המרענן הרשמי: המוצר שיגרום לאיפור שלך לשרוד את החום

בהתחלה היו לא מעט סקפטיות, אבל אט אט מצאו את עצמן הביוטריות מכורות לחלוטין לתרסיסי הפיקס למיניהם ולא מסוגלות להתחיל את היום בלי שפריץ הגון. השקת הגרסאות החדשות והמרעננות למוצר האיקוני של התחום היא הזדמנות מעולה להכיר את הפלא וללמוד כמה סודות מקצועיים

מאת  | ‏ 26 מאי 2018
 

A post shared by Anita Martinez (@chula1984) on

עד לפני כמה שנים, הרוב עוד חשבו שמדובר בתרמית לא אלגנטית במיוחד. הישראליות הרי לא אוהבות לצאת פראייריות, ולא היה פשוט לשכנע אותן שהדבר הזה שהן מתבקשות לשלם עליו קרוב ל-100 שקלים הוא לא ספריי מים נוסח ספייס-ג'אם, אף שהוא עשוי להיראות ולהריח כך. מוצרי הפיקס והפריימר הנוזליים למיניהם, ובראשם זה הפופולרי של חברת מאק, עשו את דרכם לאט ובטוח אל המקום המכובד שהם תופסים כיום על שידות איפור רבות, ועדיין יש מי שנותרות סקפטיות לגבי הקונספט – אף שבמזג האוויר הנוכחי קשה להתנגד לשפריץ מרענן מדי פעם על בריכת הלחות שהיא הפרצוף שלנו, קשה גם להאמין שמדובר במשהו שאמור לשפר את הלוק ולקבע את האיפור במקום לגרום לו לנזול עוד יותר.

ובכן, ביוטריות רבות כבר ניסו, נפלו שדודות ומכורות לרגלי פלאי הפיקס וישמחו כיום להישבע בשמו בפני כל מי שמעיזה לפקפק בסגולותיו. לא מזמן אף הפך המוצר לתופעה ויראלית, לאחר שמשתמשת שעברה תאונת דרכים העלתה ביקורת משבחת על התרסיס שגרם לאיפור שלה לשרוד בשלמותו את החוויה. לאחרונה השיקו במאק כמה גרסאות חדשות ומרעננות ל- Prep + Prime Fix שכבר ניתן להגדיר כמוצר איקוני, ומבחינתנו מדובר בהזדמנות מצוינת לחלוק את התרשמותנו ולפרגן בכמה טיפים מקצועיים על הדרך.

 

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on

הפרפ + פריים מיועד לשימוש גם כפריימר, המכין את העור לאיפור, וגם כמקבע שניתן (ומומלץ) להתיז על התוצאה. כעת הוא מושק בשלושה ניחוחות חדשים – לבנדר, ורדים וקוקוס שמצטרפים לניחוח תמציות הצמחים הקלאסי, ובשני גימורים חדשים – גימור מאט שסופח שמנוניות ומאזן את ברק העור, וגימור גלואו למי שדווקא מעדיפות את הלוק המבריק. השני עתיד להגיע לארץ בשבועות הקרובים, אז בינתיים ניסינו את גרסת המאט וכבר הספקנו להתמכר, כך שעם הגעת הוורסיה הנוספת כנראה ניאלץ לנקוט במתכונת של יום מאט, יום גלואו.

 

A post shared by Deepica Mutyala (@deepica) on

התכשיר מבוסס על תמציות בוטניות (כגון מלפפונים, תה ירוק וקמומיל), גליצרין, ויטמין וקפאין, והאמת שמדובר כאן במקרה של לשכנע את המשוכנעות, היות ונסיינית המערכת מגלה נאמנות למוצר כבר כמה שנים ומתקשה להתחיל את היום בלי שפריץ הגון ממנו, שאכן מוכיח אפקטיביות מצוינת בכל הנוגע לקיבוע האיפור תוך שמירה על לחות חיונית. לכן שמחנו במיוחד כשנטע סקלי, סניור מייקאפ ארטיסט במאק, הסכימה לגלות לנו כמה סודות שימושיים שהופכים את הפיקס למרגש אף יותר וספק אם היינו עולות עליהם לבד:

1. מומלץ להתיז את המוצר על עור נקי לפני האיפור – אפשר להספיג אותו בעזרת מברשת או להניח לו להיספג באופן טבעי.

2. ניתן לרסס מעט ממנו על המברשת או הספוגית בהן משתמשים להנחת המייק-אפ כדי להעניק למייק-אפ לחות וגימור חי ורענן.

 

A post shared by Netta Szekely (@nettart) on

3. מומלץ לצוות את Prep + Prime Fix + למוצרי צבע באבקה כמו צלליות, סמקים ושימרים כדי לתת להם עומק, ברק וחיות. מספיקה מעט מאד לחות כדי להפוך צבע לעשיר ומבריק יותר.

4. כמו כן, ניתן להפוך בעזרת כל צללית שחורה לאייליינר, על ידי התזה שלו על מברשת ליינר.

 

A post shared by Dimitra Amalfi (@amalfi_dimitra) on

5. אפשר להספיג פדים של צמר גפן בפיקס פלוס ואז להניח על עור הפנים, בעיקר תחת העינים, כמסכת בד מרגיעה, מרעננת ומוסיפה לחות.

6. ניתן להחיות מוצרי איפור יבשים כמו מסקרה או אייליינר ע"י ריסוס בפיקס.

 

A post shared by EMCEE CHUA™ (@emceechua) on

 

A post shared by Domie Style (@domiestyle) on

 

A post shared by Kuchta Kornélia (@kornelia_mua) on

 

A post shared by S a r a (@imsarasantini) on

 

A post shared by(@pazit_horesh_saig_makeupartist) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

השאירו תגובה

 

  • נהדר !!!!

    מאת: תמר |‏ 29 במאי 2018 | 23:53
  • כתבה טובה אך חבל שניתנת אינפורמציה שלא נכונה.
    הפיקס פלאס לא מקבע איפור, הוא רק גורם לו לפנים להיראות רעננות יותר.
    יש בקבוקי ספריי מיוחדים שמותאמים לקיבוע איפור, אך פיקס פלאס לא אחד מהם.

    מאת: בר |‏ 27 במאי 2018 | 18:37