בלי קמטים ולא יקר: המסכה החדשה שמטריפה את כולם

בין דפדוף בין 'גלאם-סקוואד' אחד למשנהו של המט גאלה מצאנו יותר ויותר כוכבות שמתכוננות לערב הנוצץ עם מסכת לד שמסתמנת כלהיט ביוטי בהתהוות. בניגוד למכשירים אחרים התוצאות הן מהירות ונטולות סימנים

מאת  | ‏ 8 מאי 2018

אווה צ'ן מתכוננת למט גאלה עם המסכת לד (צילום: אינסטגרם Eva Chen)

אווה צ'ן מתכוננת למט גאלה עם המסכת לד (צילום: אינסטגרם Eva Chen)

את שעות הציפיה לחשיפת הלוקים ההורסים של המט גאלה העברנו בחיטוט בחשבונות האינסטגרם של המוזמנים. מה שנראה נכון, מהודק וזוהר על השטיח מצריך לא מעט שעות עבודה מקדימות בחדרי מלון מפוארים. בין דפדוף בין 'גלאם-סקוואד' אחד למשנהו נעצרנו על הסטורי'ז של גברת אינסטגרם הראשונה- אווה צ'ן.

כחלק מתהליך ההכנה המפרך קיבלה צ'ן גם טיפול קוסמטי רציני שכלל שימוש במסכה שנראית כמו אביזר פורימי אמתי: מסכת לד לבנה שמסתמנת כלהיט ביוטי בהתהוות. על כך, לפחות, מעידות התמונות באינסטגרם. צ'ן אינה הראשונה לתעד את השימוש במסכה המסקרנת בעלת הלוק העתידני. מפורסמות כמו קורטני קרדשיאן וג'סיקה אלבה כבר תעדו את השימוש במסכות דומות וכנראה שהתיעוד הוויראלי נמצא רק בתחילת דרכו.

הדרמטולוגית אנני צ'יו הסבירה לאתר Fashionista על מה כל המהומה : "כשמשתמשים בה בצורה קונסיסטנטית, תאורת לד נחשבת לכזו שיכולה לחדור לעור בעומקים שונים ולגרום לתגובות שונות בעור". בין התועלות שניתן להפיק משימוש במסכה כזו היא מונה לחימה בבקטריות שגורמות לאקנה, התפחה של העור וצמצום קמטים. האורות הנפוצים לשימוש לדבריה הם כחולים, אדומים ונעשה שימוש גם באורות וורודים ולבנים.

הקוסמטיקאית לכוכבים ג'ואנה ורגס (שמטפלת בנקבוביות של מפורסמות כמו קרלי קלוס וסופיה קופולה) הוסיפה כי השימוש במסכה נהפך לסופר נפוץ: "אנחנו משתמשים בה להכל. היא יעילה לטיפול באקנה, צלקות אקנה, בניית קולגן והבראת העור באופן כללי". בונוס נוסף של השימוש במסכה הוא שבניגוד למכשירים אחרים התוצאות הן מהירות ונטולות סימנים. חסל סדר אדמומיות בעור שצריך להעביר בבית בחדרי חדרים.

 

A post shared by Jessica Alba (@jessicaalba) on

טכנולוגיית הLOW LEVEL LIGHT THERAPY   של המסכות מבוססת על הפוטנציאל הלדי שהתגלה על ידי נאס"א. מה שעזר להצמחת שתילים בחלל נחקר והוסב לטכנולוגיה להחייאת העור. כיום, השוק מוצף במסכותלד לשימוש ביתי בטווחי מחירים שונים ומגוונים. מגרסת 'הביוקר' של המסכות (זאת שנמצא בשימוש על ידי מרבית הסלבריטאיות) תאלצו להיפרד מסכום של כ- 8,200 שקלים. יחד עם זאת, קיימות אופציות זולות בהרבה כמו זו שמציעה חברת ניוטרוג'ינה שאינה חוצה את קו ה150 שקלים.

האם ההארה החדשה והפוטוגנית של עולם הביוטי באמת עושה את העבודה? ימים יגידו.

 

A post shared by Shani Darden (@shanidarden) on

השאירו תגובה