אין בעד מה: מצאנו את השפתון האדום המושלם בעולם

שלא במפתיע, הפלא החדש מגיע מאותו בית גידול של האחד שנחשב לפייבוריט המובהק של התחום - עד היום. הוא עמיד ברמות אבל לא מתייבש או מתפורר, מגיע בגוון הכי מדויק ומחמיא שפגשנו ונמצא בהישג היד של כולכן

מאת  | ‏ 4 פברואר 2018
 

A post shared by Cher Webb (@cherwebbmakeup) on


כבר שנים שכל חובבת איפור ממוצעת יודעת לדקלם מתוך שינה את שם השפתון האדום שנחשב לפייבוריט העולמי בתחומו – הרי הוא Ruby Woo הישן והטוב של MAC. אלא שהזמנים משתנים ואיתם גם המוצרים והפורמולות, והימים הם ימי שלטונו הבלתי מעורער של "המאט ליקוויד ליפסטיק" – שלוש המילים שהפכו לקודש הקודשים של עולם הביוטי, ותודה לקיילי ג'נר.

אז כבודו של הרובי וו במקומו מונח, וסביר שהמקום הזה הוא עדיין השורה הראשונה של כל שידת איפור ממוצעת, אבל בכל זאת מדובר בליפסטיק אולד-סקול, והיה זה רק עניין של זמן עד שתימצא לו אלטרנטיבה נוזלית מעודכנת. זו אכן הגיעה וביססה את מקומה בחודשים האחרונים, עד שעכשיו כבר אפשר להכריז רשמית שנמצא היורש – והוא בן לאותה שושלת מפוארת.


כשמגיע, מגיע: ב-MAC פשוט יודעים לעשות שפתונים מנצחים, ואחרי שכבר סימנו גם את גוון הניוד המושלם שלהם, היינו חייבות לנסות את האדום המדובר שכבר מפיל את הביוטריות אחת-אחת לרגליו. השם הוא Feels so Grand  מסדרת Retro Matt, הגוון הוא שני רווי ובוהק עם תת-גוון כחול וגימור מאט מדויק, והפורמולה, כפי שמורגש היטב כבר מהנגיעה הראשונה בשפתיים, מוצלחת במיוחד: המריחה נוחה, נעימה וחלקה, והעמידות גבוהה מאד אבל מבלי להתפורר או לייבש את השפתיים. יותר מזה?

מעבר לאיכות והפרקטיות, מדובר פשוט בצבע מנצח, מהסוג שאוהבים לאחרונה להגדיר במילה "אוניברסלי": כזה שיתאים ויחמיא לכל אחת ולכל גוון עור. האדום העמוק והבוהק מאיר את הפנים באפקט דרמטי שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל נשאר קלאסי ומדויק, ואפילו יוצר אשליה מבורכת של שיניים לבנות יותר. מחירו 115 שקלים, אולי מעט יותר יקר מהליפסטיק הממוצע, אבל אחרי יום במשרד שבו לא הפסקנו לקבל מחמאות, בנות המערכת שוקלות לרכוש לפחות שניים מראש.

 

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on

 

A post shared by MADE BY MAKE-UP (@madebymakeup_) on

 

A post shared by Denisa Iovan (@deniiovan) on

 

השאירו תגובה

 

  • הוא מושלם מבחינת מרקם,לא מרגיש יבש על השפתיים אבל עמיד? לא כל כך.

    מאת: ענבר |‏ 5 בפברואר 2018 | 20:34