טוב ויפה: 10 מוצרי הביוטי שהכי אהבנו השנה

גם השנה נחתו בלשכתנו עשרות אם לא מאות מוצרים חדשים ומסקרנים, ואנחנו, עיתונאיות מסורות שכמותנו, הקרבנו דקות ארוכות של עוד קצת שינה בבוקר כדי לדגום את כולם ולהתמכר לחלקם. אז הנה הם: המייקאפ, השפתון, המסקרה, ההיילייטר ואפילו מסכת הפנים ששדרגו לנו את המדף של תשע"ח

מאת  | ‏ 8 ספטמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dior Makeup (@diormakeup) on

 

1. המייקאפ: דיור בקסטייג' – Face and Body Foundation

Face and Body Foundation של דיור (צילום: יח"צ)

Face and Body Foundation של דיור (צילום: יח"צ)

השנה נחת במחוזותינו ליין הבקסטייג' של מותג העל, וכמובן שימח את נפשנו עד מאד (את עו"שנו קצת פחות). הוא אמנם מוגדר כמותג איפור מקצועי המיועד למאפרים, אבל גם לחובבניות מומלץ מאד לבדוק אותו, ובעיקר את המייקאפ המצוין כצפוי שלו.

2. הקונסילר: קליניק –  Beyond Perfecting Super Concealer, מחיר: 119 שקלים

Beyond Perfecting Super Concealer של קליניק (צילום: יח"צ)

Beyond Perfecting Super Concealer של קליניק (צילום: יח"צ)

הקונסילר החדש של קליניק הוא פשוט מאד מוצר שמבטיח ומקיים: הוא קליל ונטול שומן אך מתמזג עם העור באופן מושלם, ובעיקר מחזיק ועושה את העבודה במשך יום שלם מבלי להתעייף, או להסגיר שאנחנו כבר התעייפנו.

3. השפתון: פופה – I'm Matt/I'm Mettalic, מחיר: 65/69 שקלים

pupa i'm mettalic (צילום: יח"צ)

pupa i'm mettalic (צילום: יח"צ)

את הזכייה בקטגוריה הזאת היינו חייבות להעניק לזוג תאומים לא זהים אבל נהדרים כל אחד בדרכו: פופה הצליחו לייצר מצטיינים מוחלטים בשני הז'אנרים המרכזיים והטרנדיים ביותר  כשזה מגיע לאודם – מאט ומטאלי. שניהם הפכו לפייבוריטים מיידיים וקבועים, שאנחנו נהנות לזגזג בין שני האפקטים הכה שונים וכה מצוינים שהם מספקים.

4. הליקוויד ליפסטיק: מייבלין – Superstay Matte Ink, מחיר: 42 שקלים

Superstay Matte Ink של מייבלין (צילום: יח"צ)

Superstay Matte Ink של מייבלין (צילום: יח"צ)

גם כאן הפיצול היה הכרחי, שכן אין דינו של ליפסטיק מסורתי כדינו של ליקוויד ליפסטיק הכרחי, והמנצח פה הוא אולי המובהק ביותר ברשימה כולה: כבר השתפכנו כאן לפני כמה חודשים על הסופרסטיי של מייבלין, ודעתנו רק התחזקה מאז – מדובר בשפתון העמיד ביותר בשוק, שכלום לא עומד בפניו: אוכל, שתיה, שינה או מזמוזים. רק כמות מכובדת של שמן קוקוס.

5. המסקרה: לוריאל – Paradise, מחיר: 75 שקלים

paradise של לוריאל (צילום: יח"צ)

paradise של לוריאל (צילום: יח"צ)

על המסקרה הזאת דיווחנו בהתלהבות כבר בחודש אפריל, אחרי שפיארה את ריסיה של ביונסה בקואוצ'לה ולפני שהגיעה לארץ. זה קרה לפני חודשיים בשעה טובה ומוצלחת, ומאז לא מצמצנו בכלל לכיוונה של מסקרה אחרת. תאמינו להייפ – הפרדייז מאריכה, מעבה ומעניקה אפקט מושלם שקשה שלא להתמכר אליו.

