הגאדג'ט לניקוי וייבוש מברשות איפור שמשגע את הרשת

זה עדיין נראה לנו קצת טוב מכדי להיות אמיתי, אבל גם אנחנו לא יכולות להפסיק לצפות בסרטונים של הדבר הזה בפעולה ולפנטז על היום שבו מלאכת ניקוי מברשות האיפור לשנו לא תגזול מאיתנו כל כך הרבה אנרגיה ועוגמת נפש. ובפחות מ-100 שקלים, קשה לעמוד בפני ההבטחה האטרקטיבית הזאת

מאת  | ‏ 8 מרץ 2018

האם זה המוצר שישנה את חיינו? (צילום: Amazon)

האם זה המוצר שישנה את חיינו? (צילום: Amazon)

השנה היא 2018, המהפכה הטכנולוגית בשיאה, יש תחושה שתוך שנתיים-שלוש כבר יש לכל אחת מאיתנו באטלר רובוטי אישי, אבל כשזה מגיע לניקוי מברשות איפור? המלאכה נראית בדיוק כמו שהיא נראתה בימי הביניים בערך.

כל חובבנית יודעת שמומלץ לנקות את המברשות פעם בשבוע לכל הפחות, אם רוצות להימנע מהצטברות חיידקים וכל השלכותיהם המבאסות על עור הפנים. אז מילא שאנחנו נדרשות להעניק לכל מברשת עיסוי וחפיפה אישית מפנקת כאילו אנחנו סלון היופי המפואר שלה, אחר כך החמודות האלה גם לגמרי לוקחות את הזמן שלהן בכל הנוגע לייבוש וחזרה לתפקוד מלא – כלומר 24 שעות לפחות שבהן אנחנו מנסות להתאפר באמצעות האצבעות, הביוטי בלנדר המלוכלך בפני עצמו או שלל אלתורים מעיקים אחרים.

 

A post shared by HOME DECOR & STYLING (@ommohome.my) on

ובכן, סרטון שהפך ויראלי בימים האחרונים בקהילות הביוטי השונות מציג גאדג'ט חדש שמבטיח – לא עוד! זה נראה קצת כמו קטע מסרט מד"ב אופנתי במיוחד, אבל המנגנון למעשה די פשוט: הוא כולל קערת פלסטיק ושמונה מחזיקי מברשות מגומי בגדלים שונים, אותם מחברים לקצה המברשת ולמנוע קטן שמסובב אותה במהירות בתוך נוזל הניקוי, ואז מחוץ לו לייבוש מהיר. כמה מהיר? באמאזון, שם נמכר הפלא, מבטיחים שכל התהליך אורך כ-20 שניות לכל מברשת.

גם לנו זה עדיין נשמע קצת טוב מכדי להיות אמיתי, אף שהסקירות באתרים השונים נשמעות מבטיחות במיוחד: "לאחרונה מצאתי את המוצר הגאוני הזה באמאזון, ועכשיו אני לא יכולה לדמיין את החיים בלעדיו", כתבה הנסיינית של אתר Popsugar. "כשקיבלתי אותו לראשונה, הייתי בשוק מהאיכות ומיהרתי למלא מים וסבון בקערה. אחר כך פשוט הכנסתי את המברשת, לחצתי על הכפתור שמסובב אותה וצפיתי בכל האיפור יוצא ומסתחרר במים. אני לא יכולה לתאר כמה זה מספק, וכמה זה מגעיל להבין את כמות הג'יפה שהייתה על המברשת שלכן".

בין אם מדובר בבשורה של ממש או במוצר סיני מפוקפק שיתפרק תוך יומיים, השילוב בין המחיר האטרקטיבי (כ-100 שקלים) לבין הערכה המאובזרת והפוטנציאל שתהפוך את חיינו לקלים הרבה יותר, הופך את מנקה המברשות המשוכלל הזה למשהו שנהיה חייבות לדגום.

חשמל זורם בכפות ידיך (צילום: Amazon)

חשמל זורם בכפות ידיך (צילום: Amazon)


 

A post shared by Doyoumakeup (@doyoumakeup21) on

 

A post shared by ILLI Custometics (@illicustometics) on

 

A post shared by HOME DECOR & STYLING (@ommohome.my) on

השאירו תגובה