נמצאה המתנה מושלמת לחג

אחרי שהעולם כולו נפל שדוד למכשיר הפן המהפכני של חברת דייסון, מגיעה הגרסה של הביוקר. קבלו את הסופרסוניק מצופה עלי זהב מפירנצה, המבטיח לא רק לייבש את השיער בדקות ספורות אלא גם לעשות את זה כאילו הייתן מינימום מארי אנטואנט

מאת  | ‏ 5 ספטמבר 2018

עולם חדש ומופלא. דייסון הזהב החדש (צילום: יח"צ)

עולם חדש ומופלא. דייסון הזהב החדש (צילום: יח"צ)

רגע לפני שהפוסטים הממומנים של שואבי היד שלהם יוצאים מכל החורים, ענקית הטכנולוגיה דייסון משגרת ממתק חדש שכנראה יכבוש גם הוא את הפיד. בהתחשב בכך שיום שיער טוב שווה את משקלו בזהב, החברה הכריזה על השקתו של מייבש שעשוי, שמעתן נכון, מזהב.

Supersonic, מייבש השיער המדובר של החברה, מקבל שדרוג משמעותי בזכות המתכת היקרה. צוות הפיתוח עמל במשך זמן רב על מציאת הדרך הנכונה לשלב זהב אמיתי בדגם המצליח וגילה לבסוף כי זהב 23.75 קראט הוא המפתח לניצחון.

תנו לנו קצת זהב (צילום: יח"צ)

תנו לנו קצת זהב (צילום: יח"צ)

החל מהשבוע, תוכלנה המכורות לפן ליהנות מחוויית ייבוש של הביוקר וכנראה גם מאפקט האקסטרה של המתכת היוקרתית, שמבטיחה לא רק מראה יפה אלא גם איכות.

ג'יימס דייסון, האיש שחתום על החדשנות הטכנולוגית של החברה סיפר שהסתקרן מהתכונות של הזהב ובמיוחד מהעמידות שלו. תהליך המחקר והפיתוח הוליד את התוצאה הסופית – מייבש שראשו מצופה ידנית בשתי שכבות של עלי זהב היישר מפירנצה.

עלי זהב מפירנצה (צילום: יח"צ)

עלי זהב מפירנצה (צילום: יח"צ)

לפחות מבחינת הנראות מדובר ביצירת מופת שיקית שבוודאי תעשה פלאים לשולחנות טואלט מפונפנים ברחבי העולם. השילוב בין הראש המוזהב של המייבש לגוף הכחול יוצר קומבינציה יפה במיוחד.

באופן מפתיע, שורת המחיר, מפתה גם היא, כאשר הפער בין הדגם הסטנדרטי לבלינגי אינו גדול במיוחד. באתר החברה הבריטי (בו המייבש כבר מוצע למכירה) פער המכירים עומד על כ-460 שקלים. (1,390 שקלים למייבש הרגיל ו-1,855 שקלים לגרסה המוזהבת). כמה יעלה העונג המוזהב הזה בארץ הקודש? מבטיחות לעקוב ולדווח.

יצירת אמנות (צילום: יח"צ)

יצירת אמנות (צילום: יח"צ)

אפילו הקופסא מוש (צילום: יח"צ)

אפילו הקופסא מוש (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה