"האייליינר הבלתי נראה" הוא טריק האיפור הכי שווה שגילינו לאחרונה

כבר לא סוד שמור של מאפרים: מתברר שאפשר להשיג את המראה המחמיא של איליינר, כולל אפקט הרמת ריסים נחשק, ולהיראות כאילו לא התאפרנו בכלל. זה ידרוש מכן לפגוש את הריסים שלכן מקרוב מאוד, אבל זה לגמרי שווה את זה

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMY SOLEIMANI (@romyglow) on

עבור רבות מאיתנו, סביר שהיעדר הצורך להתאפר בימים אלה הוא אחד מיתרונות המצב, כמעט כמו השחרור המענג מכלא החזייה. אבל עדיין מסתובבות בינינו (שלא לומר בין שורות אלה ממש), כאלה שרוטינת הביוטי של הבוקר היא זכות ולא חובה מבחינתן, תחביב ולא מטלה. כאלה שמרגישות יותר עירומות בלי איפור מאשר בלי חזייה, שלוחשות מילות געגוע להיילייטר שלהן אבל מבינות שיהיה מטופש ומיותר להתאחד איתו לטובת טיול מהסלון למטבח.

אז עבור אלה שבכל זאת עוד יוצאות לאנשהו, אלה שמשתדלות להיראות במיטבן גם בישיבות זום ובעיקר אלה שסתם מחפשות תירוץ להשתעשע קצת בארץ הפלאות הזאת שנקראת איפור – מצאנו את הטריק המסקרן הבא. ובתור מי שמתאפרות מגיל ארבע (כבר רמזנו שמדובר כאן במקרה חמור), מפתיע מאוד שלא הכרנו אותו עד היום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@freshfacestace.in.seattle) on

קוראים לזה "טייטליינינג", או "האייליינר הבלתי נראה" – ומדובר בשיטה שנועדה להעניק את האפקט המחמיא והאהוב של אייליינר, רק בגרסה מעודנת ופחות דרמטית. הרעיון, כפי שמסבירה המאפרת ההוליוודית רומי סולימני ל"ווג", די פשוט: שימוש נקודתי באייליינר הכי צמוד שאפשר לקו הריסים, ממש ביניהם (מיטיבות הלכת ייגשו מהחלק התחתון-הפנימי), באופן שגורם להם להיראות מלאים ועבים יותר באיזור השורשים.

"זו טכניקה עדינה שמייצרת 'הרמה' בלי להשתמש בהרבה חומר. "זה אף פעם לא יוצא כבד או עשוי מדי, וזה ממש מאריך ופותח את העין". למראה טבעי אף יותר, היא אומרת, בחרו באייליינר או עפרון בגוון חום-אפרפר, שמייצר אפקט "מוצלל יותר", לדבריה. סולימני מסכמת ומוסיפה כי "בימים אלה זה מעולה לזום, כי זה מגדיר את העיניים בלי להיראות כמו איפור". זום או לא זום – אנחנו מתכוונות להתאמן על הטכניקה הזאת במרץ בזמן הקרוב. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMY SOLEIMANI (@romyglow) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMY SOLEIMANI (@romyglow) on

השאירו תגובה