המוצלח, אבל כזאת התלהבות לא זכורה לנו: הפודרה החדשה של המותג, שמתפקדת למעשה כמייקאפ דחוס בגימור מאט, מבטיחה להעניק כיסוי מלא של מייקאפ אבל עם האפקט האוורירי של פודרה – ועל פי מאות הנסייניות בטיקטוק ברחבי העולם, גם לגמרי מקיימת.

@rocio.roses

New viral makeup product ##makeuptok ##makeup ##beauty ##lorealparis ##makeuptiktok ##notsponsored ##makeupproduct ##makeupreview

original sound – elijah

מעבר לכך, כשהביוטרית רוקיו סוריה בעלת 746 אלף העוקבים ניגשה לבדוק מה הדיבור, היא עשתה זאת בהשוואה למייקאפ-פודרה יקר ונחשב של המותג Dermablend, ולא הייתה צריכה יותר מכמה ליטופים עדינים של הספוגית על פניה כדי להכריז: "אוקי, מה? זה מטורף. אתם ממש לא צריכים להוציא הרבה כסף בשביל פודרה עם כיסוי מלא", היא אומרת ומציבה את ה'אינפליבל' של לוריאל מול המצלמה, "זה מצדיק את כל ההייפ".

כל זה בהחלט נשמע מעולה, וטוב שגם אנחנו נוכל לבדוק ולוודא את ההייפ ממש תוך כמה שבועות, כשהמוצר ינחת על מדפי הפארם המקומיים בארבעה גוונים ובמחיר סימפטי של 65 שקלים.

@adriana_mfp

FLIPANDO #makeuptiktok #lorealparis #lorealfoundationpowder #parati #fyp

original sound – elijah


@alissamarija

##LorealParis ##LorealInfaillible ##LorealParisFamily

Originalton – Alissa


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by L'Oréal Paris Official (@lorealparis)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by L'Oréal Paris Official (@lorealparis)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

השאירו תגובה

 

  • עד שלא תפסיקו עם ניסויים בבעלי חיים אין סיכוי שנקנה משהו ממכם. כדאי שחברות קוסמטיקה יתחילו להפנים את זה

    מאת: ליאת |‏ 19 במרץ 2021 | 07:51
  • only for young

    מאת: Of |‏ 18 במרץ 2021 | 19:01
  • וואלה לא תודה. מעדיפה לרכוש מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, תודה.

    מאת: נונה |‏ 18 במרץ 2021 | 10:22