6. הסומק: לורד&ברי – Cream Blush, מחיר: 129 שקלים

cream blush של לורד&ברי (צילום: יח"צ)

cream blush של לורד&ברי (צילום: יח"צ)

מותג האיפור שנחת אצלנו השנה היישר ממילאנו סיפק לשידת האיפור שלנו לא מעט מוצרים מוצלחים (חפשו את שמן השפתיים שלו), אבל זה ללא ספק המוצלח שבהם. נסייניות המערכת הן חובבות ידועות של סומק במרקם קרם, וזה של לורד&ברי הוא בהחלט מצטיין הז'אנר המקומי (כי הכתר העולמי בכל זאת שמור לזה של גלוסייה, שסיוט להזמין לכאן). כבר תקופה שאנחנו מכורות לאפקט העדין, הטבעי והחיוני שכמה טפיחות ממנו מעניקות ללחיים.

7. ההיילייטר: גרלן – Meteorites baby glow touch, מחיר: 181 שקלים

Meteorites baby glow touch של גרלן (צילום: יח"צ)

Meteorites baby glow touch של גרלן (צילום: יח"צ)

אחרי שבשנה שעברה עפנו על ההיילייטרים המוגזמים שגרמו לעצמות הלחיים שלנו להחזיר אור עד החלל, השנה נרגענו והתחלנו להעדיף את מוצרי ההארה שמעניקים גלואו מעודן וטבעי יותר. וכך קרה שאנחנו לא זזות בלי הסטיק הזה של גרלן, שמעבר להיותו מוצר יפהפה שתענוג לפגוש בכל בוקר, גם מספק תוצאה מושלמת בזכות קומבינציית הגוונים המדויקת שלו. שווה את המחיר הגבוה.

8. הצללית: בובי בראון – Long-Wear Sparkle Stick, מחיר: 170 שקלים

Long-Wear Sparkle Stick של בובי בראון (צילום: יח"צ)

Long-Wear Sparkle Stick של בובי בראון (צילום: יח"צ)

כפי שניתן אולי להסיק מהקטגוריות הקודמות, חברות המערכת נוטות לאחרונה להעדיף מוצרים שבאים בפורמט סטיק קרמי על פני זה האבקתי המסורתי, וסדרת הצלליות החדשה של בובי בראון רק מחזקת את ההעדפה הזאת: מרגע שהספרקל סטיק נוגע בעפעף, פשוט אין לו מתחרים. המריחה קלילה ונוחה, המרקם חלק ומפנק, התוצאה זוהרת ונהדרת.

9. עיפרון הגבות: סיסלי – Phyto Sourcils Design, מחיר: 248 שקלים

Phyto Sourcils Design של סיסלי (צילום: יח"צ)

Phyto Sourcils Design של סיסלי (צילום: יח"צ)

נפתח בהבהרה הכרחית: יש מוצרי גבות רבים ומגוונים בשוק, הנעים על טווח מחירים רחב ונוח ומספקים תוצאות מצוינות. ובכל זאת, לפעמים הכי יקר הוא באמת הכי טוב, וזה לגמרי המקרה כאן. זה של סיסלי כולל שלוש פונקציות – עיפרון, מברשת והיילייטר – כשהאחרון, זה שמיועד להנחה תחת עצם הגבה, הוא בונוס מרענן שנלווה לתפקוד המושלם של השניים האחרים. ראוי לציין שגם מסקרת הגבות מאותה סדרה היא מוצר מנצח.

