"זה היה ממש קשוח": קנדל חושפת את מה שהכי עזר לה להיפטר מהאקנה

זה כבר ממש לא סוד שהדוגמנית המצליחה בעולם התמודדה במשך שנים עם בעיות עור, אבל האופן בו הצליחה להתגבר עליה הוא כן קצת סוד - עד עכשיו. בסרטון ל"ווג" היא חושפת את שדרת הטיפוח והאיפור שלה, ועל הדרך מספקת מתכון למסיכת פנים ביתית מעולה וגם טיפ מנצח מאמא קריס

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics)

את פני הצופים בסרטון המתעד את שגרת הטיפוח שלה מקבלת קנדל ג'נר בלוק לא פוטוגני במיוחד, עד כמה שזה אפשרי במקרה שלה. העיסה הירקרקה שעל פניה מתבררת כמסיכת פנים ביתית, שאת המתכון המסקרן שלה היא מספקת מיד: אבוקדו מעוך, שיבולת שועל, טיפת שמן לבנדר אורגני ו"קצת דבש שקיבלתי מקורטני אז מניחה שהוא ממש טבעי וטוב". התערובת הזאת, היא אומרת, מזינה את העור שלה בלחות וזוהר.

"עשיתי את סרטון 'סודות הביוטי' לווג לפני ארבע שנים, כשהייתי תינוקת קטנה, והרוטינה שלי השתנתה לגמרי מאז", היא מספרת תוך כדי שהיא מניחה על פניה מסכת בד עם קולגן ומהדקת אותה אל העור באמצעות רולר. "תמיד הייתי סופר עסוקה בעור שלי, בעיקר כשהייתי בת 14 בערך והתחלתי לסבול מאקנה. לעבור את המסע הזה עם העור שלי לימד אותי כל כך הרבה". 

היום, מעידה קנדל בת ה-25 בשמחה, היא סוף סוף יודעת מה טוב לעור שלה. "אני אנושית, מן הסתם", היא מספקת תזכורת חשובה, "אז יש לי התפרצויות פה ושם, אבל זה כל כך הרבה יותר טוב. פעם זה היה ממש קשוח. ברגע שהבנתי את שגרת הטיפוח הנכונה, התחלתי לחשוב הרבה על התזונה שלי והחלטתי לחתוך ממנה מוצרי חלב. לא לגמרי, כי אני אוהבת גבינה – אבל בכנות, זה כל כך עזר לי".

והרי אי אפשר בלי טיפ מנצח מהאישה שלימדה אותה את כל מה שהיא יודעת: "אמא שלי תמיד אמרה 'אל תתחילו להסתכל במראות המגדילות האלה, כי תראו שם דברים שאף אחד לא רואה ותתחילו לחטט בהם'. היא נפטרה משלה ואמרה שזו המתנה הכי טובה שאפשר לתת לאקס שהיה מרושע אלייך, כי הוא יגרום לעור של עצמו להתפרץ מרוב שהוא יחפור בו". אימצנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

בהמשך הסרטון מפרטת קנדל את שגרת האיפור ("זה לוקח לי בערך 15-20 דקות, אני לא כמו קיילי") ואת מוצרי המאסט על המדף שלה: מייקאפ של שאנל, ברונזר של אסתי לאודר (אותו היא מניחה גם על העפעפיים, ומוסיפה ממנו עוד קצת ברגע האחרון כי היא "אובססיבית"), מסקרה ועפרון שפתיים של ארמני ולא מעט מוצרים של מותג עלום בשם "קיילי קוסמטיקס", ספציפית מהליין "קנדל וקיילי". אם התוצאה הסופית לא תשכנע אתכן להזמין את הליפגלוס הוורדרד שיצרו השתיים האלה, לא ברור מה כן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

השאירו תגובה

 

  • ידוע שהיא לקחה רקוטן אז שלא יבלבלו לכן את הביצים,

    מאת: אלה |‏ 20 בנובמבר 2020 | 13:21
  • הג'נריות הן היחידות שנראות טוב במשפחה הזאת. הקרדשיאנז עצמן כוניפות אחת-אחת, כולל קים.

    מאת: נסטיה |‏ 17 בנובמבר 2020 | 19:43
  • אל תלמדו ממנה, המסכות הטבעיות האלה ממש לא טובות לעור, אנחנו לא אמורים לשים כזאת רמה של חומציות על העור שלנו והרבה מרכיבים ישירים כאלו לא טובים ונקיים לפנים. זה בולשיט, בטוחה שהיא משלמת הון לטיפולים הכי טובים לעור אצל מקצוענים

    מאת: . |‏ 17 בנובמבר 2020 | 09:01