המכשיר שמבטיח לנפח את השפתיים תוך שלוש דקות, בלי כאב

דווקא עכשיו, כשקיילי ג'נר לכאורה בהריון וכבר לא יכולה להזריק לשפתיים, מגיע מוצר חדש שמבטיח להפוך את החיים שלה ושל כולנו לפשוטים בהרבה. ברשת מבטיחים שהוא יוצר מראה שפתיים נפוח ובריא תוך דקות ספורות ללא התערבות כירורגית, וזה קצת נשמע לנו טוב מדי בשביל להיות אמיתי

מאת  | ‏ 31 ינואר 2018
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

בחודשים האחרונים התקשורת עסוקה בשאלה הרת גול – האם קיילי ג'נר נושאת תינוק ברחמה? לאחרונה עלה הקמפיין של משפחת קרדשיאן לקלווין קליין ובו, לכאורה, ההוכחה האולטימטיבית לתשובה החיובית. שפתיה של ג'נר נראות בתמונות צרות וטבעיות מאי פעם, עובדה שעשויה להעיד על כך שהפסיקה להזריק להן, כי להריוניות אסור.  דווקא עכשיו, ואולי לא במקרה, שוטפת את הרשת בשורה: בעזרת מכשיר ביוטי מיוחד תוכל קיילי, וכמותה כל נשות העולם, לנפח את השפתיים באופן זמני, בלי התערבות כירורגית ובלי החדרת חומרים זרים לגוף.

המכשיר שמסעיר את הרשת מבטיח לתת לכל דורשת שפתיים נפוחות ומלאות תוך שלוש דקות בלבד. מכשיר השפתיים של "רבייב" משתמש בתאורת לד, שלא רק מנפחת אלא גם, על הנייר לפחות, ממלאת קמטוטים, מייצרת קולגן ומטשטשת את קמטי הצחוק. תמורת 337 שקלים ניתן לרכוש את הערכה, שדומה לערכות הלבנת השיניים הפופולריות בשוק, ונראית קצת כמו מוצץ מפונפן.

מודות שזה נשמע טוב מדי (צילום: revive)

מודות שזה נשמע טוב מדי (צילום: revive)

השימוש בתרפיה בתאורת לד כטיפול בקמטים מוכר. איט גירלס רבות מדווחות כי הן חסידות של הז'אנר, ביניהן ג'סיקה אלבה וקורטני קרדשיאן. לרוב הטיפול נעשה על כל הפנים בבת אחת, עם מסיכות לבנות שנראות מעט מאיימות, אבל המוצר החדש הזה הרבה יותר סימפטי למראה. ג'נה רנרט, כתבת "ווג" האמיצה שניסתה אותו על עצמה, התריעה כי מוטב להתרחק מבני אנוש למשך שלוש הדקות שבהן הקסם מתחולל, אבל גם דיווחה שבתום התהליך השפתיים אכן תפוחות יותר והמרקם שלהן נראה נפלא.

על פי עלון השימוש, כדי להגיע לתוצאה טובה יש לבצע את טיפול האור הזה פעמיים בשבוע, למרות שמותר גם להשתולל ולעשות את זה כל יום. "בעידן שבו שגרת היופי הנורמלית של כל בחורה כוללת יותר מעשרה צעדים, וזה לפני שדיברנו על מסיכת יופי לפני השינה, מדובר בתוספת קלילה ומהירה", מסכמת רנרט. הביקורות באמזון ואיביי תומכות בדעה הזו וכולם מסכימים שהמוצר עושה את מה שהוא טוען, על אף שהשימוש עצמו יוצר מראה גרוטסקי שכדאי לא לחשוף ברבים. אין מה לעשות, בשביל כבוד צריך לעבוד.

 

A post shared by Jessica Alba (@jessicaalba) on

תרפיה באור (צילום: revive)

תרפיה באור (צילום: revive)

 

השאירו תגובה