מריחים את החג? בחרנו את הבשמים הכי טובים בשוק

זה לא באמת חג בלי בושם חדש על המדף, ואמנם מדובר במנהג ראוי ומפנק - אבל גם בכזה שיכול להיות מלווה בכאב ראש לא קטן. כדי שלא תסתחררו יותר מדי בין מדפי רשתות הפארם, אנחנו בילינו שעות של הסנפה בתחקיר הכי חשוב של ראש השנה תש"פ וחזרנו עם בחירות המערכת המבושמות

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

אתם מריחים את זה? הניחוח החגיגי והמרענן של עשרות אנשים מציפים את הקניונים ואת רשתות הפארם בבוקר ערב החג, מנסים להתארגן על מתנות אחרונות ובעיקר משפריצים ערב רב של בשמים לכל עבר? כנראה שלא נוכל להציל אתכם מהסיטואציה הקלאסית הזאת גם השנה, אבל נשמח לספק הכנה יעילה ולשלוח אתכם היישר אל האופציות המבטיחות ביותר. מהפרחוניים דרך הפירותיים ועד העציים – אלה הבשמים החדשים ששווה לבדוק לקראת החג הקרוב והחורף הקרוב, כולל כמה שנעמו במיוחד לאפיהן המנוסים של בנות מערכת FF:

בחירות המערכת:

בחירות המערכת (צילום: יחסי ציבור)

בחירות המערכת (צילום: יחסי ציבור)

1. נרסיסו רודריגז – ROUGE, מחיר: 526 שקלים ל-90 מ"ל
המעריצות המושבעות של בשמי המותג ודאי לא יתאכזבו גם הפעם, כשניחוח המושק האופייני מקבל טוויסט של פרחוניות חמימה עם תווי חבצלת, פולי טונקה ואורן. אהבנו מאוד.

2. איסי מיאקי – L’Eau d’Issey rose&rose, מחיר: 369 שקלים ל-90 מ"ל
כפי שרומז שמו, החדש מבית איסי מיאקי משלב שני סוגי ורדים: ורד דמשקאי וורד בולגרי. נגיעות של פלפל ורוד, פטל, אגס ופצ'ולי יוצרים כאן תערובת פרחונית קלאסית, עדינה ועוצמתית כאחד.

3. קלואה – L'eau, מחיר: 449 שקלים ל-100 מ"ל
מה נאמר ומה נגיד, קלואה עשו זאת שוב. גם הרבבות שלא מוכנות לזוז מילימטר מניחוח הקלואה הקלאסי שלהן ייאלצו להתמודד כאן עם אתגר מבלבל – בושם שהוא ניקיון טהור ומתוחכם, אלגנטיות נצחית בחסות שילוב מדהים בין יסמין, מגנוליה, אלון ואזוב. פרחוני, רענן, מושלם.

4. זאדיג אנד וולטר – GIRLS CAN SAY ANYTHING, מחיר: 299 שקלים ל-90 מ"ל
אם אהבתן את הגרסה הקודמת שנקראה Girls Can Do Anything, תתמכרו מהר מאוד גם לעדכון הנוכחי שלה, ששוב מייצר תערובת חושנית ומעניינת של ניחוחות פרחוניים-חריפים, עם שקד, לבנדר, אלון, גרניום וטונקה. בושם שיש לו קטע.

5. לנקום – Idole, מחיר: 329 שקלים ל-75 מ"ל
וואו, וואו, וואו. זו אולי לא ביקורת רהוטה במיוחד, אבל זה כל מה שהצלחנו להוציא מהפה מרגע שפתחנו את האריזה. הבקבוק הכי יפה, שגם מכיל את הריח הכי מושלם. מי ורדים, יסמין וברגמוט, פצ'ולי, ארז, וניל מדגסקר – כל אלה יוצרים ניחוח נקי וטהור מאין כמותו, ומפיקים את המשפט שחזר שוב ושוב: "בא לי להתקלח בזה".

6. סאן לורן – Libre, מחיר: 389 שקלים ל-90 מ"ל
החדש מבית האופנה המתעדכן מביא ניחוח חורפי, זוהר ומתוחכם שאימצנו מיד. פריחת תפוז, לבנדר, נרולי, מנדרינה וענבר מרכיבים כאן בושם שסביר כי יככב על המדפים באופן קבוע מעכשיו.

