רואות ורודות: טרנד האיפור ההיסטרי הזה יחמיא לכל אחת

מי שאוהבת להתאפר תמיד תמצא הרבה סיבות לשמחה ואופטימיות על מדף הביוטי שלה, והטרנד הוורסטילי והמתקתק שהשתלט לאחרונה לאחרונה על הפיד הוא דוגמה מעולה: כולן משחקות עכשיו עם צלליות ורודות - בין אם בגרסה עדינה ושקפקפה או דווקא בוהקת וזועקת - וכל עוד המסיכות עוד איתנו, זו לגמרי ההזדמנות להעביר את האקשן אל העפעף

מאת  | ‏ 4 פברואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

כבר כמה שנים שעולם האופנה מטפח פיצול אישיות לתפארת, כשפולחן המראה הטבעי רוקד טנגו סוער עם כל מה שמוגזם, מוחצן ומלאכותי במופגן. זה פחות מאבק כוחות תרבותי ויותר מפגש הרמוני של יין ויאנג, והמגמות השולטות בתחום הביוטי מבטאות זאת באופן המובהק ביותר. 

כך, למשל, בזמן שהמגיפה וסגריה ייתרו כל צורך בשגרת איפור כלשהי, נרשמו דווקא יותר ויותר מראות ביוטי מושקעים וצבעוניים בפיד. כשהחותם שהותירו פגש את המציאות, הושגה פשרה נוחה למדי: חובת המסיכות במילא משאירה רק את איזור העיניים, ומה זו אם לא הזדמנות פז להגזים ולהתפרע.

בקרוב כבר נצטרך להתחיל להתריע על טרנד הבגדים הוורודים שעומד לשטוף את מחוזותינו ומלתחותינו באביב, אבל עד אז – קבלו הכנה מבוקרת בצורת טרנד הצללית הוורודה. הטייק המתקתק הזה על הרטרו המתחזק לתחילת שנות האלפיים מתאפיין במראה סמוק וחיוני, שיחמיא לכל גוון עור ועיניים.

"כשזה מגיע לצללית ורודה, החוק היחיד הוא שאין חוקים", אומרת ל-Whowhatwear המאפרת דנסה מייריקס. "אם אתן עדיין מהוססות, הייתי ממליצה להתחיל לשחק עם צללית ורדרדה במרקם שימרי-שקוף. אם אתן יותר נועזות אבל עדיין לא סוגורות על ורוד, השתמשו באותה צללית שימרית כגימור מעל צללית כחולה, סגולה או אפילו כתומה כדי לייצר אפקט דו-גוני". 

מייריקס ממליצה להשתמש בעפרון עיניים בגוון ניוד על העפעף התחתון על מנת להימנע ממראה "חולני", לא לשכוח מסקרה טובה כמובן, וכן להניח מעט סומק ורוד על עצמות הלחיים ולטשטש אותו לכיוון הרקות לטובת אותה חיוניות טבעית ונחשקת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Peter Philips (@peterphilipsmakeup)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

השאירו תגובה