קאן יו הנדל דיס? מסכת טיפוח לישבן, מעכשיו יש דבר כזה

פורים הוא חג המסכות, אבל זאת תפסה אותנו קצת לא מוכנות. מסכת הטיפוח של חברת "אנס" מיועדת לישבן, שמקבל עכשיו לא מעט תשומת לב בזכות כוכבות כמו הקרדשיאנס וקארדי בי. היא מבטיחה למצק אותו ולהזין בוויטמינים, בתוספת ניחוח אפרסקי רענן. הסתקרנו

מאת  | ‏ 27 פברואר 2018

שלא ירגיש מקופח (צילום:אינסטגרם, anese)

שלא ירגיש מקופח (צילום:אינסטגרם, anese)

"היש צוהלת ושמחה כמוני, מסכה?" שואל שיר הילדים הפורימי שמתנגן השבוע בריפיט, ואנחנו אומרות: יש מסכה אחת שתגרום להרבה ילדים להתפקע מצחוק, ולהרבה נשים לשאול איפה קונים את הפלא הזה. הכירו את מסכת הישבן החיננית של חברת "אנס", שעושה הרבה רעש ומפתחת תקוות בליבן של צעירות ובמבוגרות גם יחד.

בזכות שבט קרדשיאן-ג'נר, קארדי בי ובתי אופנה כמו "פאשן נובה", הפך הישבן לנכס פופולרי מאי פעם, והוא מקבל תשומת לב חדשה שלא זכה בה בעבר. מסכת הטוסיק הוורודה בעלת השם הקשה לתרגום, המבוסס על שם השיר הידוע Down with the thickness, היא מסכת קולגן שמבטיחה למצק לנו את הישבן. לא חייבים לשים אותה רק באזור הספציפי הזה – היצרנים מספרים כי היא מתאימה לכל הגוף, אבל תעשה עבודה מוצלחת במיוחד מאחור, בתוספת ניחוח מרענן של אפרסק בשל.

ויטמינים ומיצוק (צילום: anese)

ויטמינים ומיצוק (צילום: anese)

"מסכת הישבן שלנו מנקה רעלים וממצקת את הבוטי", כתוב בעמוד המוצר. "היא גם משאירה אותו סופר-רך. המסכה עשויה מחמר קאולין שמנקה את העור ומסיר ממנו שמנים מיותרים, ובמקביל מחדיר לתוכו ויטמין B5 ו-B3 המזינים אותו. הקולגן יהפוך את הישבן לזקור יותר, והתחושה נפלאה".

לחברה מוצר משלים בו היא מציעה להשתמש לפני המסכה: “That booty tho”, פילינג ייעודי לטוסיק. המסכה, שאמורה להספיק לחודש של טיפולים, עולה 122 שקלים ואת הפילינג ניתן לרכוש ב-97 שקלים עבור צנצנת קטנה.

לגלול בפיד, או לקרוא ספר בינתיים (צילום: anese)

לגלול בפיד, או לקרוא ספר בינתיים (צילום: anese)

הכתבת האמיצה בריאנה ארפס מאתר "ריפיינרי29" החליטה לנסות את המוצר על עכוזיה, ותיארה את התחושה כמגוחכת. "למה לכל הרוחות הכנסתי את עצמי?!", היא שואלת בכתבת תחקיר העומק המשעשעת. "ההוראות אומרות למרוח שכבה דקה על עור לח, אז לא התייבשתי לגמרי אחרי המקלחת. להפתעתי לא הזדקקתי למראה, רק הבטתי אחורה מעט כדי לוודא שכל הטוסיק מרוח. כמו שכתוב בהוראות, גללתי את פיד האינסטגרם שלי במשך 20 דקות בזמן שהחומר התקשה. כשנגמר הזמן לקחתי את הטוסיק הרוטט שלי בחזרה לחדר האמבטיה ולא יכולתי שלא להבין כמה מגוחכת אני נראית מבחוץ. המסכה התקשתה ועקצצה כמו מסכת פנים בדיוק, וכשהסרתי את כולה גיליתי שהעור היה באמת רך ועדין יותר, אבל קצת יבש. יש משהו מיוחד בחוויה הזאת ואני בטוח אחזור עליה".

הטרנד נמצא בחיתוליו, או שאולי נכון יותר לומר בתחתוניו. יש רק עוד מוצר אחד שמתחרה כרגע על התהילה עם זה של "אנס" – מסכת במבוק שחורה לישבן, שמבטיחה בזכות צבעה אפקט יותר דרמטי, זה בטוח. מה שעוד בטוח הוא ששתי המסכות המדוברות לא יישארו לבדן לנצח. עתידות: כולנו שוכבות על הספה וגוללות את הפיד בעוד הטוסיק מתמצק לו בכיף תחת מסכת פלא.

יש גם פילינג שמשלים את הפעולה (צילום: אינסטגרם, anese)

יש גם פילינג שמשלים את הפעולה (צילום: אינסטגרם, anese)

חייב לקרדשיאנס את התהילה (צילום: אינסטגרם, anese)

חייב לקרדשיאנס את התהילה (צילום: אינסטגרם, anese)

הצבע קנה אותנו (צילום: אינסטגרם, anese)

הצבע קנה אותנו (צילום: אינסטגרם, anese)

אפילו לא צריך מראה (צילום: אינסטגרם, anese)

אפילו לא צריך מראה (צילום: אינסטגרם, anese)

השאירו תגובה

 

  • כל הזמן ישבנים וציצים, ישבנים וציצים… נמאס מכל הדברים הסוטים האלה.
    הכי טוב והכי בסיסי זה קרם פנים. מה עוד ימציאו ….

    מאת: יערה |‏ 27 בפברואר 2018 | 15:46