החשפנית לשעבר עם סטייל משלה: חייבים לדבר על קארדי בי

קארדי בי בת ה-25 היא הדבר הכי חם כרגע, עם שלושה סינגלים שהגיעו לעשיריה הפותחת ומועמדות לגראמי. לצד ההצלחה יש גם עבר קשוח בברונקס, חיי כנופייה ועבודה בחשפנות שהזמרת לא מסתירה ואף טוענת כי הצילה אותה. מאז הפריצה היא נבחרה להיות הפנים של מותגי איפור ומיטב המעצבים רודפים אחריה. סינדרלה 2018, הסיפור האמיתי

מאת  | ‏ 1 ינואר 2018

קארדי בי. מדובר בתופעה מדהימה (צילום: Bennett Raglin לגטי אימג'ס)

קארדי בי. מדובר בתופעה מדהימה (צילום: Bennett Raglin לגטי אימג'ס)

לא תמיד ניתן לשים את האצבע על הרגע המדויק שבו נולדת תופעה תרבותית משמעותית. אצל קארדי בי בת ה-25 זה קרה בשנת 2017, כמו פיצוץ על-קולי, ואל 2018 היא נכנסת בתור אחת האמניות הגדולות ביותר, עם מספר אסטרונומי של צפיות בקליפים שלה והמון מה להגיד גם בתחום האופנתי. קארדי בי נולדה בשנת 1992 בברונקס שבניו יורק עם שם מורכב בהרבה: בלקאליס אלמנזאר. כבת לשני מהגרים מהאיים הקאריביים היו לה נעורים ניו יורקים קשוחים שכללו השתייכות לכנופיית גנגסטרים, עבודה בחשפנות, דיבור משוחרר, רוח פראית והבנה עמוקה של האינסטגרם שהפכה אותה לכוכבת.

קארדי בי היא לגמרי כוכבת של הדור החדש. היא נחשפה לראשונה בשנת 2015, כשהחלה להשתתף בתוכנית ריאליטי של ערוץ המוזיקה VH1 בשם "אהבה והיפ-הופ: ניו יורק". בפברואר האחרון הוחתמה על חוזה בחברת התקליטים העצומה "אטלנטיק", ומאז היא שוברת כל שיא אפשרי עם הסינגלים שלה, והפכה לאמנית ההיפ-הופ הראשונה ששלושה סינגלים שלה הגיעו לעשיריה הפותחת של הבילבורד, בעת ובעונה אחת.

מחליפה שיער מדי שבוע (צילום: Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

מחליפה שיער מדי שבוע (צילום: Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

קארדי בי, שיבוש אותיות של המשקה בקארדי, היא טיפוס לא שגרתי ומעורר עניין. גם היחס שלה לחשפנות היה בלתי צפוי. "החשפנות הצילה אותי", אמרה בעבר. "בזכות החשפנות יכולתי לחזור ללמוד". קארדי למדה משחק, אבל לבסוף פרשה ועברה לקידום עצמי באינסטגרם. זה עבד. 15 מיליון העוקבים שלה מקבלים את דבריה ואת חוש ההומור הוולגרי והייחודי שלה כתורה מסיני, והסינגל שלה, "בודאק ילו" כבר גרף מעל 393 מיליון צפיות והגיע לפלטינה משולשת, דבר שלא קרה לזמרת היפ-הופ מזה 20 שנה.

השנה, עם ההצלחה הגדולה במוזיקה, החלו גם שיתופי פעולה רבים בתחום האופנה. בפברואר יצרה שיתוף פעולה עם חברת MAC ואף הופיעה בשבוע האופנה בניו יורק. בנוסף, אלכסנדר וונג בחר בה להופיעה במסיבה ההשקה שלו ובאפריל הייתה הכוכבת בקליפ של מגזין i-D בהפקתו של מארק ג'ייקובס. הניו יורק טיימס הקדישו לה חצי מעמוד הסטייל שלהם, כשציינו את חיבתה לנעליים, במיוחד לאלה של לובוטין וייזי, ולעיצובים של לקוואן סמית, שאחראית לרבות מתלבושות ההופעות שלה.

הולכת לגמרי לכבוש את 2018 (צילום: Bennett Raglin לגטי אימג'ס)

לגמרי הולכת לכבוש את 2018 (צילום: Bennett Raglin לגטי אימג'ס)

לאחרונה סיקרנו את עלייתה המטאורית של חברת פאשן נובה, שהתברגה לה לעשירייה הראשונה של בתי האופנה המגוגלים ביותר השנה ומתאפיינת בביגוד סופר-סקסי לבעלות גוף שעון-חול על אקסטזי בסגנון קים קרדשיאן. קארדי בי היא אחת הלקוחות המסורות ביותר של הלייבל, ואף מרימה לו בכל הזדמנות, וחושפת את מחירם הזול של הפריטים שהיא לובשת. משפטים כמו: "20 דולר, ביץ'" ו-"תלמדי לתקצב זנזונת", שגורים בשפתה הצבעונית.

