מוצר משנה חיים? דייסון משיקה מחליק שיער מתקדם

אחרי ששברו את שוק שואבי האבק החליטו בדייסון להיכנס גם לתחום עיצוב השיער, ועד כה השיקו מייבש ומסלסל מקצועיים ואיכותיים. כעת מגיע הרגע להיכנס גם לטריטוריה הקדושה של מחליקי השיער, וזה כמובן נראה מאוד מבטיח

מאת  | ‏ 10 מרץ 2020

דייסון Corrale. "טכנולוגיה פורצת דרך" (צילום: יח"צ)

דייסון Corrale. "טכנולוגיה פורצת דרך" (צילום: יח"צ)

הימים ימי קורונה, האווירה עגומה ואף אפוקליפטית ואימת הבידוד אורבת מאחורי כל פינה. נדמה שיותר מהכל נחוצות כרגע תזכורות לכך שהכדור ממשיך להסתובב, העולם כמנהגו נוהג ובדייסון ממשיכים להשיק מוצרי חשמל שמבטיחים לשנות את חיינו. בינתיים עוד לא מדובר בשואב נגיפים משוכלל שיחסל את המשבר (אף שלא נתפלא אם מדייסון תבוא גם הישועה הזאת), אלא מוצר שככל הנראה יהפוך לחברה הטוב ביותר של כל מקורזלת ממוצעת.

אחרי שפרצו בסערה אל תחום עיצוב השיער עם המייבש Supersonic והמעצב Airwrap, הבשורה החדשה מבית המותג הבריטי כבר נכנסת לטריטוריה הרגישה מכולן עם מחליק שיער חדש ומסקרן. "לאחר אין סוף בדיקות, ניסויים ומחקרים", נכתב בהודעה החגיגית לעיתונות, "המייסד ג'יימס דייסון חושף היום את מחליק Dyson Corrale".

נבחרת מעצבי השיער של דייסון (צילום: יח"צ)

נבחרת מעצבי השיער של דייסון (צילום: יח"צ)

המפרט הטכני מרהיב כצפוי, ומבטיח כי "המכשיר הינו המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב משופר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים". ייחודו בפעולה אחידה ומדויקת יותר שאמורה להפחית משמעותית את הנזק לשיער באמצעות טכנולוגיית בקרת חום מתקדמת. 

מדובר, כמובן, במכשיר אלחוטי המצויד בסוללות ליתיום עוצמתיות, מגיע לטעינה מלאה בתוך 70 דקות ומספק עבודה אלחוטית של עד 30 דקות. כל הטוב הזה יושק בישראל בחודשים הקרובים וככל הנראה יעלה קצת יותר ממחליק השיער הממוצע בשוק, אם כי מחירו הרשמי טרם פורסם. יש למה לחכות. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dyson Hair (@dysonhair) on

השאירו תגובה