לייק אה דיימונד: ריהאנה משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת סרטונים מהפנטת ביופיה

ממש קשה להחליט מה הכי יפה ומושלם בכל העסק הזה: שמן הגוף המנצנץ, כרית הפרווה שמכילה חלקיקי היילייטר או בכלל המייסדת, המוזה והפרזנטורית של כל התענוג הזה וסרטוני ההדגמה ההורסים שלה. אנא עזרו לנו להחליט

מאת  | ‏ 28 מרץ 2018

כמעט ארבעה חודשים חלפו מאז שמותג האיפור הלוהט והמדובר בעולם  - הלוא הוא פנטי ביוטי – שחרר לשוק מוצר חדש, ובתעשייה כבר החלו להישמע קולות מודאגים וחסרי סבלנות. אתמול הגיעה ההמתנה מורטת העצבים לסופה המשמח, או לפחות קיבלה זריקת הרגעה רצינית בצורת שני טיזרים לשני מוצרים חדשים שמאז כבר הפכו לחלום הרטוב של כל ביוטרית.

הראשון הוא שימר-שמן גוף עשיר, מפנק ובעיקר מנצנץ שזכה לשם הסקסי "Body Lava", או בפשטות – היילייטר נוזלי. השני הוא "Fairy Bomb" (פצצת פיות), הגרסה האבקתית של המוצר הכי נחשק ומבוקש בשוק כרגע, והוא מגיע בליווי אטרקציה נוסטלגית מושלמת שהצליחה לגנוב את ההצגה אפילו מהנצנצים עצמם: כרית תפוחה ופרוותית שבתוכה טמונים חלקיקי הגליטר הזעירים שיהפכו אתכן לגרסה הטבעית של קירה-קירה.

תוסיפו לכל הטוב הזה גם את המייסדת והפרזנטורית האולטימטיבית, הלוא היא מיס רירי בכבודה ובעצמה, שהדגימה בסטוריז שלה את השימוש בממתקים החדשים על גופה הלוהט – וקיבלתם פצצת ביוטי ויראלית שהעולם לא יכול להפסיק לדבר עליה, ובערך עשרה סרטונים קצרצרים שפשוט אי אפשר להפסיק לראות בלופים.

אז כבר ברור שהבשורה החדשה מבית פנטי מיישרת קו עם המגמה המתחזקת של איפור גוף, ושבקיץ הקרוב כולנו אמורות להיראות כמו אלילות מנצנצות שמבלות את זמנן הפנוי בין פיות קטנות ביערות קסומים, והאמת? אנחנו הכי זורמות על זה. את המוצרים החדשים אפשר יהיה להשיג החל מ-6 באפריל בסניפי ספורה, אז אם אתן או מישהו מטעמכן יהיה בחו"ל בחג – קשה לנו לחשוב על מתנת פסח הולמת יותר.

 

A post shared by Rihanna (@rihanna_online) on

 

A post shared by Rihanna (@rihanna_online) on

 

A post shared by Rihanna (@rihanna_online) on

 

A post shared by Rihanna (@rihanna_online) on

 

A post shared by Rihanna (@rihanna_online) on

 

A post shared by Rihanna(@rihanna_online) on

השאירו תגובה