אין יותר ימין ושמאל: כך תמרחו לק באמצעות היד החלשה, בלי להתלכלך

אם הפרידה מהמניקוריסטית בתקופת הסגר גרמה לכן לרצות להמשיך ולעשות את זה בעצמכן, וגם אם תמיד העדפתן מניקור ביתי - מומלץ לקרוא את מה שיש למקצוענים לומר על התקלה האנטומית שמכשילה גם אותם: איך מורחים לק ביד הדומיננטית בלי להתלכלך ולהתעצבן?

מאת  | ‏ 7 יוני 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by OPI (@opi) on

רבות מתהדרות לאחרונה בכישורי הקוסמטיקה העצמית שרכשו בעל כורחן בתקופת הסגר, כשהמספרה הייתה געגוע עמוק והמניקוריסטית הייתה חלום רחוק. אבל עם יד (מטופחת למשעי, כמובן) על הלב: מי מכן באמת הצליחה להשתלט עד הסוף על האמנות העדינה של מריחת לק באצבעות היד הדומיננטית?

אל תרגישו רע. מדובר, אובייקטיבית, במלאכה כמעט בלתי אפשרית שגם המקצוענים מעידים שלא תמיד הולכת להם חלק – לפחות אלה שסיפקו ל-Allure את רשימת הטיפים הזאת, שנועדה למזער ככל האפשר את התסכול והלכלוך הנלווים לעסק. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@tombachik) on

מניקוריסט הסלבס טום באצ'יק, למשל, מתחיל בלהדגיש את המובן מאליו: "המפתח הוא קודם כל לשמור על היד שעליה מורחים את הלק יציבה לחלוטין". לטובת זאת הוא מציע רעיון מעניין, שנוגד לגמרי את האינטואיציה ואת השיטה בה אנחנו תמיד עובדות: "התחילו מלצבוע את הציפורניים ביד הדומיננטית" – כלומר, אם אתן ימניות, השתמשו קודם ביד שמאל על מנת למרוח לק בימין. "תגמרו קודם עם החלק הקשה, ומשם זה יילך חלק".

הוא מציע לוודא יציבות באמצעות הנחת היד על משטח מוגבה וקשיח כמו קופסת נעליים, וממליץ: "החזיקו את מברשת הלק ביד הלא דומיננטית והניחו את הזרת על המשטח כדי לשמור על יציבות. זה יעניק שליטה טובה יותר מאשר שימוש בכל האצבעות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sigourney Nuñez (@nailartbysig) on

המניקוריסטית סיגורני נונייז מאשרת, אבל מדגישה כי עדיין סביר שהצבע יחרוג מעט מגבולות הציפורן – וכדי להתמודד עם הטרגדיה הזאת ביעילות המירבית היא ממליצה להקריב מברשת עיניים קטנה, מהסוג איתו מניחים אייליינר, ולשמור אותה בהישג יד כשהיא טבולה במסיר לק. "ניקוי של השאריות מהצדדים ומבסיס הציפורן תוך כדי העבודה יעניק למניקור הביתי מראה הרבה יותר מלוטש. רק אף פעם אל תשמשו במברשת הזאת על הפנים שוב!".

אם כל זה עדיין נשמע כמו מתכון לאסון, או לפחות לעצבים, אבל אתן באמת רוצות לוודא שתוכלו לעשות זאת בעצמכן – יש ישועה, והיא עולה פחות מעשרה דולר באמזון. "אני מאוד ממליצה להשתמש ב'מחסום לטקס' סביב הציפורניים", אומרת המניקוריסטית ג'ינה אדוארדס. לטקס נוזלי הוא מוצר כיפי למדי, שאפשר בצדי האצבעות לפני מריחת הלק. כל הצבע העודף זולג ומכתים אותו, והוא מצדו מתייבש לכדי שכבה גמישה ומתקלפת שנותר רק לתלוש בהנאה עם סיום המריחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gina Edwards (@ginaedwards_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by OPI (@opi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@tombachik) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@tombachik) on

 

השאירו תגובה