קארדי לא לובשת רק "פאשן נובה". היא לובשת גם היי פאשן ובמיוחד את גוצ'י, ורסאצ'ה וסאן לורן. היא אוהבת גם יהלומים, ומארוסה הטרי, הראפר אופסט, קיבלה את אחת מטבעות היהלומים המאסיביות שנראו בסביבה. "בנות מזל מאזניים אוהבות לקחת סיכונים", היא מסבירה בראיון לווג, "אני רוצה להתלבש כמו מי שאני. אני רוצה שמי שרואה אותי יגיד: 'למה הכלבה הזאת לובשת משולשים? למה החזייה שלה עשויה ממריחואנה?'".

 "החשפנות הצילה אותי" (צילום: Craig Barritt לגטי אימג'ס)

"החשפנות הצילה אותי" (צילום: Craig Barritt לגטי אימג'ס)

הסטייליסט הצמוד, זה שמעניק לקארדי בי את הלוקים הזכירים שלה, הוא קולין קרטר, והיא לא זזה בלעדיו. "מקום השופינג האהוב עלי הוא השדרה החמישית בניו יורק", היא אומרת. "אני יכולה לבלות יום שלם, מעשר בבוקר עד שמונה בערב בשדרה החמישית. אני עולה ויורדת. אפשר למצוא שם הכל. אני לא קונה אונליין בכלל. אני חייבת להיות שם ולמדוד".

קארדי מודה שחשוב לה תמיד להשאר סקסית ושלא תקריב את האספקט הזה של הלבוש לטובת האופנתיות. "אני כלבה סקסית. אני אוהבת פריטים שמחבקים את הגוף שלי היטב, בהם אני נראית סקסית אבל לא שרמוטה. אין לי בעיה עם להיראות כמו שרמוטה, אבל נמאס לי כבר לשמוע שככה אני נראית. הייתי פעם חשפנית, ומן הסתם לבשתי הרבה מחשופים והכל. אני רוצה שידעו שאני רוצחת בכל לבוש".

יודעת להחזיק בגד (צילום: Bennett Raglin לגטי אימג'ס)

יודעת להחזיק בגד (צילום: Bennett Raglin לגטי אימג'ס)

לא מפתיע שאחת ההשפעות האופנתיות המרכזיות שלה היא ליידי גאגא. "כשהייתי נערה רציתי להתלבש בדיוק כמותה", היא מודה. "בספר המחזור שלי אפילו קשרתי את השיער לסרט כמו שהיא עושה. אני אוהבת גם את ריהאנה כי היא נטולת מאמץ, אבל לא כל מה שיושב עליה יושב עלי. לי יש שדיים גדולים וישבן. אני משוגעת על אלסנדרו מיקלה. הם שינו את כל המשחק. אני מתה על גוצ'י, אבל לצערי כולם לובשים אותם עכשיו״.

בינתיים מתאימה הגברת את האאוטפיט לגווני השיער המשתנים שלה. "אני מחפשת אאוטפיט על פי מה שהולך על הראש שלי. לא כל דבר מתיישב עם השיער. בגד אפשר להחליף, שיער יותר קשה. אני מתכננת בגדים לפי השיער שיהיה לי בשבוע הבא". קארדי בי מתכוננת לשנה הגדולה ביותר בחייה, כשבסוף ינואר תהיה מועמדת לגראמי, וסביר שגם תיקח כמה פרסים הביתה. אנחנו מצדנו מתכוננים לסקר אותה בכל השטיחים האדומים שבדרך.

קארדי בי, שיבוש אותיות של המשקה בקארדי החביב עליה (צילום:  Mike Coppola לגטי אימג'ס)

קארדי בי, שיבוש אותיות של המשקה בקארדי (צילום: Mike Coppola לגטי אימג'ס)

היום המעצבים רודפים אחריה (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

היום המעצבים רודפים אחריה (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

בנשף היהלומים של ריהאנה בניו יורק. הכי נסיכה (צילום: Dimitrios Kבנשף היהלומים של ריהאנה בניו יורק. הכי נסיכה (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)ambouris לגטי אימג'ס)

בנשף היהלומים של ריהאנה בניו יורק. הכי נסיכה (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

כשהיא עולה על במה זה סרט אחר (צילום: Dia Dipasupil לגטי אימג'ס)

כשהיא עולה על במה זה סרט אחר (צילום: Dia Dipasupil לגטי אימג'ס)

אנחנו כבר מאוהבים (צילום: Rich Fury לגטי אימג'ס)

אנחנו כבר מאוהבים (צילום: Rich Fury לגטי אימג'ס)

קרדי פרום דה ברונקס (צילום:  Kambouris לגטי אימג'ס)

קארדי פרום דה ברונקס (צילום: Kambouris לגטי אימג'ס)

עם הארוס ההורס, הראפר אופסט (צילום:Paras Griffin לגטי אימג'ס)

עם הארוס ההורס, הראפר אופסט (צילום:Paras Griffin לגטי אימג'ס)

כיכבה בשבוע האופנה בניו יורק (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

כיכבה בשבוע האופנה בניו יורק (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

האם זה יהיה פסל הגראמי בקרוב? (צילום: Craig Barritt לגטי אימג'ס)

האם זה יהיה פסל הגראמי בקרוב? (צילום: Craig Barritt לגטי אימג'ס)

קרולה דה ויל? זו את? (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

קרואלה דה ויל? זו את? (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה