פינוק מושלם לסגר: מצאנו את העסקה הכי שווה באסוס

בין שלל המסורות הזרות שהיינו שמחות לאמץ בולטת מסורת ה"אדוונט קלנדר" - מארזים שמציעים לפנק את בעליהם בהפתעה כיפית אחת ליום. הגרסה החגיגית והנוכחית של אסוס שווה במיוחד וכוללת מוצרי איפור וטיפוח מעולים ומסקרנים - אז היינו חייבות לחלוק

מאת  | ‏ 13 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

אצלנו אולי סופרים את הימים עד ראש השנה העברי אבל מעבר לים כבר מתחילים לעשות קולות מוקדמים של כריסמס עם השקות, מבצעים ומארזי מתנות שמשדרים על גל ההולידיי ספיריט.

באסוס היטיבו לשלב בין ההתעניינות הגואה בטיפוח הביתי שמאפיינת את ימי קורונה, לתקופה של לפני החגים הנוצריים, והשיקו מארזי ביוטי שווים ומפתים.

12 מוצרים ב-185 שקלים (צילום: Asos.com)

12 מוצרים ב-185 שקלים (צילום: Asos.com)

האדוונט קלנדר המסורתי – מעין לוח שנה הממסגר את הימים שלפני חג המולד, משמש לא מעט חברות מסחריות להשקת מארזים מיוחדים. באסוס, כמה לא מפתיע, מודעים לפוטנציאל החגיגי ומציעים שלושה מארזי ביוטי שונים.

חובבות הקלנדרים המלאים, המציעים ספירה לאחור של 24 ימים, ייהנו ממארז מאובזר במיוחד ובו 24 מוצרים שונים ארוזים במיוחד באריזות מעוצבות וממוספרות. 13 מתוך המוצרים הם מוצרים בגודל מלא וברשימה לא חסרים מוצרים של חברות שוות ומוכרות כמו מאק, קליניק, דה אורדינרי וטו פייסד – כל זה ב-395 שקלים, לפני ההנחות האופציונליות.

יש גם לבנים (צילום: Asos.com)

יש גם לבנים (צילום: Asos.com)

מי שאוהבת את מארז הציפייה שלה מהודק יותר, וכמובן זול יותר, תמצא מארז המיועד ל-12 ימים ובו לא פחות מעשרה מוצרים בגודל מלא, ביניהם מסקרה של רבולושן, תכשיר לחות של דה אורדינרי ומסכה של גלאם גלואו. המארז ה"צנוע" יותר יעלה 185 שקלים, ויש לו גם תאום אטרקטיבי לא פחות עם מוצרי טיפוח לגבר.

מעבר לגימיק השיווקי והאפשרות להתנסות במגוון גדול של מוצרים של חברות שונות, האדוונט קלנדר'ס מגלמים גם מחיר מפתה. המארז הגדול המכיל מוצרים בשווי של הרבה מעל 1000 שקלים עולה קצת פחות מ-400 שקלים, וכשלוקחים בחשבון שהמארזים נשלחים בחינם לארץ ושאפשר להחיל עליהם את קופון ה-17% שמוצע ללקוחות ישראלים (il17) מתקבלת חבילה די שווה, במיוחד כשבאופק מסתמנים לא מעט ימים עצלים של סגר.

24 מוצרים ב-395 שקלים (צילום: Asos.com)

24 מוצרים ב-395 שקלים (צילום: Asos.com)

השאירו תגובה