7. איב רושה – Moment De Bonheur, מחיר: 199 שקלים ל-50 מ"ל
מהרגע שפתחנו את האריזה, הבושם הזה לא הפסיק להפתיע אותנו. החל בבקבוק הפשוט והיפה דרך ניחוח הוורדים והתפוחים ועד ההתמדה וההתפתחות שלו על העור לאורך היום. מדובר בפייבוריט מיידי ובלתי צפוי.

8. קארבן – Dans Ma Bulle, מחיר: 460 שקלים ל-100 מ"ל
קארבן הוא מהמותגים האלה שמאוד קשה לפספס איתם, וזה לגמרי המצב גם במקרה הזה: הבושם האלגנטי והמדויק הזה היה אהבה מהתזה ראשונה, כשהניחוח המורכב מליצ'י, אגס, אדמונית, שקדים ומאסק הופך מיד לחלק בלתי נפרד מהעור. וגם הבקבוק מקסים.

9. ל'אוקסיטן – Jasmin Immortelle Neroli, מחיר: 289 שקלים ל-75 מ"ל
בהתאם לקולקציה המשותפת של המותג הפרובנסאלי עם אמן הפטיסרי פייר הרמה, הבושם הזה הוא ממתק אמיתי, בעיצוב ובניחוח: תווי היסמין והנרולי צלולים, רעננים ומדויקים.

(צילום: יחסי ציבור)

(צילום: יחסי ציבור)

1. הרמס – TWILLY, מחיר: 630 שקלים ל-85 מ"ל
פלפל ורוד, ורד ופצ'ולי מתחברים כאן לניחוח מתובל, עצי וחורפי למדי, שבהתאם למחיר – גם לגמרי מריח יקר ויתאים מאוד לאישה הבוגרת שיודעת מה היא אוהבת ומוכנה להשקיע בזה. גם הבקבוק המעוצב בהשראת צעיפי המשי המפורסמים של המותג יהווה טאץ' מנצח על המדף.

2. מרינה דה בורבון –SYMBOL, מחיר: 149 שקלים ל-100 מ"ל
המותג הצרפתי משיק ניחוח חדש, מלכותי ורומנטי, עם שילוב של יערה, יסמין ואירוס, ובקבוק שנוצר בהשראת הקירות של ארמון ורסאי ורקמות צרפתיות מהמאה ה-18. טרה שיק.

3. מייקל קורס- WONDERLUST SUBLIME, מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל
כשהוא חמוש בג'יג'י חדיד כפרזנטורית החדשה של הליין, מייקל קורס משיק את הגרסה המוזהבת של ה"וונדרלאסט" האהוב והמוצלח, שמזקק הפעם חופשה אוריינטלית בבקבוק: תפוז, יסמין, הל וקינמון מתלכדים כאן לחגיגה של ניחוח מתובל ומיוחד.

4. קלווין קליין – Women, מחיר: 369 שקלים ל-100 מ"ל
את הניחוח הקודם והראשון בסדרה אהבנו מאוד, וגם הגרסה החדשה מתברגת גבוה בדירוג המדף: פתיחה של הל, ברגמוט ולימון פוגשת לב של יסמין וסיגלית, והתוצאה היא תערובת עוקצנית ופרחונית, מיוחדת ונשית.

5. אברקומבי&פיץ' – AUTHENTIC, מחיר: 279 שקלים ל-100 מ"ל
כל מי שחיפשה פעם המלצה על בושם מנצח כבר שמעה את צמד המילים האיקוני, ולא בכדי. אברקומבי&פיץ' מצטיינעים בניחוחות מתוחכמים ומנצחים, וגם במקרה הזה: אגס, מנדרינה ואשכולית פוגשים ארז, לבנדר וחבצלת לריקוד צמוד של תווים פרחוניים עם סיומת עצית משכרת.

6. לנוון – A GIRL IN CAPRI, מחיר: 249 שקלים ל-90 מ"ל
מעטים מותגי העל השיקיים יותר מלנוון, וזה תקף גם לבשמי המותג. "נערה בקפרי", כשמו כן הוא, מריח כמו החופשה הכי פוטוגנית שתהיה לנו אי פעם, עם תווים עליונים ונוכחים של לימון חמצמץ ורענן, בתיבול ברגמוט חמים ופלפל ורוד עוקצני.