10. המסכה: גלאם-גלואו – Youthmud, מחיר: 215 שקלים

 Youthmud של גלאם-גלואו  (צילום: יח"צ)

Youthmud של גלאם-גלואו (צילום: יח"צ)

מוצר הטיפוח היחיד ברשימה שכולה איפור, אבל כזה שפשוט לא יכולנו שלא להכניס. מותג הטיפוח ההוליוודי-אינסטגרמי נחת בארצנו לפני כמה חודשים, וסיפק כמה מהתוספות הכיפיות והמרגשות ביותר לרוטינה שלנו. אבל כלום לא משתווה למסכת הבוץ הזאת, שסביבה נוצר טקס שבועי שלם, ושלאחר השימוש בה תרגישו כאילו קיבלתן עור חדש לחלוטין. זהירות: סכנת התמכרות קשה.

ועוד כמה מוצרים שאהבנו במיוחד:

1. ברונזר, אסתי לאודר - BRONZE GODDESS HEAT WAVE, מחיר: 240 שקלים, 2. מייקאפ, מייבלין ניו-יורק - SuperStay Photo Ready, מחיר: 55 שקלים, 3. שימר קרם, בובי בראון - Dreaming of Capri, מחיר: 250 שקלים, 4. מייקאפ, עדה לזורגן - 24K, מחיר: 198 שקלים, 5. שפתון, סמאשבוקס - Always On, מחיר: 115 שקלים, 6. פודרה, לוריאל - True Match, מחיר: 75 שקלים, 7. שפתון, ז'יבנשי - Le Rouge Mat, מחיר: 170 שקלים, 8. שפתון, ג'ייד - VELVETEEN PURE MATTE, מחיר: 59.90, 9. היילייטר, אסנס - prismatic hololighter stick, מחיר: 15 שקלים, 10. תרסיס מקבע, מאק - Prep And Prime Fix Plus, מחיר: 99 שקלים, 11. קונסילר, מייבלין ניו-יורק - ERASER, מחיר: 45 שקלים, 12. ג'ל גבות, מייבלין ניו-יורק - Brow Tattoo, מחיר: 40 שקלים, 13. שפתון נוזלי, מאק - Retro Matte, מחיר: 115 שקלים, 14. מסכת בועות מטהרת, קליניק - Pep-Start Double Bubble, מחיר: 129 שקלים, 15. קונסילר, פופה - COVER STICK, מחיר: 59 שקלים, 16. לק, OPI - Don’t Toot My Flute, מחיר: 65 שקלים, 17. פלטת צלליות, איל מקיאג' - trendsetter, מחיר: 239 שקלים

1. ברונזר, אסתי לאודר – BRONZE GODDESS HEAT WAVE, מחיר: 240 שקלים, 2. מייקאפ, מייבלין ניו-יורק – SuperStay Photo Ready, מחיר: 55 שקלים, 3. שימר קרם, בובי בראון – Dreaming of Capri, מחיר: 250 שקלים, 4. מייקאפ, עדה לזורגן – 24K, מחיר: 198 שקלים, 5. שפתון, סמאשבוקס – Always On, מחיר: 115 שקלים, 6. פודרה, לוריאל – True Match, מחיר: 75 שקלים, 7. שפתון, ז'יבנשי – Le Rouge Mat, מחיר: 170 שקלים, 8. שפתון, ג'ייד – VELVETEEN PURE MATTE, מחיר: 59.90, 9. היילייטר, אסנס – prismatic hololighter stick, מחיר: 15 שקלים, 10. תרסיס מקבע, מאק – Prep And Prime Fix Plus, מחיר: 99 שקלים, 11. קונסילר, מייבלין ניו-יורק – ERASER, מחיר: 45 שקלים, 12. ג'ל גבות, מייבלין ניו-יורק – Brow Tattoo, מחיר: 40 שקלים, 13. שפתון נוזלי, מאק – Retro Matte, מחיר: 115 שקלים, 14. מסכת בועות מטהרת, קליניק – Pep-Start Double Bubble, מחיר: 129 שקלים, 15. קונסילר, פופה – COVER STICK, מחיר: 59 שקלים, 16. לק, OPI – Don’t Toot My Flute, מחיר: 65 שקלים, 17. פלטת צלליות, איל מקיאג' – trendsetter, מחיר: 239 שקלים

 

השאירו תגובה