כך תשיגו את מראה האיפור של הקיץ בלי להישרף

הקיץ הביא איתו הרבה פנים אדמדמות, אבל לא בהכרח בגלל חשיפת יתר לשמש. פאשניסטות וכוכבות כמו נועה קירל ונטע אלחמיסטר אימצו את המראה הצרוב – אז איך עושים את זה נכון בלי לסכן את העור?

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

אחרי טרנד שפתי הקרטיב, בהשפעת מראה השפתיים המוכתם לאחר אכילה של ארטיק בטעם דובדבן, מתפרץ לחיינו עוד טרנד בהשפעת פעילות קיצית. אם בדרך כלל איפור משמש להסתרה וטשטוש של מפגשים בלתי רצויים של עור הפנים שלנו עם השמש, בקיץ האחרון המגמה היא דווקא הפוכה.

מראה ה"ישבתי יותר מדי זמן בשמש" או "נשרפתי בטעות" הפך לאחרונה לטרנד ויראלי. בהשראת כוכבת הנוער והשחקנית נועה קירל, הוא קיבל בולטות ברשתות החברתיות ומעודד עוד ועוד בנות להימנע מחשיפה מסוכנת לדבר האמתי והחלפה שלה בטריק יחסית פשוט ליד שולחן האיפור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל, מעידה שהמראה הזה חלחל הישר ממסלולי התצוגות של שבועות האופנה בחו"ל. "בכל עונה ניתן לראות איזשהו טרנד שמשחק עם מזג האוויר, והטרנד הצרוב, שנראה בתצוגה של תום בראון לפני כשנה, התחיל דווקא ממזג אוויר הפוך – כשהפנים נצרבות בחופשת סקי".

מכיוון שחופשות סקי הן לא בדיוק הלחם והחמאה של הפאשניסטות המקומיות, אלא יותר בטן גב בחוף הילטון, בארצנו הקטנה נראות עוד ועוד מפורסמות שמאמצות את המראה הצרוב של נשיקת שמש אגרסיבית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by shai ron (@shai.ron) on

כדי לייצר את הלוק הזה סקלי ממליצה להתרכז בשלושה אלמנטים: צבע, טקסטורה ומיקום. אם בהנחה רגילה של סומק הדגש הוא על השתלבות טבעית עם גוון העור הטבעי, במקרה של המראה הצרוב ההעדפה תהיה לצבע חזק ואדום יותר, המתחקה אחר ישיבה ארוכה בשמש.

סקלי גם מצביעה על מיקום גבוה יותר של הנחת הסומק. "השמש צורבת אותנו באזורים הכי גבוהים של הפנים", היא מסבירה, "אז אם באופן רגיל אנחנו מניחות סומק על תפוחי הלחיים, במראה הצרוב ההנחה תהייה על הנקודה הכי גבוהה של עצמות הלחיים. כדאי לטשטש ולגרור את ההסמקה לכיוון גשר האף לקבלת אפקט של פס שיזוף".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on

ניתן להחליף את הסומק בפיגמנט אדום ממקור אחר, כמו ליפסטיק שנמרח בטפיחות קלילות באמצעות האצבעות ואז מטושטש עם מברשת. בנוסף, שגרירת הלוק, נועה קירל, משיקה בימים אלה סדרת מוצרים בשיתוף עם מאק – אחד מהם הוא ברונזר מט שמתאים בדיוק לשימוש שכזה.

אם חשבתן שבניגוד לחשיפה אמתית לשמש הטרנד הזה נטול לגמרי מסיכונים, חשבו שנית. יש לא מעט מאמצות שלוקחות את המראה הזה צעד אחד קדימה ויוצרות פס אדמומי ובולט במקום נשיקה עדינה. כדי לא לחצות את הקו האדום הזה סקלי ממליצה להתעקש על גימור טבעי ומאטי ולהימנע מהברקות שלוקחות את המראה למקום עשוי וקרקסי מדי. בהצלחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Netta Szekely (@nettart) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lihi Freud (@lihifreud) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

השאירו תגובה