הגולשת עלתה על טריק שמנפח את השפתיים באופן טבעי, וזה מטורף

דברים שאנשים לעולם לא יפסיקו לנסות להשיג בקלות ובמהירות: כסף, אהבה, שפתיים כמו של קיילי ג'נר. לשניים הראשונים הטיקטוק עוד לא מצא פתרון קסם, אבל נראה שלגבי השלישי אפשר להיות רגועים - הפלא התורן כנראה כבר מחכה לכן על מדף התבלינים

מאת  | ‏ 3 מרץ 2021

נראה שזה עובד (צילום: מתוך טיקטוק, Brittany Miller)

נראה שזה עובד (צילום: מתוך טיקטוק, Brittany Miller)

כל עוד שפתיים מלאות, בשרניות ונפוחות ממשיכות להיות המאפיין האסתטי המובהק והמבוקש ביותר של התקופה – כלומר, כל עוד קיילי ג'נר היא אדם רלוונטי בעולם – אפשר לוותר מראש על התקווה שנערות יפסיקו מתישהו להמציא ולנסות מיני טריקים ושטיקים להשגת המראה הנחשק הזה מבלי שיצטרכו לערב מחטים.

ב-2015, כש"טיקטוק" עוד היה רק שם של להיט מאת הזמרת קאשה, סערה הרשת בעקבות "אתגר קיילי ג'נר" שגרם לבני ובנות נוער לנפח את השפתיים באמצעות הפעלת ואקום. שש שנים ולא מעט מוצרים ייעודיים לאחר מכן, הילדים עדיין רודפים אחר אותה מטרה נעלה, וסביר שאת ההמצאה התורנית שלהם תתחילו להריח בכל מקום בקרוב.

@brittanyhm

My favourite lip plumping hack yet

♬ original sound – Brittany Miller

זה התחיל לפני כחודש מהטיקטוקרית בריטני מילר, צעירה נאה שמשום מה החליטה לבדוק מה קורה אם היא מערבבת קצת שמן קינמון בתוך הליפגלוס שלה. מה שקורה, כפי שגילתה לעשרות אלפי העוקבים שלה מול המצלמה, הוא שהקינמון החריף מגרה ומזרים דם אל השפתיים כך שמהר מאוד הן מתנפחות לתפארת. 

מילר ראתה כי טוב – כלומר, כי מיליוני צפיות ולייקים – והמשיכה להציע גרסאות שונות של הטריק: ערבוב בין  שמן קינמון לאבקת קינמון ליצירת "מסכת שפתיים" אינטנסיבית במיוחד, או, אם בדיוק נתקעתן בלי שמן קינמון (מוצר שעולה דולרים בודדים ברשת, כפי שהיא טורחת לציין) – סקראב שעשוי מאבקת קינמון, סוכר ושמן זית או קוקוס – אותה ניתן לשפשפף על השפתיים, לנגב ולהנות מהסלפי הקרדשיאני המושלם.

@brittanyhm

Reply to @jroze123

original sound – Brittany Miller

הדרמטולוגים, קוסמטולוגים ושאר המומחים שמיד נקראו לחוות את דעתם המקצועית על התופעה מרגיעים ואומרים – יכולים להיות רעיונות גרועים יותר. בסך הכל מדובר בחומרים טבעיים, ומומלץ רק לערוך בדיקה נקודתית קלה לפני שמטביעים את הפרצוף בקינמון. לגבי הטעם והריח? ובכן, זה כבר עניין של טעם וריח. 

@brittanyhm

 

original sound – Brittany Miller

@shonahazel

Testing it out so you don’t have too courtesy of @brittanyhm #smalllips #biggerlips #Bossit2021 #hack #viral #foryou #cinnamonoil #test #comedy

Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod

@oliviaw2507

Trying cinnamon oil as a lip plumper #fyp #makeup #lipplumper #cinnamon

Steven Universe – L.Dre

@mireyarios

Cinnamon oil = lip plumper #beauty #beautytips #lips #beautytipsbymireya

original sound – Mireya Rios

 

השאירו תגובה

 

  • אני כבר מכירה את הטריק הזה מזמן. אני מערבבת שמן בסיס כמו שמן זית או שמן שקדים עם שמן קינמון ומורחת על השפתיים. מחזיק יומיים. מנפח מאד.

    מאת: ריקי |‏ 4 במרץ 2021 | 14:20
  • גאונה

    מאת: אשה יפה |‏ 4 במרץ 2021 | 09:36
  • הגיוני סך הכל אבל ההשפעה היא זמנית אז לא שווה…

    מאת: ענבר |‏ 4 במרץ 2021 | 08:53