שרביט קסמים: טריק "הרמת הפנים" הקליל הזה הפך ויראלי, ובצדק

חשבנו שאנחנו יודעות עליו הכל - בכל זאת מדובר במוצר האיפור הכי בסיסי וחיוני שלנו. אבל עכשיו מוכיחה טיקטוקרית מבריקה אחת שחוץ מטשטוש והעלמת פגמי עור, הקונסילר מסוגל גם להעניק לנו הרמת פנים ביתית, פשוטה ומהירה

מאת  | ‏ 13 פברואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Makeup Tutorials (@hottestmakeuptutorial)

שימו לב: זה עומד להיראות כמו עוד אייטם נלהב על טריק הביוטי התורן שהפך לוויראלי בארץ הפלאות הפתלתלה שהיא טיק-טוק, אבל למעשה זהו שיר הלל למוצר שלא תמיד מקבל את ההערכה שהוא כה ראוי לה. מסקרה ואייליינר זה סקסי, החיפוש אחר המייקאפ המושלם הוא הרפתקה לכל החיים ושפתונים מכל הסוגים הם האובססיה הנצחית שלנו – אבל אם הפרצוף שלנו הוא לחם, קונסילר הוא חמאה.

מטה הקסמים שבכוחו לטשטש ולהעלים כהויות, פצעונים ושאר פגעי אפידרמיס בלתי קרואים, הוא לגמרי המוצר שניקח איתנו לאי בודד, וכנראה גם היחיד שעדיין יחכה על שידת האיפור שלנו, לפחות ליתר בטחון, גם כשכולנו כבר נסתובב בעולם עם פילטר מובנה על הפרצוף. אם כל זה לא מספיק – עכשיו מתברר שבכוחו של הקונסילר גם לארגן לנו הרמת פנים קלילה ומהירה.

@meghaess

pause in the end for a before & after #facelift #faceliftmakeup #makeuptutorial #contour

♬ Papi Chulo – Octavian & Skepta

על הטריק המעולה הזה אחראית מגה סינג, טיקטוקרית אמריקאית שמתמחה במדריכי ביוטי קצרצרים ומצוינים וצברה ויראליות רצינית בעקבות הטיפ שרבים מיהרו לשחזר: היא בסך הכל מניחה קונסילר נוזלי בשש נקודות של פניה – זוויות העין החיצונית והפנימית, מתחת לשפה כלפי מעלה, לצד גשר האף ועל עצם הלחי העליונה – ואז מטשטשת באמצעות ביוטי בלנדר ומקנחת בכנף אייליינר זוויתית. האפקט ניכר ומפתיע: הצד שעליו יישמה סינג את הטריק בהחלט נראה מורם, מואר ומתוח יותר.

זה גם לא טוטוריאל הקונסילר היחיד שם – פרופיל הטיקטוק שלה מלא, כאמור, בשלל מדריכי קונטור קלילים שקים קיי הייתה חותמת עליהם ללא היסוס. אז תודה למגה סינג ותודה לטיקטוק, אבל יותר מכל – תודה לך, קונסילר. אנחנו לא ראויות לך.

@meghaess

how to facelift & contour. EASY HACK! #facelift #contourtutorial #makeuptutorial

♬ What We Doin' – City Girls


@meghaess

Reply to @puthyswaggerthenurmum pause for a shocking before & after #facelift #faceliftmakeup #contourtutorial

sonido original –


@meghaess

pause in the end for a before & after #facelift #faceliftmakeup

original sound – Allison


@meghaess

My first EVER viral video. Thank you guys for millions of views since then ##faceliftmakeup ##facelift ##makeuptutorial ##beautyhacks

BDASH Breathe – BDash


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@sephora_spain)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bobbi Brown Cosmetics (@bobbibrown)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHISEIDO (@shiseido)

 

השאירו תגובה