7. לקוסט – Timeless, מחיר: 279 שקלים ל-90 מ"ל
במותג היוקרתי שואפים ליצור כאן בושם על זמני, ואפשר לומר שהם בדרך הנכונה. עם אקורד עליון ובולט של חליטת ורדים וורד בולגרי קשה לפספס את מעמד הקלאסיקה, והשילוב עם תפוז ופצ'ולי מכניס נגיעה צעירה וטרנדית.

8. קנזו –
World Power, מחיר: 460 שקלים ל-75 מ"ל
האבולוציה של בשמי הסדרה (המאופיינת בעיצוב העין הייחודי) לא מפסיקה להפתיע אותנו לטובה: את הגרסה הראשונה חיבבנו, את השניה אהבנו, והנוכחית לגמרי מתעלה על שתי קודמותיה עם שילוב בין תווים עציים לנגיעות וניל ומלח ים – ניחוח שמצליח להיות אלגנטי ובוגר יותר, מבלי לוותר על השובבות והקריצה.

9. גוצ'י – MÉMOIRE D’UNE ODEUR, מחיר: 499 שקלים ל-100 מ"ל
הוא מוגדר כ"בושם האוניברסלי הראשון" של בית האופנה, מה שאומר שהוא פונה לכל המינים והמגדרים. מדובר באחת מחוויות ההרחה המפתיעות והמשונות שהיו לנו: קמומיל רומאי, יערת דבש הודית, ארז ואלגום – ערבוב התווים הייחודיים האלה יוצר משהו שלא הרחנו בעבר, מעין ניחוח גוף רך, שקוף ומינרלי, ומי שיצליחו להתרגל לרעיון עשויים לקבל כאן פייבוריט נצחי.

10. שיסיידו – Rising Sun, מחיר: 249 שקלים ל-100 מ"ל
בושם בהשראת השמש אולי לא נשמע כמו הבחירה החורפית האידאלית, אבל מה זה משנה בעצם כשמדובר בניחוח כה מוצלח מבית המותג היפני המדויק, המתבסס על קוקטייל של הדרים, ילנג ילנג, יסמין וקוקוס.

11. טרוסארדי – LE-VRIERO, מחיר: 459 שקלים ל-100 מ"ל
אל תתנו לעיצוב הבקבוק הגרנדיוזי לבלבל אתכם: זה בדיוק מה שקרה לנו, וכבר היינו סקפטיות לחלוטין – אבל אז הציף אותנו ניחוח נקי, מתוחכם ואלגנטי של יסמין, חבצלת וארז, ונזכרנו שאסור להסתכל בקנקן.

12. ז'יוואגו – Golden Sunset, מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל
חובבות הבשמים המתוקים יהנו כאן מגימיק מפנק למדי, כשעם ההתזה מתקשט העור בפתיתי זהב 24 קראט, המתחברים היטב עם הניחוח העשיר של הדרים ופצ'ולי.

13. ג'ו מלון לונדון -Poppy & Barley , מחיר: 530 שקלים ל-100 מ"ל
מי שכבר התאהבה פעם בבושם של ג'ו מלון ודאי לא תעצור שם, ותשמח לצרף לאוסף המרקחות הייחודיות גם את הניחוח הפרחוני החד-פעמי הזה, שנוצר מחיבור של פרגים, סיגליות ורמזים של שעורה ותאנים.

(צילום: יחסי ציבור)

(צילום: יחסי ציבור)

1. ז'אן פול גוטייה – LA BELLE, מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל
שמו של גוטייה ממשיך ללוות את הבשמים הכי איקוניים בשוק, והפעם בהשראה של גינה צבעונית ועשירה. ניחוח אוריינטלי-פירותי שזוהר בתווים של וניל ואגס.

2. ז'יבנשי – L’INTERDIT, מחיר: 439 שקלים ל-80 מ"ל
ניחוח פרגים והדרים עוצמתי וייחודי לחלוטין, שברגעים הראשונים פשוט לא תוכלו להפסיק להסניף: גם כי הוא מאוד נעים, וגם כי הוא ממש יזכיר לכם משהו. ספוילר: אתם חושבים על קרטיב ענבים, או במקרה הזה – על קרטיב הענבים היקר בייותר שפגשתם אי פעם. בקטע טוב.

3. בוס – THE SCENT ABSOLUTE, מחיר: 279 שקלים ל-50 מ"ל
את הגרסה הקודמת והראשונה של הבושם אהבנו מאוד, וגם המהדורה החורפית והאפלה יותר שלו לא מאכזבת: אפרסק בשמנת ודבש פוגש פולי קפה קלויים וסיומת של וניל בניחוח עשיר, חמים ומעודן. חפשו גם את הגרסה הגברית למתנה זוגית מושלמת.

