קורטני וקלואי מודות שוויתרו על חפיפה, ואולי זה לא כזה רעיון רע

רבות ניצלו את תקופת הבידוד והסגר להזנחה מכוונת יותר או פחות של משימות יומיומיות מעולמות הטיפוח. קורטני וקלואי קרדשיאן, למשל, הפחיתו משמעותית את תדירות חפיפת השיער - ולפני שאתן מזדעזעות, כדאי לשמוע מה יש להן להגיד על התוצאות

מאת  | ‏ 19 מאי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

כולנו כבר יודעים שמעבר למשבר עולמי והרבה עגמת נפש, מגיפת הקורונה גם הביאה איתה כמה ברכות לא צפויות, למשל תופעת "הטבע מתעורר" שכבר הפכה לקלישאה, ובמסגרתה משתפכים המבודדים על חיי הבר שבהיעדר נוכחות אנושית עולים ופורחים שם בחוץ. אבל מה לגבי הטבע שמתעורר בפנים, בין כתלי הבית המסוגר?

כפי שהקורונה הכניסה את הסביבה החיצונית לניסוי בלתי צפוי שבודק מה קורה כשמפסיקים להתערב בדרכיה הטבעיות, כך היא אפשרה גם לרבים ורבות "להזניח" את השימוש היומיומי במוצרי איפור וטיפוח למיניהם. אל תרגישו רע, אלה לא רק אתן שהפסקתן להתאפר, לגלח, לצבוע ולחפוף – אלה גם קורטני וקלואי קרדשיאן, למשל, והן שמחות להתוודות על כך וגם להזכיר שאולי ממש לא מדובר ברעיון רע.

במסגרת "Wellness Wendsday", סדרת היוטיוב של קורטני, אירחה בכורת הקרדשיאנס בסרטון לייב את אחותה, שבשלב מסוים העירה לה על כך שהיא נוגעת לא מעט בשיערה. "את יודעת למה? כי רק התקלחתי, נתתי לו להתייבש וישנתי עליו. אפילו לא הברשתי את השיער שלי היום". 

לאחר שהחמיאה לקורטני על הסטייל הטבעי ("זה ממש סקסי! תלכי ככה כל הזמן!"), חשפה קלואי שגם היא חופפת עכשיו רק פעם בשבוע, ומדי פעם, במידת הצורך, משתמשת במעט שמפו יבש. קורטני הוסיפה שהיא פשוט הפסיקה לחפוף אחרי כל אימון, וכעת רק שוטפת את השיער במים. חשוב לציין שעל פי כל המומחים, בהחלט מומלץ לאפשר לשיער הפסקה מחפיפות ושימוש במוצרים – שלאורך זמן מזיקים לייצור השמנים הטבעי שלו, מובילים לקרקפת שומנית וגורמים לקצוות מפוצלים. אם לא עכשיו, אימתי?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

השאירו תגובה

 

  • זה דבר ידוע ואין צורך לטחון אותו. לטובת בריאות השיער לחפוף אחת לשבוע. ככה נהגתי כל חיי ואין מי שלא תקנא עד מוות בחיות, בריאות ומלאות השיער הארוך שלי. גם לידות לא פגמו בו

    מאת: סתיו |‏ 21 במאי 2020 | 08:17
  • שיער שלא חפפו אחרי אימון מגיע לרמת סירחון של פח זבל ממש גועל נפש , שיער זה כמו מסננת סופג את כל הזיהום והלכלוך והחיידקים שיש באוויר ובנוסף הזיעה של האימון , זה אפילו מסוכן לבריאות. בהצלחה.

    מאת: ברק |‏ 19 במאי 2020 | 17:19