המייקאפ שמשגע את הרשת עולה פחות מ-15 שקלים

זה לא סוד ששווה לטוס לאירופה רק בשביל יום שלם של שופינג בפריימארק, אבל זה כן סוד שהיום הזה חייב לכלול גם ביקור נרחב במחלקת האיפור והטיפוח, כי מסתבר שמסתתר שם מייקאפ בתרסיס שהביוטריות לא מפסיקות לעוף עליו

מאת  | ‏ 5 יוני 2018
 

A post shared by Anna (@itsabloggersworld) on

אם ביקרתם לאחרונה באחת מערי אירופה, סביר שביקרתם גם באחד מסניפי פריימארק, וסביר שנדמהתם, נבהלתם ובעיקר התבלבלתם מהגודל, המבחר והשפע שמציעה אימפריית הכלבו הבריטי בכל מחלקותיה הרבות והשונות, תמורת מחירים שגורמים לכל העניין להרגיש כמו שוק אטרקטיבי במיוחד. בהתאם לחוויית השופינג הייחודית הזאת (שם קוד "תעמיסו"), הרשת נהנית להרעיף שבחים ולגלות הערצה כלפי פריימארק והמציאות המרגשות שניתן לאתר בה, האלה בדרך כלל יובילו אתכם למחלקות האופנה, הלייפסטייל ועיצוב הבית, ופחות למדפי האיפור והטיפוח. עד עכשיו.

למעשה, היצע הביוטי של פריימארק עלה לכותרות לפני שלושה חודשים בערך, כאשר המייקאפ שנמכר בה במחיר של 5 פאונד (כ-25 שקלים) הוגדר כ"דיופ" – מילת הבאזז שמתארת תחליף זול למוצר יקר – של ה"דאבל וור" מבית אסתי לאודר, אולי המייקאפ הפופולרי ביותר בעולם. ההתלהבות אמנם הצטננה מעט לאחר שביקורות רבות טענו שהאלטרנטיבה הזולה כושלת במבחן העמידות, אבל הדיבור בהחלט הכין את השטח למוצר שמשגע את הביוטריות בימים אלה, מהווה גם הוא תחליף זול למקור איקוני ועולה אפילו פחות מקודמו.

A post shared by Imogen Hudson (@imogenation_) on

מדובר למעשה בגרסת התרסיס של אותו מייקאפ, המכונה "My Perfect Colour", ומיועדת בעיקרון לשימוש על הגוף, בהתאם למוצר שממנו ככל הנראה נלקחה ה"השראה" – מייקאפ הרגליים הנודע והאהוב מבית סאלי הנסן. אלא שהגילוי הגדול פה, טוענות הרבות שניסו ונהנו, הוא דווקא מה שהספריי הזה עושה לפנים: "כיסוי משוגע", קראה לזה היוטיוברית אימוג'ן הדסון, ולצד זאת מדגישות הביקורות בעיקר את הגימור הקליל והאוורירי שלגמרי מאפשר ללכת עם ולהרגיש בלי, והופך את "מיי פרפקט קולור" למייקאפ קיצי אולטימטיבי. התענוג הזה מגיע אמנם רק בחמישה גוונים, אבל יש גם את עניין המחיר – שלושה פאונד בודדים, שהם קצת פחות מ-15 שקלים. כבר הזמנתן כרטיס טיסה?

 

השאירו תגובה