טוב ויפה: עשרת מוצרי האיפור והטיפוח שהכי אהבנו השנה

לא מעט מוצרי ביוטי נוחתים על השידה שלנו, והמבחן האמיתי בודק אלו מהם נשארו שם: המסקרה הזולה שמנצחת את כל המתחרות היקרות, הבושם שאי אפשר להסביר את ההתמכרות אליו, הסטיק ששדרג לנו את עור הפנים - אנחנו כאן כדי לחלוק את הממצאים

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Into The Gloss (@intothegloss) on


קונסילר של איל מקיאג'
אמנם עפנו השנה בעיקר על השפתונים המעולים של מותג האיפור המקומי-בינלאומי, אבל ניכר שבאיל מקיאג' לא מזניחים גם את כל מה שקורה מסביב לשפתיים: סדרת הקונסילרים הנוזליים שהושקה לאחרונה זכתה לשם הבלתי משתמע לשני פנים F*ck i'm Flawless, וכוללת שבעה גוונים מדויקים במרקם קרמי וקליל עם אפליקטור נוח שעושה את כל העבודה שאפשר לבקש ממוצר קריטי שכזה: טשטוש פגמים אחיד, חלק ואוורירי.

149 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

149 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

בושם של Byredo
כשמותג הבישום הלוהט בעולם נחת השנה בארצנו, זה בערך כל מה שידענו עליו: אי אפשר להסביר את הניחוחות האלה, ואתן חייבות אותם. אחרי שהתמכרנו אנושות ל-La Tulipe, הבנו שאנחנו עדיין לא לגמרי מבינות, ושמילים יפות כמו "יוניסקס" ו"תווים עליונים" פשוט לא יצליחו להעביר את הכישוף שהוא הבושם הזה, בן השאר גם בגלל שהבשמים של ביירדו "מתפתחים אישית" על העור. פשוט סמכו עלינו וסדרו לעצמכן התזת ניסיון בהקדם.

799 שקלים למאה מ"ל (צילום: יחסי ציבור)

799 שקלים למאה מ"ל (צילום: יחסי ציבור)

מסקרה של Essence
האמת היא שהמסקרה הספציפית הזאת היא בסך הכל עוד הזדמנות להזכיר כמה אנחנו אוהבות את מותג האיפור הגרמני, שפשוט לא מפסיק לייצר מוצרים מעולים במחירים מצחיקים. השפתונים, ההיילייטרים והלקים של אסנס הם תושבי קבע בתיק איפור השלנו, אבל מחלקת המסקרה מאז ומתמיד הייתה המצטיינת העיקרית – וזה נכון מתמיד ביחס ל-What the Fake, שבעזרת מברשת חכמה מגיעה לכל הריסים בשתי משיחות ומסדרת להם אורך ונפח שמנצח בקלות מסקרות שעולות פי עשר ממנה.

17 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

17 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

באלם לשפתיים של NUXE
עוד לייבל שנערץ על איט-גירלס ברחבי העולם ועשה לאחרונה עלייה מרגשת הוא NUXE. קצת אחרי שסיימנו להשתפך ולשפוך על עצמנו את השמן המפורסם, התפנינו לבחון מקרוב גם את הלהיט הנוסף של המותג: חמאת שפתיים המבוססת על דבש ומיועדת להזנה עמוקה. היינו אומרות שמדובר במוצר מושלם לאווירת החג (כי דבש) ולחורף (כי יובש), אבל מהנשיקה הראשונה היה ברור שאת הצנצנת הקטנה הזאת אנחנו לא משחררות גם בפורים או בפסח או בקיץ או בשום מצב. טיפ של מקצועניות: ערבבו אותו עם קצת סוכר ושפשפו את השפתיים לפילינג עדין ומתוק.

70 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

70 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

סטיק פנים של סימפל
מותג הטיפוח הבריטי, שנחשב לנמכר ביותר בממלכה המאוחדת, התמקם על מדפי ארצנו בצניעות אופיינית. אבל אל תתנו להיעדר הרעש והצלצולים לטשטש אותו: המוצרים של Simple הם אחת התגליות המשמחות של התקופה, ולאט-לאט השתלטו כמעט לגמרי על שידת הטיפוח שלנו הודות לטיפול עדין וטבעי שפשוט מביא תוצאות. אחרי ידידות מופלאה עם תרחיץ וקרם הפנים, צירפנו לרוטינת המקלחת גם את סטיק הפחם הזה – ועם עור הפנים שהוא משאיר אחריו פשוט אי אפשר להתווכח. התחושה היא של ניקיון עמוק ומיידי אבל עדין, ולאחר תקופת שימוש גם ניכר שיפור משמעותי במצב העור והפצעונים. ככה פשוט.

35 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

35 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

פלטת צלליות של OFRA
כשזה מגיע לפלטות ומיני אבקות צבעוניות, המוצרים של Ofra Cosmetics אף פעם לא מאכזבים, ובימים בהם איפור העיניים מקבל בעל כורחו את קדמת הבמה, סדרת הצלליות הזאת לגמרי הרימה לנו. פלטת ה-Galaxy באופן ספציפי מבוססת על גוונים סגולים טרנדיים ומחמיאים, בעלי פיגמנט עשיר ועמיד שלא צריך להיות ביוטריות עם מיליוני עוקבים כדי להגיע איתו ללוק מהפנט.

135 שקלים ברשת BE (צילום: יחסי ציבור)

135 שקלים ברשת BE (צילום: יחסי ציבור)

ליפגלוס של בובי בראון
2020 הייתה שנה של הרבה דברים, ובין השאר גם של ליפגלוסים. המוצר שעד לא מזמן היווה בעיקר מזכרת דביקה מתחילת שנות האלפיים, הלך ודחק בעקשנות את ה"מאט ליקוויד ליפסטיק" על שם קיילי ג'נר מכס המלכות של השפתונים, ואפילו לא נתן למסכות להפריע לו יותר מדי. הרגע בו אנחנו מורידות את המסכה ומתפנקות על ה-Crushed Oil של בובי בראון הפך לאחד האהובים ביום, בעיקר הודות לפורמולה מבוססת השמנים שלצד גוון מדויק וברק עדין, גם מזינה ומטפחת את השפתיים ברכות חלקלקה.

110 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

110 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

אייליינר של ביוטיקר
את מותג הלואו-קוסט המקומי לא צריך להציג, כפי שיעידו לקוחות רבות ומרוצות שחוזרות כבר שנים אל המוצרים הזולים באופן מגוחך שלו, ובפרט אל ה"דיפ-ליינר", מוצר הדגל והבסט-סלר של ביוטיקר. המהדורה המנצנצת שלו רק היוותה תזכורת לכך שיש אמת בפרסום – מדובר באייליינר מעולה, עמיד ונוח למריחה, שהמחיר שלו לא משאיר ברירה אלא לרכוש בכל הצבעים.

8 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

8 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

סומק+ברונזר של פופה
תזכירו לנו מי הנודניק שאמר שפחות זה יותר, ונשלח לו במתנה את המוצר הזה של פופה. ה-Bronze Sculpt אמנם תופס לא מעט מקום על שידת האיפור הודות לגודלו המסיבי, אבל זה חלק בלתי נפרד ממה שכל כך טוב בו: מוצר רב תכליתי המכיל שלוש שורות של סומק, ברונזר וקונטור, ומאפשר פיסול פנים קליל ואפקטיבי, עם אפקט מוצלח של שיזוף טבעי ובריא, ממש כאילו לא בילינו תשעים אחוז מהשנה הזאת תחת הפלורסנט הביתי.

119 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

119 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

סדרת הספא של דרמלוג'יקה
טרם פגשנו מוצר של דרמלוג'יקה שלא רצינו לישון איתו כפיות בלילה, אבל סדרת האמבטיה הזאת ממש החזירה לנו חדווה לחיים. אף יום לא יכול להישאר לגמרי מבאס אם מסיימים אותו בפינוק הרב-שלבי הזה: ג'ל רחצה, פילינג סקראב, שמן יבש וקרם לחות – כולם בעלי השפעה מיידית ומעולה על העור וניחוח לבנדר-אקליפטוס מסחרר. מכל המוצרים שהבטיחו לגרום לנו להרגיש כאילו אנחנו במקום אחר, שלו ויוקרתי הרבה יותר – סדרת הספא הביתית הזאת הכי קיימה.

ג'ל רחצה: 155 שקלים, סקראב: 218 שקלים, שמן גוף: 253 שקלים, קרם גוף: 164 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

ג'ל רחצה: 155 שקלים, סקראב: 218 שקלים, שמן גוף: 253 שקלים, קרם גוף: 164 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

השאירו תגובה