4. שאנל – GABRIELLE CHANEL ESSENCE, מחיר: 730 שקלים ל-100 מ"ל
מי שאהבה את הבושם שיצא לראשונה לפני שנתיים, תשמח לצרף לארסנל גם את הגרסה המעודכנת שלו – הניחוח בהשראת מייסדת בית האופנה המיתולוגי שומר על קלאסיות נשית מקסימלית, אבל עכשיו גם במהדורה מעט יותר תוססת וקלילה, עם נוכחות מורגשת של הדרים רעננים.

5מוגלר – EAU DE TOILETTE ANGEL, מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל
גם מי שלרוב נרתעות מהניחוח הכה קלאסי הזה מבית מוגלר עשויות למצוא את עצמן מתמכרות לגרסת האו דה טואלט המעט אוורירית יותר. הפצ'ולי האינטנסיבי עדיין נוכח כאן במלוא תפארתו וכך גם תו הפרלינה המזוהה, אבל בשילוב עם שכבה של תמצית תפוחים טבעית – התוצאה מריחה רעננה מאי פעם.

6. טום פורד – MÉTALLIQUE, מחיר: 805 שקלים ל-100 מ"ל
המעצב האיקוני כבר מזמן גיבש לעצמו טביעת אצבע מובחנת לחלוטין עם ליין הבשמים של המותג, והחדש מבית טום פורד לא יוצא דופן. כלומר, הוא כן – וזה בדיוק מה שלמדנו לצפות ממנו. ברגמוט ירוק, פלפל ורוד, וניל וסנדלווד מרכיבים כאן ניחוח עוצמתי שאי אפשר להתעלם ממנו, ממש כמו מהבקבוק עצמו.

7. DKNY -STORIES , מחיר: 299 שקלים ל-100 מ"ל
פרשנות רעננה וקלילה יותר לגרסת האו דה פרפום המקורית, עם נוכחות אוריינטלית של גויאבה ורודה, ורד ומושק, שיוצרים ניחוח פירותי ופרחוני, אבל לרגע לא כבד ואף מרענן.

8. פאקו רבאן – Lady Million Empire, מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל
מטיל הזהב המפורסם הופך כאן ליהלום ורוד ולא מתנצל, עם הרכב מעניין של שזיף, תפוז, מגנוליה ולב חושני של קוניאק. ניחוח נועז ואחר ששווה לבדוק מקרוב.

9. גרלן – MON GUERLAIN INTENSE, מחיר: 679 שקלים ל-100 מ"ל
כשמו כן הוא – אינטנסיבי למדי. ניחוח בוגר ומגובש לנשים שלא מתביישות לקבוע את נוכחותן בחדר, המבוסס על שילוב חושני בין וניל, פצ'ולי, לבנדר ואלגום.

10. טוקה –
Maya, מחיר: 369 שקלים ל-50 מ"ל
מותג בשמי הבוטיק המוערך מצרף שחקן חדש לארסנל, והתוצאה ייחודית ומתוחכמת כרגיל: איריס, דומדמניות שחורות ופצ'ולי מתחברים לכדי ניחוח חורפי עמוק, נשי וחושני שישמח את נקודות הדופק של חובבות המותג המושבעות.

11. קשארל – Yes I Am Pink First, מחיר: 279 שקלים ל-75 מ"ל
בושם שבא לכייף: החל בקבוק שמעוצב כליפסטיק ענק וכלה בריח שמזכיר מסטיק פירות שובב. יסמין, ג'ינג'ר ותפוז מרכיבים את הבושם החצוף והזוהר הזה, שיהווה מתנה מושלמת לנערה המעודכנת.

12. סלווטורה פראגמו – SIGNORINA RIBELLE, מחיר: 435 שקלים ל-100 מ"ל
מנדרינות, אגס אדום, פלפל ורוד, יסמין וחלב קוקוס – כל אלה מתלכדים פה לניחוח מתוק עמוק, שלרגע לא מרגיש זול, ילדותי או מצועצע, רק להפך.

13. ג'ייד – Icon Vanilla Black, מחיר מיוחד: 129.90 ל-100 מ"ל
הגרסה האינטנסיבית ביותר של ניחוח המאסק האהוב כל כך על רבות, עם נוכחות עשירה ובולטת של וניל, טונקה וענבר.

השאירו תגובה