ההיילייטר האהוב בעולם עולה כלום וזמין לכולנו

אם עוד לא הצטרפתן לשגעון ההארות וההבהקות, זה לגמרי הזמן והתירוץ הכי טוב להיכנס ללופ. אם אתן כבר עמוק בפנים, תשמחו לגלות את הממתק המשמח הזה: מסתבר שבפחות משלושים שקלים ובמרחק קליק אחד מחכה לעצמות הלחיים שלכן השידוך המושלם

מאת  | ‏ 6 מרץ 2018
 

A post shared by e.l.f. Cosmetics (@elfcosmetics) on

כבר אין שום ויכוח על מהו מוצר האיפור החשוב של התקופה, נכון? רובנו למדנו רשמית על קיומו בסביבות 2016, ב-2017 הוא כבר שטף את הרשת כולה באור יקרות וככל ש-2018 מתקדמת ומתחילה לקבל צורה משלה, אפשר בהחלט להצהיר: זהו עידן ההיילייטר, ואם עוד אין לכן פייבוריט בקטגוריה, תתחילו להשלים פערים.

תקראו לזה ברונזר, תקראו לזה שימר, במרקם נוזל, אבקה או ג'ל – איפה שלא תסתכלו, כולן נראות כאילו השמש נישקה אותן צרפתית רטובה במיוחד, לעיתים קצת יותר מדי. עמוק לתוך שלטון ההיילייטר, הגיע השלב בו האינטרנט מתחיל לארגן את המלאי, לשקלל נתונים ולהכתיר מנצחים. אנחנו שמחות לבשר שעשן לבן עם נצנצים עלה בשבוע האחרון מארובת פרלמנט הביוטי הווירטואלי ויש לנו זוכה אטרקטיבי במיוחד: ההיילייטר האפוי של e.l.f.

 

A post shared by e.l.f. Cosmetics (@elfcosmetics) on

כבר סיפרנו לכם כאן לאחרונה על המותג המוצלח שאחראי על לא מעט להיטים איכותיים במחירים סופר ידידותיים, וזה לגמרי המקרה גם כאן. על פי נתוני הסמכות הפוסקת העליונה, הלוא היא פינטרסט, ה- Baked Highlighter הוא לגמרי האהוב ביותר בתחומו, עם יותר מ-61,000 נעיצות.

המערכת שמחה לאשר כי אכן מדובר במוצר מנצח, שעושה את עבודת ההארה בדיוק כפי שהיא צריכה להיעשות והפך זה מכבר לחבר קרוב של עצמות הלחיים שלנו. החלק הטוב? הוא עולה 27 שקלים. החלק העוד יותר טוב? הוא זמין בקליק אחד באתר הישראלי Felleza. החלק הכי טוב? ממש בימים אלה מתקיימת שם "מסיבת e.l.f", שכוללת 25 אחוזי הנחה על כל מוצרי המותג. אתן עוד פה?

 

A post shared by e.l.f. Cosmetics (@elfcosmetics) on

 

A post shared by e.l.f. Cosmetics (@elfcosmetics) on

 

A post shared by e.l.f. Cosmetics (@elfcosmetics) on

השאירו תגובה

 

  • יש אתר שנקרא buyliusa אתר שמוכר את הל המותגים מארצות הברית שנמצאות בחנויות sephora יש להם דברים מדהימים

    מאת: גלית |‏ 16 במרץ 2018 | 17:55
  • הוא תמיד היה זמין לקנייה (למשל מ iHerb שם הוא עולה חצי ממה שהוא עולה בפלזה – 13.90 שקלים מול 27). לא ברור מה הבשורה.

    מאת: זה תוכן שיווקי??? |‏ 7 במרץ 2018 | 11:40