מה קרה כשבילינו יומיים של ביוטי בפריז עם נטלי דדון?

לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה, הוזמנו שורת משפיעניות מרחבי העולם לחוויה הפריזאית האולטימטיבית של מותג הקוסמטיקה האהוב "בורז'ואה". זה כלל קטיפה, חתולים, מקרונים, רולרבליידס, את נטלי דדון והרבה שיק צרפתי משובח

מאת  | ‏ 10 מאי 2018
 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

לפני כשש שנים, 150 שנה אחרי שנוסד, נחת מותג הקוסמטיקה "בורז'ואה פריס" בארץ הקודש. הלקוחה הישראלית התאהבה מיד, ולא קשה להבין למה: שחקן חדש ונוצץ נכנס למשבצת האיפור הנגיש בשוק המקומי, והביא איתו ניחוח של אירופה הקלאסית בתוך ה- "Little Round Pot", מוצר הדגל שאורז צלליות וסמקים משובחים בתוך קופסאות קטנות, עגולות וצבעוניות שמדמות מקרונים.

אז בורז'ואה התבססו היטב בארץ, בזכות תמהיל באמת אידיאלי של מוצרים מוצלחים במחירים אטרקטיביים ובליווי אסתטיקה משובבת נפש, ועם הגעתה של הקולקציה החדשה לסניפי הפארם הקרובים לבתיכן, החליטו במטה החברה להעמיק את ההיכרות עם אופי מותג ולהזמין שורה של בלוגריות, אינסטגרמריות ועיתונאיות מרחבי העולם לחוויה פריזאית טיפוסית, כי תמיד אפשר לשאוב עוד קצת השראה מהעיר שמהווה את ההשראה למותג כבר 155 שנים.

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

המשלחת הישראלית כללה את הדוגמנית ואושיית האינסטגרם נטלי דדון, ואת שפחתכם הנאמנה, וכך נחתנו היישר אל האביב הפריזאי שהיה לוהט מהרגיל – גם כי הטמפרטורות הגזימו לגמרי ביחס לאפריל באירופה, גם כי נטלי הייתה שם, וגם כי אותה "חוויה פריזאית" לא אכזבה לרגע.

לצוות הקריאייטיב שהיה אחראי על הפעילויות הייתה, בסופו של דבר, עבודה די קלה. כמעט כל מוצר בקולקציה חדשה מתחבר היטב לאחת מהמסורות הקלאסיות של עיר האורות. כך, למשל, פתחנו את היום באטלייה קטן ומקסים, בו נערכה סדנה להכנת תיקי קטיפה קטנים וקוקטיים, בהשראת סדרת שפתוני הקטיפה החדשים של המותג. זה המקום לציין כי כשהגלגול האחרון של המוצר נחת בלשכתנו לפני כשנה, הוא הפך מיד לפייבוריט מובהק, בעיקר כי הוא עושה בדיוק את מה שהוא מבטיח לעשות: מוצרי קוסמטיקה רבים מספור מתהדרים בתואר "קטיפתי", אבל השפתון הנוזלי הזה הוא אחד הבודדים שבאמת לגמרי ראויים לו, בזכות הגימור החלק והממכר שהוא מעניק לשפתיים. כך שלפחות בגזרה הזאת, היה מדובר בקהל שבוי, ומטרתו של קלאץ' הקטיפה החדש וההורס שיצרנו בעצמנו הייתה ברורה: לשאת בתוכו את שפתון הקטיפה שבהשראתו נוצר.

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

משם המשכנו למה שהוגדר באופן אניגמטי כ"חוויה חתולית" בהשראת המסקרה והאייליינר החדשים, שאמורים להעניק – ניחשתם נכון – מראה חתולי לעיניים. גם כאן נכחה בלב העניין המיתולוגיה האורבנית של פריז, עם ציור החתול השחור של טולוז לוטרק המזוהה איתה ועם חיי הלילה הזוהרים שלה, וקיבלה פרשנות מודרנית הולמת: החלל עוצב כמעין "קפה חתולים", הקונספט הטרנדי שמאפשר, ובכן, לשתות קפה בזמן שחתולים תושבי המקום מתלטפים עם כל הבא ליד. מי שחתול אינה בדיוק החיה המועדפת עליה, או ליתר דיוק מי שחתול היא חיה שעושה לה אלרגיה (אהמ), ויתרה די מהר על השתעשעות עם היצורים הפרוותיים ושמחה להתמקד בחלק שכלל קפה מול המראה המעוצבת כראש חתול והשתעשעות עם המוצרים המוצלחים, במקום. המסקרה העמידה והמצוינת, אגב, סחטה מחמאות לאורך כל המשך היום.

לאחר מכן הגיעה ארוחת הצהריים על סיפון אוניית תענוגות שכללה שיט על נהר הסיין, ווידאה שלא נפספס את הנוף האלמותי שלשמו התכנסנו בזמן נשנושי הקוויאר והשמפניה. שיכורות מהשמש, מפריז, ו- טוב, מהשמפניה, המשכנו לסדנת קונטורינג שהועברה על ידי אמניות האיפור של המותג והדגימה את החזון המרענן שלו ביחס לטרנד הקרדשיאני – הקונטור על פי בורז'ואה הוא משחק הצללות והארות עדין, טבעי וחיוני מאין כמותו, בדיוק כפי שמציע קומפקט הפודרה החדש, הכולל שימר להארה וברונזר להצללה שמתמזגים נהדר יחדיו.

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 לאחר מכן המשכנו, איך לא, לסדנת אפיית מקרונים בהשראת אותו "ליטל ראונד פוט" מפורסם, שנערכה בפטיסרי של מלון הריץ היוקרתי תחת עינו הפקוחה והמפחידה של שף פטיסרי צרפתי קשוח, שחילק ציונים לשבח בעיקר לנטלי, שאכן הוכיחה מיומנות זילוף מרשימה. את היום סיימנו (ואת הלילה התחלנו) במסיבה נוצצת בהשראת קולקציית הצלליות המטאליות הנוזליות של המותג, שמציעה גם היא פרשנות מעודנת ומצוינת לטרנד המטאלי הנוצץ. התכנית האמנותית כללה מופע אייטיזי ומרים של רקדניות על רולרבליידס, ומהר מאד הסתבר שגם האורחים מקבלים גלגיליות לשלב הריקודים של הערב. במקום לדבר על הניסיון האישי וחסר הקואורדינציה של כותבת שורות אלה – נספר שוב שנטלי דדון ריחפה על הרחבה כל הערב כאילו נולדה על גלגלים, וללא ספק נראתה כמו הבחורה הקולית והמעודכנת שהמותג מייעד לה את מוצריו.

 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

למחרת התעוררנו, איכשהו, לביקור בבוטיק החדש של בורז'ואה, שנפתח במתחם פורום לה האל המהמם, וזכינו להתעסק עוד קצת במוצרים שכבר למדנו להכיר היטב, וגם באלה שלא, כמו מייקאפ Healthy Mix הקליל והמעולה וקולקציית הלקים במרקם ג'ל שוודאי תקבל מקום של כבוד על המדף של כל חובבת מניקור. לארץ חזרנו עם חבילת מקרונים מוצלחים או יותר פחות, תלוי מי אפתה, עם תיק קטיפה מהמם ועם אותה חווייה פריזאית מיוחלת שביקשו בבורז'ואה להעניק לנו, ושמשהו ממנה נוכח בכל אחד ממוצרי המותג.

הכותבת הייתה אורחת של "בורז'ואה" בפריז

 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

 

A post shared by Bourjois Paris (@bourjoisparis) on

>

השאירו תגובה